Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten riitojen selvittelystä

poikalasten äiti
22.03.2016 |

Mitä mieltä te olette lasten ja heidän kavereidensa riitojen ja välillä tappeluidenkin selvittämistä. Meillä on erilaiset kannat mieheni kanssa asian hoidosta.

Eli mieheni mielestä on ok antaa takaisin jos joku lyö tai kiusaa. Minä olen taas sillä kannalla että ei pitäisi lähteä mukaan vaan vetäytyä.

Tässä taannoin oli taas tilanne että 11-vuotiasta poikaa oli kiusannut joku nuorempi poika. Meidän poika oli sitten antanut takaisin ja ilmeisesti lyönyt tätä nuorempaa ja pienempää poikaa samassa tilanteessa.

Poikani oli sitten saanut tästä kunnon läksytyksen tältä toisen pojan äidiltä, vieläpä koko korttelin muiden lasten kuullen vaikkakin hänen oma lapsensa tämän riidan aloitti. Luonnollisesti hänen pojalleen ei tullut mitään vaikka oli jo toinen kerta päivän aikana kun haastoi jotain poikaa sen verran että sai tappelun aikaiseksi..

Miehen mielestä meidän poika käyttäytyi kuten 'on opetettu' ja mun mielestä kosto olis saanu jäädä tekemättä. Enemmän harmittaa toi julkinen läksytys ja läksyttäjän omalle pojalle ei siis mitään nuhteita koska hän on pienempi ja nuorempi..

Mitä mieltä olette? Sen verran vielä, että oma poikani ei ole mikään kiusaajatyyppi, käytös on ollut hyvää koulussa ja kotona mutta joskus tulee näitä riitoja.. ei ole myöskään mikään temperamenttinen eikä ilkee mutta lähtee näihin mukaan jos ärsytetään.

Ääh, toivottavasti poikalasten vanhemmat ymmärtää mitä mä tarkoitan..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin pojat joskus tappelee. Toinen huutaa, että lopettais. Itse en jaksa kokoajan olla välikapulana. Nuorempi oppii pikkuhiljaa pitämään puoliaan ja mättäisee takaisin, kun isompi ei usko. Sitten isompi itkee ja tokaisen, että siitä sait. Olisit lopettanut, tai parempi ettet ois alottanut ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla