Mitä jos kruununperillinen olisi homoseksuaali?
Mitäs jos olisi käynyt niin, että prinssi William tai prinsessa Victoria olisi paljastunut homoseksuaaliksi? Vaikka maailma onkin nykyään jo melko suvaitsevainen, niin miten tuollaiseen olisi suhtauduttu? Mitä veikkaatte?
Kommentit (22)
Tunteehan historia näitä paljonkin. Kuninkaallisilla on ollut varsin hyvät mahdollisuudet toteuttaa seksuaalisuuttaan. Totta kai nykyään kiss and tell -julkisuuden ja kännykkäkameroiden aikaan olisi aika vaikea pysyä kaapissa.
Mä mietin tätä itse niin useasti en edes tiedä miksi. Toivon että olisivat jotenkin inspiroivia ja vapaasti ulkona kaapista jos näin kävisi!
No eikös Albertista ole joskus jotain homohuhuja ollut... Ja jos Charlene tuli raskaaks (ja sai kaksoset) luonnollisella tavalla niin mä olen aasi.
No kai se olisi hallinnut ihan normaalisti ja luopuessaan kruunusta/kuollessaan kruunu menisi perimysjärjestyksessä seuraavalle. En usko mihinkään heterokulissiliittoon. Ehkä mahdollinen samaa sukupuolta oleva elämänkumppani olisi jonkinlainen julkinen salaisuus.
Vierailija kirjoitti:
No eikös Albertista ole joskus jotain homohuhuja ollut... Ja jos Charlene tuli raskaaks (ja sai kaksoset) luonnollisella tavalla niin mä olen aasi.
No onhan Albertilla monta lehtolasta, joten tuskin on homo...
Uskoisin, että nykyaikana ensisijainen kruununperillinen voisi halutessaan luopua kruunusta ja hänen nuorempi sisaruksensa ottaisi sen. Toinen vaihtoehto olisi tosiaan se käytännön avioliitto. Jos kruunusta luopunut homoseksualisti sitten ryhtyisi suhteisiin samaa sukupuolta olevan henkilön kanssa, siitä tulisi skandaali, mutta sittenpähän sekin olisi jo nähty.
Kuninkaalliset tuppaavat hankkimaan jälkeläisiä useamman, jotta valinnanvaraa on, jos joku paljastuu esim. homoseksualistiksi /mielisairaaksi / jälkeenjääneeksi tai muulla tavoin soveltumattomaksi kuninkaaksi / kuningattareksi.
Riippuu varmaan, olisiko kyse Tanskan, vai Saudi-Arabian tulevasta hallitsijasta.
Nykyään kyllä suvaitaan jo tavallisia ihmisiä puolisoksi, mutta luulen että kuninkaallisuus pitää kuitenkin periytyä geneettisesti tai se on sen kunigassuvun lorun loppu. Homot varmaan suvaittaisiin mutta käytännön ongelmaksi muodostuisi perilliset. Mikään keinohedelmöitys tuskin tulisi kuuloonkaan. Tämän takia kruunu todennäköisesti siirtyisi heterolle sisarukselle.
Varmaan naisi jonkun kulissiavioliitossa ja toteuttaisi itseään salassa.
Historiahan tuntee paljon seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin kuuluneita kuninkaallisia. Esimerkiksi Rooman keisari Elagabalus (hallitsi 218-222 jaa.) tapasi usein pukeutua naiseksi ja harrastaa seksiä useiden miesten kanssa ja tarjosi valtavia summia rahaa kenelle tahansa, joka pystyisi muuttamaan hänen sukuelimensä naisen sukuelimiksi. Hän oli ilmeisimmiten siis transnainen.
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin, että nykyaikana ensisijainen kruununperillinen voisi halutessaan luopua kruunusta ja hänen nuorempi sisaruksensa ottaisi sen. Toinen vaihtoehto olisi tosiaan se käytännön avioliitto. Jos kruunusta luopunut homoseksualisti sitten ryhtyisi suhteisiin samaa sukupuolta olevan henkilön kanssa, siitä tulisi skandaali, mutta sittenpähän sekin olisi jo nähty.
Kuninkaalliset tuppaavat hankkimaan jälkeläisiä useamman, jotta valinnanvaraa on, jos joku paljastuu esim. homoseksualistiksi /mielisairaaksi / jälkeenjääneeksi tai muulla tavoin soveltumattomaksi kuninkaaksi / kuningattareksi.
Haluan huomauttaa, että seksuaalinen suuntautuminen ei ole ismi.
Tai mitä jos kuninkaallisille syntyisi kehitysvammainen lapsi? Aina on terveitä ja yleensä vielä tyttö ja poika.
Vierailija kirjoitti:
Tai mitä jos kuninkaallisille syntyisi kehitysvammainen lapsi? Aina on terveitä ja yleensä vielä tyttö ja poika.
Hollanin Willem-Alexanderin ja Maximan tytöllä on keuhkosairaus, Britannian Edwardin ja Sophien tyttö karsastaa jne.
Homoseksuaalisuus on luonnonvastaista. Sen takia hänen olisi luovuttava kruunusta.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan yleensä:
Beatrixilla on 3 poikaa, eikä yhtään tytärtä. Willem-Alexanderilla ja Maximalla on 3 tytärtä, eikä yhtään poikaa. Felipellä ja Letizialla on 2 tytärtä. Margareetalla on 2 poikaa. Märtha Louisella on 3 tytärtä. Prinsessa Christinalla on 3 poikaa.
Vierailija kirjoitti:
Homoseksuaalisuus on luonnonvastaista. Sen takia hänen olisi luovuttava kruunusta.
Tarkoitat kai raamatunvastaista? Luonnossahan esiintyy homoseksuaalisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö eheyttämis lääke HETEROX on keksitty. Ei kun pillereitä naamaan ja homous katoo.
Veikkaan, että olisi painostettu kuitenkin naimaan joku toista sukupuolta oleva tyyppi, eli ns. järjestetty avioliitto olisi tullut kysymykseen... Tosin toivon, että näin ei olisi menetelty.