Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään tietoa instatileistä? Nimiä kiitos :)
No mikä tässä nyt vitutti? Suu vaahdossa puhutaan osallistujista ja kun kysyn instatili-nimiä niin alapeukutetaan. Vain av-palstalla mahdollista.
Ehkä alapeukut siksi, että vain tampio ei osaa ihan itse niitä kaivaa esiin Googlen avulla.
Eipä niitä kyllä kovin helposti löydy googlellakaan. Roopen löysin ja tiinan instat.
Tisuomi instatilin kautta löytyy paljon niiden instatilejä, kun tisuomi on kuvia julkaissut.
Ja wikissä lukee niiden nimet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittunut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Ida. Säälittää tyttö joka ensin nolaa itsensä panemalla tv kameroiden edessä ja sinkkumiehen käyttäessä härskisti hyväkseen ja sitten vielä Roope läksyttää iltanuotiolla oikein kunnolla. Ei ole helppo lähteä omalla naamalla kaiken nähdyn ja kuullun jälkeen oikeeseen elämään kuulemaan ja lukemaan itsestään pelkkää huonoa. Miten tuollaisesta häpeästä pääsee eroon paitsi muuttamalla pois Suomesta ? Tuskin ohjelmaan mukaan lähtiessään arvasi Ida mihin vielä päätyy. Oma valinta kyllä joo, mutta miten ihmeessä pystyy kohtaamaan esimerkiksi omat vanhempansa? Kuolisin häpeästä! Itsekin olen nuoruudessa tehnyt tyhmiä valintoja ja rietastellut mutta luojan kiitos siihen aikaan ei ollut tosi tv:tä eikä somea. Onnea vaan Idalle, kai tää unohtuu pian.
Yksinäänkö se Ida paneskeli? Ketään ei tunnu kiinnostavan tämä panemisen toinen osapuoli. Mitä hänen vanhempansa ajattelevat, mitä mahdolliset työkaverit tai pomo ajattelee tai miten hän on nolannut itsensä nussimalla tosi- teeveessä...
No nimenomaan pitäisi hänenkin hävetä, mutta hänhän on mies ja paneminen varatun naisen kanssa telkkarissa on T:n kaltaisten nuorten miesten maailmassa vaan sulka hattuun. Miehet on valloittajia. Tulee frendeiltä selkään taputtelua tms. miehistä. Naisilta kun odotetaan siveellistä käytöstä, muuten leimataan lutkaksi. Niinkun Ida nyt on saanut paskaa niskaan. Tuomaksen vanhemmat varmaan ei ole ylpeitä mutta käytöksensä ei todennäköisesti leimaa miestä yhtä helposti kuin naista. Tämä on vaan näin tässä maailmassa. Nainen on heti lutka kun antaa monelle miehelle elämässään, mutta mies on vaan sankari ja valloittaja.
Maailma se edelleen kohtelee miehiä ja naisia niin kovin eri tavoin..
Tuomas oli sinkku ja hankittu tuonne vain ja ainostaan nussimaan ja olemaan naisten kanssa.
Ida oli varattu jonka ei olisi pitänyt edes koskea mieheen.
Tuomas ei vittuillut koko ajan toisille. Ida oli erittäin ylimielinen ja erittäin huonosti käyttäytyvä koko tuon ohjelman ajan.
No eikös se ole koko ohjelman idea et varatut koskevat niihin sinkkuihin? Miettikää miten tylsää olisi jos kukaan ei tekisi mitään? Itse vielä katsotte ohjelmaa ja odotatte että niin käy. Vähän ihmettelen ihmisten arvostelua täällä, kun kuitenkin katsovat ohjelmaa ihan innoissaan...
Tälle antaisin 10 peukutusta heti jos vois! :)
Vierailija kirjoitti:
Miks Tuomaksen pitäisi hävetä tekemisiään ohjelmassa jossa on ideana vietellä varattuja
O.o
Ilmeisesti snusta ei ole noloa nussia jotakuta kameran käydessä..
Asia selvä 😂 Ei lisättävää.
Heh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks Tuomaksen pitäisi hävetä tekemisiään ohjelmassa jossa on ideana vietellä varattuja
O.oIlmeisesti snusta ei ole noloa nussia jotakuta kameran käydessä..
Asia selvä 😂 Ei lisättävää.
Se on kuule vaan kymmenen pistettä ja papukaijamerkki stubelle!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, Ida ja Roope on nykyään kavereita
Ihmisen psyyke ei kestä olla vihaväleissä, oli areena sitten keittiö tai Suomi. Kotona se menee kyllä, voi kestää kauankin, mykkäkoulu jonka energialähteenä on viha. Mutta kun kaikki tietää taustakaunan, jok'ikinen vastaantulijakin, on pakko julkaista yhteiskuva haastatteluineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään tietoa instatileistä? Nimiä kiitos :)
No mikä tässä nyt vitutti? Suu vaahdossa puhutaan osallistujista ja kun kysyn instatili-nimiä niin alapeukutetaan. Vain av-palstalla mahdollista.
Ehkä alapeukut siksi, että vain tampio ei osaa ihan itse niitä kaivaa esiin Googlen avulla.
Eipä niitä kyllä kovin helposti löydy googlellakaan. Roopen löysin ja tiinan instat.
Niin niin, niinhän mä kirjoitin: vain tampio jne.
Idasta hyvä uutinen iltalehdessä. Ohjelmasta on siis leikattu paljon totuuden mukaisia kohtia pois.
Höh, miksi Elinasta ja Juhosta ei ole julkaistu tuollaista "mitä heille kuuluu nyt" -juttua :( Kiinnostaisi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Höh, miksi Elinasta ja Juhosta ei ole julkaistu tuollaista "mitä heille kuuluu nyt" -juttua :( Kiinnostaisi tietää.
Juho oli eilen Radio Suomipopilla. Juhon mukaan heillä menee hyvin ja kukkia on ostettu.
Vierailija kirjoitti:
Idasta hyvä uutinen iltalehdessä. Ohjelmasta on siis leikattu paljon totuuden mukaisia kohtia pois.
Enpä tiedä oliko juttu nyt niin hyvä, aika lailla perus selittely.
Asiaa mihin huomioni kiinnittyi oli jo joku lehdessä kommentoinutkin, siinä Ida sanoo ettei tajunnut kuinka paha olla Roopella oli. Tämä siksi koska hänelle näytettiin vain muutamia kertoja itkevä Roope!
Ihan aiheellisesti joku lehdessä kysyikin että mikä olisi ollut oikea ja sellainen määrä mistä olisi ymmärtänyt jotain.
Spoilaus: Kalle bongattu lähipäivinä muutamaan otteeseen Kalliossa läheisissä tunnelmissa jonkun naisen kanssa, joka ei ole Nana.
Juhoa harmittaa, kun Elina pyörii vieläkin Iiron kanssa, eikä miehiä ole esitelty toisilleen... Voi Ellu Ellu :D
Vierailija kirjoitti:
Spoilaus: Kalle bongattu lähipäivinä muutamaan otteeseen Kalliossa läheisissä tunnelmissa jonkun naisen kanssa, joka ei ole Nana.
Jossainhan haastattelussahan Kalle totesi, että hänellä menee hyvin nykyään. Puskaradio kertoo hänen olevan onnellisesti parisuhteessa (ei Nanan kanssa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossainhan haastattelussahan Kalle totesi, että hänellä menee hyvin nykyään. Puskaradio kertoo hänen olevan onnellisesti parisuhteessa (ei Nanan kanssa).
Mietin vaan, että eikö näillä pareilla ole mitään sopimuksia sen suhteen, kuinka avoimesti voi uuden kumppanin kanssa liikkua ennen kuin lopputulos on tv:ssä julkistettu''? Julkisesti käsikkäin käveleminen ja pusuttelu kun on aika paljastavaa.
Hyi tuota Elinaa! En kattelis itse tuollaista, jos ei kehtaa tai halua esitellä kumppanilleen vastakkaisen sukupuolen edustavaa ystävää. Ovatko edes ystäviä.
Mikä se palveluntarjoaja oli mihin joku oli ladannut jaksot? En tarkoita ruutu.fi:ä
Mun mielestä Elina näyttää tossa haastattelussa siltä, että ei todellakaan ole enää tyytyväinen Juhon kanssa. Ja jos suhde Iiroon on puhtaan kaverillinen, miksei olisi voinut esitellä miehiä keskenään?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Elina näyttää tossa haastattelussa siltä, että ei todellakaan ole enää tyytyväinen Juhon kanssa. Ja jos suhde Iiroon on puhtaan kaverillinen, miksei olisi voinut esitellä miehiä keskenään?
Olin tulossa kirjoittamaan ihan samaa! :D Tai no lähinnä sitä, ettei vaikuttanut kyllä kovin onnelliselta tuossa videossa, eikä sanonutkaan juuri mitään. Juho siinä vaan oli äänessä... Ja sitten mietin itse sitä, että kun Elina sanoi ajatelleensa, että hän on niin hiljainen ja sulkeutunut, mutta saarella huomasikin olevansa erilainen. Nyt vaikutti Juhon seurassa palanneensa vanhoihin tapoihin.