Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kolmekymppinen ja unohtelen jatkuvasti :(

Vierailija
22.03.2016 |

Saatan kadottaa kännykkäni kymmeniä kertoja päivässä, ts. en muista, mihin laskin sen vaikkapa minuutti sitten. Onko normaalia? :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samanlainen 30v :( Asiat unohtuu, en muista minne jätän tavaroita tai mitä välillä olen tekemässä/hakemassa...

Vierailija
2/14 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan vain stressaantunut tms. Kannattaa toki silti varmistaa esim. B12-vitamiinin riittävä saanti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla pieni lapsi?

Vierailija
4/14 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mulla sama ja ikää 22.

Vierailija
5/14 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut muutaman kerran mieheltäni iskuja päähän sekä hän yritti kerran tukehduttaa mut nukkuessani tms. (heräsin siis siihen), tosin hän kiistää kaiken sen osalta. Ennen mieheni tapaamista mulla oli tavallista parempi muisti. Mies tosin tuolloin itse unohteli jatkuvasti kaikkea ja sanoi, että olemme niin vanhoja, että kyse on iästä (olimme siis tavatessamme juuri 30 täyttäneitä). Muuten pystyn hoitamaan työt, mutta nykyään unohdan esim. jonkun koulutuksen jutuista osan, kun ennen muistin pienimmätkin yksityiskohdat. Unohtelen myös muita arkipäiväisiä juttuja jatkuvasti. Oon siis hieman huolissani. T. Ap

Vierailija
6/14 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 21v ja ihan samanlaista. Pahimmillaan unohtelu kyllä silloin kun paljon stressiä/masennus päällä.

Vierailija
7/14 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 32v ja sama juttu... Nää muistiongelmat alkoi kun aloitin uudelleen opiskelut... stressi voi vaikuttaa muistiin kuulemma

Vierailija
8/14 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis nykyään on kamala kiire koko ajan. Välillä tuntuu aivan, kuin muisti ja tarkkaavaisuus olisivat parantuneet, mutta sitten tulee taas samaa unohtelua uudelleen. T. Ap

Vierailija
9/14 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hankkiuduit miehestäsi eroon ap, kuulostaa TODELLA sairaalta tapaukselta!

Vierailija
10/14 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet traumatisoitunut ja jatkuvassa pelkotilassa. Varmasti myös nukkuminen on vaikeaa tuollaisen tapahtuman vuoksi ?

Vierailija
11/14 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa sää olitkin tää "mies kuristaa öisin"- tyyppi.

Vierailija
12/14 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis hän sanoi, että laittoi vahingossa unissaan käden päälleni, mutta jotenkin oudosti oli käsi just mun naamalla. Noh, toivottavasti hän puhuu totta.

Vierailija
13/14 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti hankkiuduit miehestäsi eroon ap, kuulostaa TODELLA sairaalta tapaukselta!

Kyllä. Erosin hänestä, vaikka se pelottikin. Hän oli jotenkin outo, vaikka pinnallisesti katsoen varsin tavallinen "kunnon kansalainen". Mutta noista jutuista oon jäänyt kyllä hieman säikyksi ja on ollut todella vaikeaa edes ajatella mitään uutta suhdetta. Ja tosiaan tämä muistiongelma voi johtua muustakin siis. T. Ap

Vierailija
14/14 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet traumatisoitunut ja jatkuvassa pelkotilassa. Varmasti myös nukkuminen on vaikeaa tuollaisen tapahtuman vuoksi ?

Kyllä. En enää sen jälkeen ole uskaltanut nukkua ilman pelkoa kenenkään vieressä. Ennen eroa muutimme kokonaan eri huoneisiin nukkumaan, mutta silti pelkäsin, että hän tulisi huoneeseen nukkuessani. T. Ap