Miksei lehdistö uskalla kirjoittaa, että Kiinteistö-Kaisa dream teameineen on ajanut "ammattitaidollaan" Arvoasunnot ja Vivan konkurssin partaalle ja lähtenyt firmasta?
Kommentit (40)
Vivan liikevaihto nousi 80%, kun Kaisa aloitti siellä työt. En sanoisi, että Kaisaa voi syyttää viime tilikauden tappiosta.
Melkein joka kohteessa se on jonkun muun "huonon" välittäjän jäljiltä rojauttanut sata tonnia alas. "Ja taas myin kohteen, olen mä sitten niiiin hyvä" !!!!!!!
Liiketoimintajohtaja vastaa tuloksesta.
En ollut tajunnutkaan, että Mira Kasslin on samassa firmassa, ennen kuin katsoin yrityksen tietoja.
Kannattaisi kysellä Kaisan asiakkailta. Itselläni ja tutuilla ainakin todella huonoja kokemuksia välinpitämättömyydestä, ei vastaa puheluihin, johtaa harhaan yms
Mihin perustuu väite, että Vivalla menisi huonosti. Ei yksi tappiollinen vuosi kai sitä merkitse, kun monena aiempana vuotena on tullut jättivoitot.
Mutta on siinä nyt Miralla ja muilla tsempattavaa, jos Kaisa on jatkanut elämässä eteenpäin?
Kiinteistökuningattaren nimi on poistettu Arvoasuntojen www-sivuilta (google löytää sekä vanhan että uuden henkilöstö-sivun). Mahtaako olla enää missään tekemisissäkään ko. firman kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Melkein joka kohteessa se on jonkun muun "huonon" välittäjän jäljiltä rojauttanut sata tonnia alas. "Ja taas myin kohteen, olen mä sitten niiiin hyvä" !!!!!!!
No miksiköhän se muu välittäjä ei ole saanut kauppoja tehtyä. Miksi ihmeessä on annettu ylipäätään Kaisalle, jos joku muu olisi saanut paremmalla hinnalla kaupaksi.
Ei realisoitumaton hintapyyntö ole mikään meriitti kenellekään välittäjälle.
Sitä mä kyllä eniten ihmettelin että mitä ihmettä Kusti Riihiluoma siellä teki? Se oli itse joka kohtauksessa todella vaivaantuneen oloinen. Enkä kyllä usko sen mikään kiinteistöjen asiantunteva myyjä olevan ollenkaan. Toivottavasti löytää tai on jo löytänyt itselleen sopivampaa duunia!
Milloin Kaisa on lähtenyt tuolta, onko Mirakin jatkanut muualle, kun ei näy henkilöstössä.
Kääntyikö tuotto laskuun ennen vai jälkeen Kaisan lähdön?
Ottamatta Kaisan tapaukseen kantaa niin tottahan se on, että työelämässä joka työpaikalla on tullut tutuksi seuraava ihmistyyppi: Tulee vauhdilla, näkee kaikessa vikaa, laittaa kaiken uusiksi ja juuri kun vanhat rakenteet ja toimintatavat on purettu eikä uusia ole vielä omaksuttu tämä henkilö lähtee yhtä nopeasti kuin tulikin ja jättää jälkeensä savuavat rauniot.
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta Kaisan tapaukseen kantaa niin tottahan se on, että työelämässä joka työpaikalla on tullut tutuksi seuraava ihmistyyppi: Tulee vauhdilla, näkee kaikessa vikaa, laittaa kaiken uusiksi ja juuri kun vanhat rakenteet ja toimintatavat on purettu eikä uusia ole vielä omaksuttu tämä henkilö lähtee yhtä nopeasti kuin tulikin ja jättää jälkeensä savuavat rauniot.
Hah, hyvin tiivistetty, bro ! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, hyvin tiivistetty, bro ! :)
Erittäin hyvin :). Tämän nähneenä toisessa yrityksessä tosin.
Vierailija kirjoitti:
Kaisan tapauksessa yrityksen liikevaihto ja tuotto kuitenkin räjähtivät nousuun, kun tuli vauhdilla ja olihan hän monta vuotta, jos nyt sitten on lähtenyt ilmeisesti.
Miten siinä oikeusjutussa kävi, jossa joku kollega haastoi Kaisan kunnianloukkauksesta käräjille?
Tuli jotenkin mieleen, kun pohdin tämän ketjun syntytapaa.
Rajansa kaikella, tv-hypetys toimi, sadat kohteet jäivät myös myymättä... katsokaa vaikka tv:stä tuttuja asuntoja, jos muistatte osoitteita. Muilla välittäjillä ovat nykyään, kun hoidettiin huonosti ja hinnoiteltiin väärin.
Ymmärtääkseni koko kiinteistövälitysalalle ennätyksellisen huono.
Henk koht olen todella iloinen, jos Kaisaan ei tarvitse enää törmätä telkussa tai lehtien sivuilla. Rajansa kaikella.
Vierailija kirjoitti:
Rajansa kaikella, tv-hypetys toimi, sadat kohteet jäivät myös myymättä... katsokaa vaikka tv:stä tuttuja asuntoja, jos muistatte osoitteita. Muilla välittäjillä ovat nykyään, kun hoidettiin huonosti ja hinnoiteltiin väärin.
Joka tapauksessa paljon tuli myyntiäkin, yrityksen tunnusluvuthan ovat julkisesti netissä. Tosiaan myynti kasvoi 80% heti Kaisan astuttua remmiin ja kasvu jatkui monta vuotta, viime vuosihan oli huono kaikille.
Ja Kaisa sai jopa Mikkosten talon kaupaksi niin, että kaikki osapuolet ovat tyytyväisiä, uskomaton suoritus.
Miten ylivoimaisesti paras myyjä olisi syy konkurssiin? Tai niinhän toimitusjohtaja on julkisuuteen kertonut, että Kaisa on ylivoimaisesti paras.