Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
miksi näihin palstoihin koukuttuu??
23.03.2016 |
Mä en ymmärrä enkä kestä. Nyt loppuu tää roikkuminen, mitään saa aikaan 😈!
Kommentit (4)
Sama juttu ja kaiken lisäksi olen täällä työajalla. En vain saa lopetettua, kun pitää vielä kerran katsoa onko tullut jotain uutta mielenkiintoista, heittää vielä yksi kommentti...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Läppärin voi laittaa kaappiin mut perkule kun netti kännyssäkin 😤
Alue: Aihe vapaa
Minulla sama koukutun liikaa 😕
Todella, pahimmillaan jopa tunteja päivässä olen palstaillut ;(
Olen miettinyt rajoituksia itselleni.
Muu elämä menettää paljon notkumisen vuoksi. Niin liikunta, nukkuminen ja muu toimeliaisuus kärsii. Olen miettinyt, että jos elämänhallinta on muutenkin haasteellista, niin tämä taitaa ryöstää vielä helpommin mukaansa...
Riippuvuutta aiheuttavaa 😡