Pettymyksiä
Että tulikin taas kerran sorruttua alle kakskymppiseen. Siis into oli ihan hirvee. Kauhee kiire riisua mut ja laittaa ihanasti seisova elin sisääni. No ei siinä mitään, mut et sit piti laueta jo toisella työnnöllä. Meni ihan maku koko touhusta.
En tiedä, kai sitä vaan odotti niin kauheesti ja oli ihan otettu, kun noin nuori ja komea mies meni tällaisen nelikymppisen naisen kanssa sänkyyn ja halusi niin kovin. Jaa-a, kyllä se niin on, et parhaat rakastajat löytyvät nelikymppisistä ja sitä vanhemmista miehistä, joilla on runsaasti kokemusta.
Kommentit (2)
Anton kirjoitti:
No niin, ensi kerralla muistat tämän ja annan pojan laueta ensihätänsä vaikka käsiisi tai suuhusi (miten tykkäät) sitten voitte aloittaa nauttimisen. Kyllä tuollainen nuori kaveri toisen kierroksen taatusti jaksaa ja mielellään hoitaa. Kun vaan muistutat sille, että herkkua on tarjolla lisää. Joskus olin itsekin nuori, sitä poikasena ajatteli, että seksi loppuu laukeamiseen. Hyvin samanlainen tapaus kävi itselleni, tuolloin laukesin "reisille", pahoittelin ja olin jo suunnitelemassa häipymistä mutta opettajatar (oikeasti oli) katsoi minuun ja sanoi "Taidat tykätä minusta? Nyt voit sitten näyttää kuinka paljon" (tai jotain sinnepäin). Ja minähän näytin parikymppisen kollin voimin :)
Niinhän se on, mut siinä menee jotenkin fiilis, kun on kovat odotukset ja sitten käy noin. En jaksais enää opettaa ketään, kun olen jo aika monta miestä opettanut, mut kaikki ei opi ikinä. Aina vain ajatellaan omaa tyydytystä ja nainen jää ilman. Vanhemmat miehet ovat jo tuon vaiheen ohittaneet ja ajattelevat useimmiten myös naisen nautintoa.
No niin, ensi kerralla muistat tämän ja annan pojan laueta ensihätänsä vaikka käsiisi tai suuhusi (miten tykkäät) sitten voitte aloittaa nauttimisen. Kyllä tuollainen nuori kaveri toisen kierroksen taatusti jaksaa ja mielellään hoitaa. Kun vaan muistutat sille, että herkkua on tarjolla lisää. Joskus olin itsekin nuori, sitä poikasena ajatteli, että seksi loppuu laukeamiseen. Hyvin samanlainen tapaus kävi itselleni, tuolloin laukesin "reisille", pahoittelin ja olin jo suunnitelemassa häipymistä mutta opettajatar (oikeasti oli) katsoi minuun ja sanoi "Taidat tykätä minusta? Nyt voit sitten näyttää kuinka paljon" (tai jotain sinnepäin). Ja minähän näytin parikymppisen kollin voimin :)