Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Migu kirjoitti:
Noniin no niin naiset olette varmasti kaikki kauniitam utta eiköhän ole nyt tarpeeksi ruodittu minun ja SAdun elämää. Kuten sanottu niin rajoissa pysyin ja tuleva vaimoni hyväksyy sen 100% uskokaa mua mulla taitaa vähän enemmän sitä kuuluisaa elämänkokemusta olla kuin teillä ketään väheksymättä. Jos ette ole tyytyväisiä tapaani kosia satua niin ikävä juttu mutta kuulostatte kateellisilta meidän onnestamme. Aika törkeitä syytöksiä on täällä satanut minulle koittakaapa ladyt nyt käyttäytyä kiitos ja hei Mika Out
Hei Mika, täsmentäisitkö vielä, että millä tavoin sinulla on sitä kuuluisaa elämänkokemusta niin paljon, että sinun oli tuossa ohjelmassakin jatkuvasti sitä painotettava? Sinullahan ei ole lapsia, liekö tutkintoa, vaihto-oppilasvuosia, rikkinäinen perhe, alkoholi- tai mielenterveysongelmia lähipiirissä, talousvaikeuksia, kuolemaa - sitähän elämänkokemus on. Vai puhutko sinä nyt matkustelusi määrästä verrattuna Satuun? Vai maksullisten naisten käytöstä? Ryyppäämisestä? Jos ainoa verrokkisi on tuo pidättynyt naisystäväsi, niin ei käy kieltäminen ettetkö olisi kokenut häneen verrattuna, mutta et sinä mikään maailman mies ole.
Onkohan tämä Mikan vai Satun vai jonkun sukulaisen tekemä profiili? Ilmestynyt TIS-faceen kommenttina henkilöltä Belissimo Hernandez. "Voi herranen aika...tunnen hyvin pariskunnan vuosien takaa ja oli ihan pakko jopa rekisteröityä inhoamaani faceen,koska nämä kommentit,mitä heistä on annettu tänne on ihan törkeää shittiä..ihmiset,jotka tekee profiilin tuollaisen realitysarja perusteella,eivät kyllä itse ole sillä järjellisellä tasolla,että voisivat alkaa arvostelemaan. Mikasta on tehty sarjassa ns. "Lääppijä-setä"...hän on luonteeltaan tosi symppis tyyppi ja en ole koskaan nähnyt hänessä mitään narsistisia piirteitä eikä hän alista Satua mitenkään suhteessa. Satu on taas hyvin vahva ihminen,jonka päälle ei hypitä..Tuo ohjelma on selkeästi luonut tuollaiset "roolit" heille ja sitä on syvennetty jakso jaksolta. Mika on aina ollut heistä menevämpi ja monet baari-illat on ryypiskelty ja on kyllä huokea ystävä..on luonteeltaan lämmin,halaileva ja bilevaihteen ollessa kovimmillaan on saattanut tanssittaa tyttöjä aamuun,mutta on aina hirvittävän uskollinen Satulle ja koskaan en ole nähnyt mitään ohjelmassa näkyvää käytöstä...on ilo olla ollut heidän ystävänsä se kolme vuotta,kun aikoinaan Milanossa tavattiin.."
Aika hyvin kirjoittaa suomea. :D :D Kaksi kaveria, Satu ja Mika...... ehehhe...
Belissimo ei edes ole mikään oikea nimi, vaan italiankielinen adjektiivi, joka tarkoittaa "ihana"/"kaunis" tms.
Oikeasti italialainen mies oli frendannut oitis kaikki sukulaisensa. Italiassa perhe on tärkeämpi kuin pari tosi tv-julkkista...
Vierailija kirjoitti:
Belissimo ei edes ole mikään oikea nimi, vaan italiankielinen adjektiivi, joka tarkoittaa "ihana"/"kaunis" tms.
Ja Hernandez on espanjalainen sukunimi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Hernandez on espanjalainen sukunimi...
Älä nyt kyseenalaista kenenkään elämänkokemusta ;)
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti italialainen mies oli frendannut oitis kaikki sukulaisensa. Italiassa perhe on tärkeämpi kuin pari tosi tv-julkkista...
Ehkä tämä mielikuvitushahmo ei ole italialainen mies vaan ihan supisuomalainen, ovat vain Milanossa aikoinaan tavanneet. Ja siitä alkoi kolmen vuoden tiivis ja syvä ystävyys lämpimän miehen ja puolensa pitävän naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tämä mielikuvitushahmo ei ole italialainen mies vaan ihan supisuomalainen, ovat vain Milanossa aikoinaan tavanneet. Ja siitä alkoi kolmen vuoden tiivis ja syvä ystävyys lämpimän miehen ja puolensa pitävän naisen kanssa.
Aivan. Täysin supisuomalainen, joka on perustanut facebookkiin profiilin väärällä/mielikuvitusnimelllään, koska ei halua esiintyä omalla nimellään jostain ihmeen syystä, vaikka pariskunnan todella hyvin tunteekin ja on valmis puolustamaan heitä muiden "ulkopuolisten" ihmisten hyökkäyksiä vastaan. Voi Mika tai Mikan sisko, mitä taas keksitte..
Hyvin osasi ohjelman käsikirjoitustiimi pakottaa Satun uskottavasti esittämään roolia jossa onnnistui täysin piilottamaan todellisen luonteensa "naisena joka ei anna kenekään kävellä ylitseen".
Mika osasi myös piilottaa oikean lämpimän ja muita kunnioittavan luonteensa annetun roolin alle.
Niin mutta kun ne pätkät on vaan leikattu silleen!! Ei Mika oo oikeesti sanonut/tehnyt mitään loukkaavaa. Sekin kun Satu sanoi että pelkää Mikaa, niin ne sanat oli leikattu vaan eri yhteyksistä ja näytetty niinku hän olisi niin sanonut!! Ja muistakaa että vesileikit on vesileikkejä, eikä siinä oo mitään pahaa tai rajojen rikkomista kun silittelee tyttöjen hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta kun ne pätkät on vaan leikattu silleen!! Ei Mika oo oikeesti sanonut/tehnyt mitään loukkaavaa. Sekin kun Satu sanoi että pelkää Mikaa, niin ne sanat oli leikattu vaan eri yhteyksistä ja näytetty niinku hän olisi niin sanonut!! Ja muistakaa että vesileikit on vesileikkejä, eikä siinä oo mitään pahaa tai rajojen rikkomista kun silittelee tyttöjen hiuksia.
No ei hiustensilittelyssä mitään aivan kauheaa olekaan...
Onhan mika aika ällötys, mutta kyllä tämä noitavaino on lähtenyt ihan naurettaviin mittasuhteisiin.
T: mä oon mika, selvä mikä, moi mika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei hiustensilittelyssä mitään aivan kauheaa olekaan...
Onhan mika aika ällötys, mutta kyllä tämä noitavaino on lähtenyt ihan naurettaviin mittasuhteisiin.
T: mä oon mika, selvä mikä, moi mika
Varmaan siksi että ko henkilö on itse lähtenyt spekulointiin mukaan. Ei tietenkään joka kommentissa jota hänen kirjoittamakseen on epäilty mutta joissain kyllä ja muuallakin somessa ja mediassa. Heittänyt oikein bensaa liekkeihin.
Kunnia meni mutta maine kasvaa, sehän se pääasia.
Vierailija kirjoitti:
Kunnia meni mutta maine kasvaa, sehän se pääasia.
Eikä sitä kunniaa selittelyillä takaisin saa :(
Musta on mustaa ja mustana pysyy vaikka kuinka valkoiseksi yrittäisi sitä väittää.
Elämänkokemuksen luulisi tuonkin jo opettaneen..
Huvittavaa tuo selittely, että leikattu tuollaiseksi tuotantotiimin puolesta. Kyllähän tuossa ihan itse toimi ihmiset haluamallaan tavalla. Kuka fiksummin kuka ei. Oliko nämä eräiden seksiläiskytykset vaan leikattuja pätkiä ja ooh, aah äänet lisätty jälkikäteen :D
Itselleen voi olla sokea joistakin osa-alueistaan. Tätä ei kaikki tiedosta.
Joharin ikkuna.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tämä Mikan vai Satun vai jonkun sukulaisen tekemä profiili? Ilmestynyt TIS-faceen kommenttina henkilöltä Belissimo Hernandez. "Voi herranen aika...tunnen hyvin pariskunnan vuosien takaa ja oli ihan pakko jopa rekisteröityä inhoamaani faceen,koska nämä kommentit,mitä heistä on annettu tänne on ihan törkeää shittiä..ihmiset,jotka tekee profiilin tuollaisen realitysarja perusteella,eivät kyllä itse ole sillä järjellisellä tasolla,että voisivat alkaa arvostelemaan. Mikasta on tehty sarjassa ns. "Lääppijä-setä"...hän on luonteeltaan tosi symppis tyyppi ja en ole koskaan nähnyt hänessä mitään narsistisia piirteitä eikä hän alista Satua mitenkään suhteessa. Satu on taas hyvin vahva ihminen,jonka päälle ei hypitä..Tuo ohjelma on selkeästi luonut tuollaiset "roolit" heille ja sitä on syvennetty jakso jaksolta. Mika on aina ollut heistä menevämpi ja monet baari-illat on ryypiskelty ja on kyllä huokea ystävä..on luonteeltaan lämmin,halaileva ja bilevaihteen ollessa kovimmillaan on saattanut tanssittaa tyttöjä aamuun,mutta on aina hirvittävän uskollinen Satulle ja koskaan en ole nähnyt mitään ohjelmassa näkyvää käytöstä...on ilo olla ollut heidän ystävänsä se kolme vuotta,kun aikoinaan Milanossa tavattiin.."
Tämä Bellissimo kirjoittaa kovin samaan tyyliin kuin tässäkin ketjussa riehunut tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Bellissimo kirjoittaa kovin samaan tyyliin kuin tässäkin ketjussa riehunut tyyppi.
Ja ihan pakko oli "inhoamaansa" faceen liittyä. Facebookin kommenttikenttiä kun ei pääse lukemaan jos ei itse ole facebookissa niin miten on nähnyt kommentit ja sitten vasta rekisteröitynyt? Joku nyt ontuu.
Kun Iiron kasvot ilmesty ruutuun, tuli mieleen vanha sanonta: Syö pullia, se kasvattaa ku...a.
Se kertoo lähinnä surullista kieltä av:n yleisestä älykkyystasosta. Kerro nyt vielä että lasket tykkäyksiä facessakin.