Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika erikoinen juttu se bussin seinäänajo Turussa.

Vierailija
19.02.2006 |

Luin, että kuski oli nainen. Jotenkin arvattavissa, vain nainen voi sekoittaa kaksi poljinta. Toinen arveluttava seikka oli se, että soitti heti onnettomuuden tapahduttua pomolleen ja eka lause oli, saanko nyt potkut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua...shokkitilassa voi sitäpaitsi tehdä melkein mitä vain..

Vierailija
2/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Luin, että kuski oli nainen. Jotenkin arvattavissa, vain nainen voi sekoittaa kaksi poljinta. Toinen arveluttava seikka oli se, että soitti heti onnettomuuden tapahduttua pomolleen ja eka lause oli, saanko nyt potkut.

Mun entinen duunikaveri on nyk. bussikuski ja mielestäni tää koko episodi sopii just tähän tätiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin minä. Onneksi olen työssä, missä olen vastuussa vain omasta hengestä.

Vierailija
4/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisbussikuskeja tuntuu nykyisin olevan paljon. Itse olen mielestäni kohtuullinen autolla ajaja, mutta ei tulisi mieleenikään ryhtyä bussikuskiksi. Eräs tuttuni, joka ei muutenkaan koskaan ajanut autoa ryhtyi bussikuskiksi noin 40v, muutaman kuukauden koulutus ja sitten 50 ihmistä kyytiin ja liukkaalla liikenteeseen, hirvittää tälläinen. Ei onneksi ollut tämä täti. Kyllä siinä vaiheessa kun täyttä bussia ryhtyy ajamaan, täytyy olla takaraivossa niin tiukasti kumpi on kaasu tai jarru, että tuollaista ei satu.

Vierailija
5/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hei mullekin tuli heti mieleen se yks naiskuski. Todella tympeä ja arvaamattoman oloinen. Huusi asiakkaille aika törkeästikin.

Onkohan sama? Olikohan tää se kolaritäti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi