Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi OFFICIAL

Vierailija
23.03.2016 |

Mässäillään täällä.

Kommentit (4625)

Vierailija
4241/4625 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tältä kaudelta pitää h****ksi leimata on se Nana! Kahden eri miehen kanssa pelehtii menemään, lisäksi ei pysty myöntämään virheitään vieläkään vaikka tyttörukka varmasti tietää että ne on tulleet jo julki. Kallea ja nanaa yhdistää selvästi yksi asia:

Kumpikaan ei tiedä kenen kanssa olisi ja mitä haluaisi, hyi!

Vierailija
4242/4625 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kannata naimisiinmenoa. Tänäpäivänä jopa yli puolet (yli 50%) avioliitoista päätyy jossakin vaiheessa eroon. Avioliitto on jotenkin kadottanut myös merkityksensä eikä sitä kovin paljon enää arvosteta...yks hyvä yleinen esimerkki siitä on että

mennään pettämään omaa puolisoa jonkun toisen kanssa.

Tuolla logiikalla ei kannata muuttaa yhteenkään; vielä suurempi osa avoliitoista päättyy eroon kuin avioliitoista.

Mutta avioliitosta eroaminen on aina työläämpi prosessi.. Ja vielä enemmän jos on lapsetkin siinä. Avoliitossa ei tarvii muuta ku heipat sanoa ja lähteä lätkimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4243/4625 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kannata naimisiinmenoa. Tänäpäivänä jopa yli puolet (yli 50%) avioliitoista päätyy jossakin vaiheessa eroon. Avioliitto on jotenkin kadottanut myös merkityksensä eikä sitä kovin paljon enää arvosteta...yks hyvä yleinen esimerkki siitä on että

Tuolla logiikalla ei kannata muuttaa yhteenkään; vielä suurempi osa avoliitoista päättyy eroon kuin avioliitoista.

Mutta avioliitosta eroaminen on aina työläämpi prosessi.. Ja vielä enemmän jos on lapsetkin siinä. Avoliitossa ei tarvii muuta ku heipat sanoa ja lähteä lätkimään.

Niin.. Avioliitossa taitaa olla eroamisprosessissa kaikenlisäksi vielä oliko se nyt puolen vuoden harkitsemisaika?

Vierailija
4244/4625 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on ällöttävämpi, Bile-Dani vai SikaMika?

Pistitpä pahan, Bile-Dani tais heittää läpällä omia juttujaan ja sinkkuna lääppi muijia. MikaMika, nyt on ellottava tyyppi joka lääppi kaikkia naisia, ja monesti näki että muijia oksetti kun väkisin pyrkii iholle. Ja Satu raukka suostui meneen kihloihin tollasen ärsytyksen kanssa

Vierailija
4245/4625 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettekos ehkä miettineet että kenties Nanakin jännittää kameroita ja sen takia lisäilee ylimääräisiä sanoja puheeseensa.. Hän on ihan selvästi epävarma ihminen

Itseänsä kunnioittava ja arvostava ihminen ei todellakaan ois suostunut useamman äijän panoalustaksi. Sääli. Ja todellakin Nanan puheessa ei ollut mitään tolkkua, sitku ja silleen, ja tolleen ja ehkä 

Vierailija
4246/4625 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mika on aivan ihana, upea ja rehti mies. Harmi että kosi Satua sillä itse olisin noin romanttisen ja tunteikkaan kosinnan jälkeen halunnut maistaa vähän onnea, Mikan tarjoilemana. Satu voisi päästää tämän oriin vapaille markkinoille... Voin vannoa että rajoissa ei pysyttäisi.

Mikako täällä itse kirjoittelee 

Vierailija
4247/4625 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mika on aivan ihana, upea ja rehti mies. Harmi että kosi Satua sillä itse olisin noin romanttisen ja tunteikkaan kosinnan jälkeen halunnut maistaa vähän onnea, Mikan tarjoilemana. Satu voisi päästää tämän oriin vapaille markkinoille... Voin vannoa että rajoissa ei pysyttäisi.

Et oo tosissasi. ..

Vierailija
4248/4625 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Tylsistynyt av-mamma provoaa ja hakee juuri noita "moi, Mika" -kommentteja. Vahtisi sekin mamma mieluummin lapsiaan kuin näpyttelisi luuria.

Vierailija
4249/4625 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Avioeron sattuessa omaisuus on helpompi laittaa jakoon kun kaikki on puoliksi, mutta avoerossa voi olla yhdessä hankittua omaisuutta, josta ei ole kunnollisia papereita.

Jos sattuisi se ikävin ja puoliso kuolee, niin aviolesken osa on paljon suojatumpi.

Ei kannata ehkä tuijotella tilastoja, vaan valita oma puolisonsa huolella eikä olla antamassa periksi heti, kun tulee vastoinkäymisiä.

Vierailija
4250/4625 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä tästä on puhuttu, että kyl me kuitenki samassa sängyssä nukutaan. Ei se nyt oo mikään ongelma. Niin, kyllähän se varmaan noihin meidän sääntöihin tota, no joo, arvostan tuota naista niin paljon, et tota, tuskin me nyt lähdetään mihinkään semmoseen. Mutta ollaan nyt samassa sängyssä ja nukutaan ja herätään aamulla, eikä olla missään lusikassa. (purskahtaa nauruun)"

Suora lainaus Mikan suusta 24h-treffien iltana. "Tuskin me nyt lähdetään mihinkään semmoiseen". Jaa mihinkä? Melkoinen herrasmies on, kun TUSKIN lähtee tekemään mitään toisen naisen kanssa sängyssä... Ja tämäkin siis sellaisella mikamaisen itsevarmalla ja rehentelevällä äänensävyllä kerrottuna. Oikeesti, miten joku voikin olla noin limainen?!

Suora lainaus Nanalta (tää siis yrittää olla vastaus kysymykseen, kaduttaako tänne lähtö ollenkaan):

"Siis ei silleen, siis kaduttaa siis joo silleen periaattees niinku oma käytös tommonen tääl, mut ei mua kaduta se, että mä oon lähteny tänne, siis silleen kaduttaa se, et me lähettiin parisuhtees tänne. Niinku just on ollu niin siisti reissu ja tolleen niin en mä niinku vaihtas pois tätä. En ois just lähteny jos oisin tienny et tää menee tälleen niinku ku mä olin niin varma, et meillä on avoin (?) parisuhde et mä olin niin varma, et me tullaan vetään tää hyvin niin sen takii mä just lähdin tänne, koska kuka nyt haluu tulla näyttään just silleen periaattees et sun parisuhde on heikko tai silleen ja jos sun pitää mokaa tai tolleen. -- Mut toisaalt täshän sen tai tai täshän sen näki tai siis silleen."

Oikeesti! Kuka siis niinku puhuu tolleen tai niinku periaattees niinku kenen ulosanti on niinku tollasta tai siis onko toi ihan normaalia ton ikäsillä tytöillä tai siis tolleen niinku puhuu tai silleen?

Kylläpäs joku viitsii nähdä vaivaa, kirjoittaessaan jonkun puhe, sen vuoksi miten hän puhuu taikka silmaisee asioita. Kyllä se on niin ettei tuolla kameroiden edessä puhuta/sanota asioita luontevasti jos siellä ihan ekaa kertaa ollaan! asioiden ydin tullut jokatapauksessa jokaisen puheesta esille, on se sitten esitetty millaisella ulosannilla vain

Vierailija
4251/4625 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tontsa vaikuttaa mukavalta tyypiltä!

Vierailija
4252/4625 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään muuta naurattanut kallen kaksinaamaisuus viimeisessä jaksossa? Ihan uskomatonta mikan tyylistä lässytystä. Joo en lääppinyt, en suudellut. Juu etpä, silti piti päästä kameroilta piiloon. Jo ekoissa bileissä hinkkasi itseään ties ketä vasten. Vikoilla treffeillä jassun kaa toivoo ettei oos varattu ja haluaa ehdottomasti tavata. Yritettiin vielä olla huoneen nurkassa, kameroilta piilossa...

Vierailija
4253/4625 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketään muuta naurattanut kallen kaksinaamaisuus viimeisessä jaksossa? Ihan uskomatonta mikan tyylistä lässytystä. Joo en lääppinyt, en suudellut. Juu etpä, silti piti päästä kameroilta piiloon. Jo ekoissa bileissä hinkkasi itseään ties ketä vasten. Vikoilla treffeillä jassun kaa toivoo ettei oos varattu ja haluaa ehdottomasti tavata. Yritettiin vielä olla huoneen nurkassa, kameroilta piilossa...

Mitäs se Nana oli silloin tehnytkään, kun Kalle sanoi iltanuotiolla, että kysyisi Nanalta kuinka sä voit tehdä näin mulle? Kyllä, Nana teki törkeesti eikä häntä voi puolustella, mutta silloin tuli mieleen että kuinka Kalle on noin järkyttynyt? Eikös se ollut jo ennen saarelle tuloa pettänyt Nanaa? Miettikö silloin itse kuinka pystyi Nanalle tekemään sellaisen tempun tai miltä Nanasta tuntuu?

Vierailija
4254/4625 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku näiden tis osallistujien instagram nimimerkkejä?

Kyllä tiedetään!!

Vierailija
4255/4625 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävä peräkamarinpoika se vaan on , joka yrittää pokailla varattuja muijia.

Mika

Vierailija
4256/4625 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävä peräkamarinpoika se vaan on , joka yrittää pokailla varattuja muijia.

Mika

Selvä, "Mika".

Vierailija
4257/4625 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näemme viimeisen kerran sexy Kallen. Toivottavasti laittaa huor*** jauhot suuhun. Kallen kun saisi💟

Vierailija
4258/4625 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4259/4625 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näemme viimeisen kerran sexy Kallen. Toivottavasti laittaa huor*** jauhot suuhun. Kallen kun saisi💟

Etkös sä halunnut Mikan? Valinnanvaikeus?

Vierailija
4260/4625 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on ällöttävämpi, Bile-Dani vai SikaMika?

Mika ilman muuta, on oikeasti "oma ihastuttava itsensä", Bile-Dani taas taitaa oikeasti olla ihan muuta kuin mitä antoi ohjelman myötä ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi