Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömät miehet kuinka käytte treffeillä?

Vierailija
16.11.2025 |

En tiedä teistä mutta joku 100-200 euron treffi-ilta vie aika suurenosan rahoistani koko kuukaudelta, tämäkö pitäisi tehdä kerran viikossa tai jotain vastaavaa? Huhhuh.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan kotona se on ilmaista 

Vierailija
2/15 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen tunnin treffi (seurustelu) riittää pallien tyhjentämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen ehdokkaan kans käytiin vaan kävelyllä, toistemme luona kahvilla ja kuunneltiin musiikkia ja katseltiin karpoa.

Vierailija
4/15 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tässä ketään "high value"-naisia ole mahdollista tapaillakaan, joille pitäisi kustantaa fine diningia ynnä muuta. Vaan lähinnä samanlaisia väliinputoajia kuin itsekin olen. Treffit voivat olla harrasteteatteria, koirien kanssa kävelyä, kesäisin kuutamouintia, syksyisin sieniretkeä jne. Ei käy kauheasti kukkaron päälle. 

Mielestäni treffien idea onkin tutustua toiseen ihmiseen ja tunnustella kohtaavatko kemiat. Tarjoilupuoli on sivuseikka. 

Vierailija
5/15 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä tässä ketään "high value"-naisia ole mahdollista tapaillakaan, joille pitäisi kustantaa fine diningia ynnä muuta. Vaan lähinnä samanlaisia väliinputoajia kuin itsekin olen. Treffit voivat olla harrasteteatteria, koirien kanssa kävelyä, kesäisin kuutamouintia, syksyisin sieniretkeä jne. Ei käy kauheasti kukkaron päälle. 

Mielestäni treffien idea onkin tutustua toiseen ihmiseen ja tunnustella kohtaavatko kemiat. Tarjoilupuoli on sivuseikka. 

Kuulostaa kivoilta treffeiltä. Lähtisin heti.

Vierailija
6/15 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se tietysti riippuu asianomaisista, että miksi ylipäätänsä käydään treffeillä, jotkut etsii sitä elättäjää, rikasta kumppania, jotkut eivät etsi mitään vakavaa ja jotkut etsivät rinnalleen vain sitä oikeaa henkilöä jonka kanssa maailma tuntuu pysähtyneen ja voitaisiin teoreettisesti asua vaikka sillan alla.

Itse pyrkisin vain olemaan rehellinen tavoitteistani ja menemään sen mukaan. Nämä ovat mielestäni vain kylmiä faktoja, että kaksi ensimmäistä tarvitsevat rahaa, kolmanteen voit käyttää rahaa mutta tärkeimpänä olisi tutustua toisen moraaleihin, arvoihin ja siihen kohtaavat kemianne millään tasolla.

Ja kokemuksesta voin sanoa, että jos ei etsi mitään vakavaa, siihen riittää ihan vain yksi viinipullo ja hauska ilta vaikka baarissa.

Vierailija
7/15 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2017 taisin käydä kaksilla treffeillä ja heti perään 2020 useammilla, kävely treffeiksi ne vaihtui nopeasti, vaikkei kuppi teetä kyllä kahvilassakaan ihan hurjia kustantanut. Taisi treffikumppanille ne kahvilatreffit olla tärkeitä siksi, että näki muitakin ihmisiä. Toisaalta noita ulkoilutreffejä taisi itse ehdottaa ensimmäisenä.

Nyt en ainakaan kolmeen vuoteen ole treffeillä käynyt, enkä usko että enää koskaan käynkään. 

Vierailija
8/15 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisen ehdokkaan kans käytiin vaan kävelyllä, toistemme luona kahvilla ja kuunneltiin musiikkia ja katseltiin karpoa.

Mulla samat mutta katseltiin p#ornoa.

Vierailija
9/15 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se tietysti riippuu asianomaisista, että miksi ylipäätänsä käydään treffeillä, jotkut etsii sitä elättäjää, rikasta kumppania, jotkut eivät etsi mitään vakavaa ja jotkut etsivät rinnalleen vain sitä oikeaa henkilöä jonka kanssa maailma tuntuu pysähtyneen ja voitaisiin teoreettisesti asua vaikka sillan alla.

Itse pyrkisin vain olemaan rehellinen tavoitteistani ja menemään sen mukaan. Nämä ovat mielestäni vain kylmiä faktoja, että kaksi ensimmäistä tarvitsevat rahaa, kolmanteen voit käyttää rahaa mutta tärkeimpänä olisi tutustua toisen moraaleihin, arvoihin ja siihen kohtaavat kemianne millään tasolla.

Ja kokemuksesta voin sanoa, että jos ei etsi mitään vakavaa, siihen riittää ihan vain yksi viinipullo ja hauska ilta vaikka baarissa.

Samaa mieltä ja pienenä lisäyksenä, jos nainen tai mies, who knows, oikeasti ilmoittaa ensitreffeillä, että etsii elättäjää itselleen, pohtisin suuresti sitä kysymystä, että ketä hän rakastaa jos tilanne etenee siitä, sinua vai rahojasi. Koska nuo ovat kaksi täysin eri asiaa vaikka ne ovatkin sinun rahojasi. Mielestäni parisuhteen idea on se, että molemmat pyrkivät olemaan paras mahdollinen versio itsestään, eikä se, että tarjoan rakkauttani vain jos olet jo täydellinen.

Vierailija
10/15 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei mene treffeihin yhtään rahaa paitsi välillä jotain 5 - 10€.

Vierailija
11/15 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan viikonloppuisin taipailurouvaa, tästä johtuu 2+5 kierto, 2 päivää tyhjennystä ja 5 päivää latautumista, siis kasseille. Tämä on ollut ihan hyvä systeemi, antaa vielä eväskorin lähteissä mukaan.

Vierailija
12/15 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika suppea on ajatuksesi treffeistä, jos mielestäsi treffeillä nainen pitää viedä 100-200 euron illalliselle!

Vierailija
13/15 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä treffailen kotirouvia joiden miehet ovat töissä. Varma saanti aina ja ei jää muijat roikkumaan perässä.

T. Pertti 56

Vierailija
14/15 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei mene treffeihin yhtään rahaa paitsi välillä jotain 5 - 10€.

Mulla ja. Yhden stoben tai vinkkulasin tarjoaa giltsille niin on takuuvarma pano luvattu. Halvalla lähtee kun on komea taiteilijamies vaikkakin tyhjätasku.

Vierailija
15/15 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulit väärään paikkaan kysymään. Täällä enemmistö on inceleitä kuten ensimmäisistä kommenteista sen jo näkee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi