Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi OFFICIAL

Vierailija
23.03.2016 |

Mässäillään täällä.

Kommentit (4625)

Vierailija
541/4625 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin kuolla Mikan kommenttiin: "miltä mä tunnun?"

Pahalta

Vierailija
542/4625 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin huomisen jakson ennakkoon, sääliksi käy Roopea..

Iida on selvästi lähtenyt ohjelmaan vaan kostaakseen Roopelle pettämisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/4625 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ninnukkainen80 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka oikeasti suostuu lähtemään tonne, ainakaan pariskuntana? Itse voisin hakea jonkun kaverin kanssa ja esittää pariskuntaa, mutta siis jos tonne menee 100 % suhde tuhoutuu ja ei ole enää entisensä.

Eihän Akin ja Ritankaan suhde tuhoutunut..

Akilla ja Ritalla taisikin olla ihan muu tarkoitus hakea ohjelmaan, kuin parisuhteen testaus. Ja onnistuivatkin siinä, saivat julkisuutta ja ihan oman ohjelman.

Niin oli, mutta ei se silti tarkoita sitä etteikö olisi voinut tulla ylitsepääsemättömiä kiusauksia.. Varsinkin Akin aiemmat naisseikkaulut tietäen.

Vierailija
544/4625 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Mika jotain 45-vuotias?

Mahtoko olla jo eläkkeellä?

luin jostain että Mikan tulot yli 60 000 vuodessa. Eniten noista. 

Vierailija
545/4625 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ruutu plussasta huomisen jakson, siinä loppuklipissä näytti siltä että ens viikolla tulossa vihdoin jotain jännää! Jotkut meni makuuhuoneeseen ja peitti sen kameran jollain. Noi treffijaksot on niin kuolettavan tylsiä.

546/4625 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kattonu nyt noi 3 jaksoa. Ulkoisesti ja mitä oon ohjelmaa kattonu niin pariskunnista eniten kiinnostas Juho ja Roope.. Ehkä myös tuo Satukin koska olen bi.

Sinkkumiehistä voisin Aleksin. Jaakkokin olis jepa. Seuraan sitä tubessa. Se on Arttu Lindemanin bestis. Jaakossa ihastuin siihen puhevikaan ja sen tapaan tehä youtubea.. Ehkä Joel ja Tonykin.

Sinkkunaisista voisin ottaa luonteen ja olemuksen perusteella Ainon, Eveliinan, Hannan, Jasminan, Tinan ja Tinjan.

En kuitenkaan tiedä kyseisten tyyppien menneisyydestä mitään. Ulkonäkö saattaa pettää.. Katon varmaa kaikki jaksot.. Viime vuonna en kattonut.

Vierailija
547/4625 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siinä tän illan ennakossa sinne makkariin meni Lauri jonku tytön kanssa.

Vierailija
548/4625 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rätti kirjoitti:

Oon kattonu nyt noi 3 jaksoa. Ulkoisesti ja mitä oon ohjelmaa kattonu niin pariskunnista eniten kiinnostas Juho ja Roope.. Ehkä myös tuo Satukin koska olen bi.

Sinkkumiehistä voisin Aleksin. Jaakkokin olis jepa. Seuraan sitä tubessa. Se on Arttu Lindemanin bestis. Jaakossa ihastuin siihen puhevikaan ja sen tapaan tehä youtubea.. Ehkä Joel ja Tonykin.

Sinkkunaisista voisin ottaa luonteen ja olemuksen perusteella Ainon, Eveliinan, Hannan, Jasminan, Tinan ja Tinjan.

En kuitenkaan tiedä kyseisten tyyppien menneisyydestä mitään. Ulkonäkö saattaa pettää.. Katon varmaa kaikki jaksot.. Viime vuonna en kattonut.

Miks tässä kommentissa näin paljon alapeukutusta? Söpisjaakon vuoksi? Noiden muijien vuoksi?

Vierailija
549/4625 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä siinä tän illan ennakossa sinne makkariin meni Lauri jonku tytön kanssa.

Mun mielestä taas ei jonkun, vaan joittenkin, hah.

Vierailija
550/4625 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut lähetetyt jaksot, enkä kyllä pidä näistä sinkkumiehistä kuin toistaiseksi Juhoa jotenkin kunnollisena kaverina. Täällä vouhkataan jostain Sika-Mikasta kun se on ruma ja läski ja hikoilee ja ja ja ja, mutta ainakin eilisen jakson perusteella osaavat ne muutkin kähmiä vaikka "viattomasta" leikistä olikin kyse. Tämä palsta olisi varmaan räjähtänyt jos olisi Mika leikin varjolla tunnustellut toisen tissejä. Yhtälailla tiukkojen kysymysten aikana Sika-Mikan juttuja komppasivat nämä teidän söpöliininne, joita tahtoisitte paijata. Vissiin Mikasta tekee sian se, kun hän on vanhempi eikä ulkoisesti mielestänne niin viehättävä. Jos on tarpeeksi "söötti", niin on ok esimerkiksi uhkailla väkivallalla (viitaten videoiden katsomisen jälkeisiin kommentteihin). Läskistä rumiluksesta taas voi ihan rauhassa vetää kaikenlaisia "pitää muijaansa nyrkin ja hellan välissä" -juttuja, vaikka ainakanaan toistaiseksi ei ole tullut esille mitään siihen viittaavaa. Alentavaa kommenttia juu sekä tyttöystävästään että naisista ylipäätään, joka kertoo tietysti kyllä jotain. Varsinaisesti väkivaltaisen oloinen kaveri on kuitenkin ollut ihan joku muu. Mutta paijatkaa rauhassa.

Puhumattakaan siitä, että en halveksu juuri mitään niin paljon kun rattijuoppoja. Se vaan ei sinänsä liity mitenkään tähän ohjelmaan.

Mä henkilökohtaisesti toivon, että ihan vain teidän kiusaksenne Sika-Mika yllättää positiivisella tavalla ja pahimmiksi törttöilijöiksi ja sioiksi osoittautuisivat nuo teidän suloiset pikkupoikanne.

Vierailija
551/4625 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihan oikeasti säälittää nuo sinkkutytöt. Joutuvat alistumaan Mikan lääppimiselle ja lähentelylle ja joku/jotkut joutuvat jopa sen kanssa sänkyyn. Eikä voi kieltäytyä koska tehtävänä nimenomaan saada varatut vieteltyä. Toisaalta, itse ovat tuonne lähteneet, mutta silti. Tuskin kukaan odotti että joutuu 4-kymppisen, päästä varpaisiin hikisen lihavan ukon painettavaksi.

Tässä on tuotannollakin silmiin katsomisen paikka. Miksi on pakko ottaa sellaisia tyyppejä, jotka taatusti ottavat ilman epäilystäkään tuolla kaiken ilon irti ja varmasti tallentavat materiaalin. Ilmeisesti tuotanto on ajatellut, että saadaan aikaan keskustelua ja katsojia.

Mun mielestä koko formaatin idea menee hukkaan kun otetaan irstaita tyyppejä. Toivottavasti ensi kaudella mietitään tyypit paremmin.

Vierailija
552/4625 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykköskauteen verrattuna katsojia ekoilla jaksoilla puolet vähemmän. Ei tunnu oikein kiinnostavan, mikä ei välttämättä ole edes yllätys.

Vierailija
553/4625 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nuo melkein kaikki R-vikaisia, vai onko äänityksessä/lähetyksessä vikaa?

Ei siis R-vikaisissa ole mitään huonoa, mutta häiritsee, kun kaikilla R ns. sorahtaa. Tämä sama "häiriö" toistuu tabletilla ja tv:stä katsottuna. Huomaako kukaan muu...?

Hottis-Tommi olisi siis sopinut tähän joukkoon

Vierailija
554/4625 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ohjelmaa kattonut ja sitten täällä nuuskin tätä ketjua. Tekis nyt mieli vilkasta tuon Mikan takia kuulostaa sangen viihdyttävältä. ;)

En vaan tiedä pystynkö katsomaan. Sinkuissa on naapuri ja sitä ei varmasti häiritse tuon Mikan klähmintä. Se likka on anteliasta sorttia, eikä ollenkaan nirso. Kesäillassa on kuulunut huuto: "mua panettaa!" eikä kauan mennyt, kun herrakansaa alkoi pyöriä pihoilla.. Että muutamia perheriitoja on kuultu kys mimmin takia.

Vierailija
555/4625 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikan pisteet nousi jaksossa 3.

Treffikumppani Hannakin kävi ihan kuumana alfauros Mikaan.

Vierailija
556/4625 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu tykkää sikamaisista miehistä kun valitsi Tonyn treffeille joka on melkein Mikan tasoa.

Vierailija
557/4625 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut lähetetyt jaksot, enkä kyllä pidä näistä sinkkumiehistä kuin toistaiseksi Juhoa jotenkin kunnollisena kaverina. Täällä vouhkataan jostain Sika-Mikasta kun se on ruma ja läski ja hikoilee ja ja ja ja, mutta ainakin eilisen jakson perusteella osaavat ne muutkin kähmiä vaikka "viattomasta" leikistä olikin kyse. Tämä palsta olisi varmaan räjähtänyt jos olisi Mika leikin varjolla tunnustellut toisen tissejä. Yhtälailla tiukkojen kysymysten aikana Sika-Mikan juttuja komppasivat nämä teidän söpöliininne, joita tahtoisitte paijata. Vissiin Mikasta tekee sian se, kun hän on vanhempi eikä ulkoisesti mielestänne niin viehättävä. Jos on tarpeeksi "söötti", niin on ok esimerkiksi uhkailla väkivallalla (viitaten videoiden katsomisen jälkeisiin kommentteihin). Läskistä rumiluksesta taas voi ihan rauhassa vetää kaikenlaisia "pitää muijaansa nyrkin ja hellan välissä" -juttuja, vaikka ainakanaan toistaiseksi ei ole tullut esille mitään siihen viittaavaa. Alentavaa kommenttia juu sekä tyttöystävästään että naisista ylipäätään, joka kertoo tietysti kyllä jotain. Varsinaisesti väkivaltaisen oloinen kaveri on kuitenkin ollut ihan joku muu. Mutta paijatkaa rauhassa.

Puhumattakaan siitä, että en halveksu juuri mitään niin paljon kun rattijuoppoja. Se vaan ei sinänsä liity mitenkään tähän ohjelmaan.

Mä henkilökohtaisesti toivon, että ihan vain teidän kiusaksenne Sika-Mika yllättää positiivisella tavalla ja pahimmiksi törttöilijöiksi ja sioiksi osoittautuisivat nuo teidän suloiset pikkupoikanne.

Kukaan niistä miehistä/pojista ei kyllä ole mikään suloinen, paijattava pikkupoika. Juho vaikuttaa tähän mennessä ainoalta suht fiksulta miehistä. Kukaan ei ohjelmassa ole ajellut kännissä, joten siitä rattijuoppoudesta ei tässä ketjussa sen takia juuri puhuta. Se ei tarkoita että rattijuoppous olisi jotenkin hyväksyttävää, tai pienempi paha, kuin Mikan käytös. Ja se Mika on sika ihan oman käytöksensä ja puheidensa perusteella, eikä ulkonäkönsä.

Vierailija
558/4625 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rätti kirjoitti:

Miks tässä kommentissa näin paljon alapeukutusta? Söpisjaakon vuoksi? Noiden muijien vuoksi?

Ärsyttävää teinilässytystä ja jaarittelua.

Vierailija
559/4625 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku selventää onko tuolle minkäälaista totuudenperää, että lahtelaispariskunta olisi potkittu pihalle sen takia etteivät edes olleet pari? Vai onko tämä taas jotain keksittyä huulenheittoa.

Kiva muuten että tällä kertaa instagramista ei pysty spoilaantua kuka pari on yhdessä ja kuka ei - viime vuonna tässä munattiin oikein kunnolla... :)

Vierailija
560/4625 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika on 20 vuotta vanhempi kuin ne pikkupojat, joten häneltä minusta voi odottaa vähän enemmän järkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi