Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KERRO TÄNNE KOKEMASI KUMMITUSJUTTU

Vierailija
23.03.2016 |

đź‘»

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaapumummo käveli kadulla vastaan, pelotti!

Vierailija
2/5 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro, mutta sen verran sanon, että minulle on tapahtunut oikeasti pelottavia, yliluonnollisia juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tapahtunut outo juttu vain kerran. Olin mökillä ja heräsin yöllä outoon huutoon. Joku juoksi taloa ympäri ja huusi. Se kuulosti vähän koiran ja ihmisen sekoitukselta, ei kummaltakaan kunnolla. Se ääni juoksi taloa ympäri niin lujaa, ettei se voinut olla koira tai ihminen, se meni nopeampaa. Menin ikkunaan, mutten nähnyt ketään. Ääni meni talon ympäri 4-5 kertaa ja hävisi.

Tiedän, etten nähnyt unta ja olin täysin hereillä. Muut eivät kuulleet huutoa.

Kerroin tästä tietenkin muille, mutta kun kaikki pitivät täyshulluna, niin opin olemaan hiljaa. En ole kertonut siitä sen jälkeen, ei kukaan usko.

Vierailija
4/5 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa muutkin kokemuksianne, tehdään ennätyspitkä ketju!

Vierailija
5/5 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutettiin miehen vanhempien omakotitaloon ja nämä siis toiseen asuntoon. Melkein joka yö heräsin kolinaan ja herätin miestä katsomaan onko joku alakerrassa. Sanoi aina, että putket ym. vain pitävät ääntä eikä mennyt. Joskus kun itse olin yksin kotona yläkerrasta kuului tömähteleviä tai laahaavia ääniä niinkuin joku olisi ollut yhdessä yläkerran huoneista. Pelotti ihan hitosti. Joskus äänet kuulostivat yksittäisintä taputuksilta. Meillä oli n. viikon sukulaisen pienehkö koira hoidossa ja se aina pyrki yläkertaan nukkumaan kanssamme. Yhtenä yönä mies herätti minut ja valitti, että taas se hiton koira rapistelee rappusissa ja sen kynnet pilaavat puuraput. Kuulin kyllä rapinan, mutta piti vaan todeta että koira on jo pari päivää ollut kotonaan. Sitten yksi päivä mies oli ollut krapulassa yksin kotona riidan jälkeen ja soitti kun oli nukkunut alakerran sohvalla ja heräsi siihen, että kuulosti kuin joku olisi liikuskellut yläkerranhuoneessa...Kysyi olenko tullut kotiin ja epäili isänsä tulleen, muttei halunnut mennä tarkistamaan. Tämän jälkeen mies korjautti yläkerran patterin, hankki ilmalämpöpumpun lämmittämiseen ja sahasi oksia ja kaatoi talon lähipuita sekä asetti hiirenloukkuja, eikä enää pilkannut minua. Äänet vähenivät, mutteivät täysin lakanneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan