Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä vihaan, vihaan, VIHAAN miestäni,

Vierailija
19.02.2006 |

vihaan koko elämääni!!!

Tuskaa ja pelkoa tämä elämä. Ei ystävää, ei kainaloa, ei turvaa, ei mitään. Vain syyttelyä, tönimistä, köyhyyden rajoilla elämistä (johtuu miehen rahankäytöstä), itkua, mykkäkoulua, paskaa.

Viimeyönä särki ikkunankin, nyt palellaan ja yritetään saada rahat kasaan uuteen lasiin.

Meillä on niin paljon yhteistä velkaa, yhteinen talo ja lapset, MITEN selviän jos lähden? Mies varmasti jättää lainat maksamatta, jossa minä olen takaajana.

Mistä saan voimaa, mistä löydän oman-arvoni ja rohkeuden?

Olis niin helppo luovuttaa, en millään enää jaksa. Pelkään ja haluan pois. Jonnekkin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähdin samanlaisesta tilanteesta vuosi sitten. Minuakin pelotti ja olisi ollut paljon helpompi vaan jäädä siihen paskaan ja kurjuuteen kuin hypätä omille siivilleen. Mutta tajusin, että lasteni takia mun on pakko järjestää elämä toisin kuin alistavan ja väkivaltaisen miehen kanssa. Lähdin enkä ole ikinä elämässäni ollut näin onnellinen kuin tuon eron jälkeen. Sinäkin selviät, ihan varmasti ja lupaan ja vannon sulle että sinä oot onnellinen jo kesään mennessä jos nyt alat järjestämään itsellesi toisenlaista elämää. Muuta pois, heti. Hetken tekee kipeää,etenkin niitten haaveitten ja unelmien hautaamine, mutta siitä selviää ja elämä puhkeaa uudenlaiseen kukkaan. Ole rohkea, lupaa mulle että lähdet!!

Vierailija
22/23 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää tuollaiseen suhteeseen. Pahemmaksi vain menee ajan kuluessa. Ethän halua olla vuosien päästä kuin tätini? Hänet on jo niin aivopesty pelkäämään, että hän ei uskalla mennä edes huoltoasemalle, kun siellä on muita ihmisiä. Hänen miehensä ja appivanhempansa ovat myös manipuloineet lapset haukkumaan äitiään.

Missä asut? Voin hakea sinut ja lapset vaikka heti pois! Olen itsekin joutunut joskus pakenemaan. Rupean hätäapuystäväksesi, enkä esitä kysymyksiä =o).

T:Useamman lapsen äiti Kaakkois-Suomesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet sinne niin he varmasti auttavat sua eteenpäin.

Varaat pankista ajan ja kerrot suoraan mikä on tilanne ja mitä sille voi tehdä.

Voihan olla että miehesi haluaa jäädä taloon asumaan jonka jälkeen asia hoidetaan niin että laina on miehesi ja etsivät vaikka uuden takaajan.

Lapsetkin varmaan voivat olla siellä turvakodissa työntekijöiden kanssa sillä aikaa että saat viralliset asiat hoidettua ilman heitä.

Tämä on vaihe jonka sun täytyy käydä läpi ja olla rohkea ja näyttää lapsille mallia kuinka ongelmat selätetään...voimia ja jaksamista sulle..