Mistä asioista huomaat että sinusta on juoruja liikkeellä?
Kommentit (20)
En jaksa tuollaisia miettiä. Järkihän siinä lähtisi.
Siitä ettei kysytä suoraan, vaikka olisi jotain tapahtunut.
Näkyykö katseista, välttelystä ym?
En mistään. Minulla on kyky olla välittämättä sanattomasta viestinnästä. Ja päin naamaa harva tulee sanomaan koska aloitan siitä vilpittömän keskustelun. Kerta näyttää riittävän.
Naapurit lopettaa lumityöt ja tuijottavat jälkeeni.
Tapaamisia tiettyjen ihmisten kanssa vältellään. Tätini juoruaa miespuolisen serkkuni asiat minulle ja päinvastoin. On kiusaantunut, jos näen tätä serkkua.
Huomaan työpaikalla katseista ja sellaisesta että minut tavallaan "huomataan" sellaistenkin Ihnisten toimesta joita en tunne. Noloja ovat ja juntteja kun eivät omaa peruskäytöstapoja. Olen ratkaissut asian siten että en katsele sillä tavalla ympärilleni että joutuisin tämän asian huomaamaan. En anna näille hyeenoille tyydytystä siitä että huomaisivat minun huomaavan heidän ivallisen naurunsa ja ilmeneensä.
En tiedä enkä vähääkään välitä. Luultavasti minusta on juoruttu jo ennen syntymääni, "paremmanperheen" aviottomaksi lapseksi kun synnyin.
Eleistä,katseista,puheista, pistävän ahdistavasta tunteesta ja sitten vahvistuu sillä et joku soittaa ja kertoo mitä joku on sanonut minusta. Ja taas saan huokaista "että olipas taas oikeassa".......
Miten voisi olla välittämättä näistä tuijottajista ja supisijoista? Työpaikallakin näitä riittää vaikka aikuisia ovat.
Kun fb ssä alkaa näkyä uusia naamoja ihmiset jotka saatat tuntea-listalla ja näiden uusien naamojen kaverina yksi minun vanha tuttu joka jostaki syystä haluaa levitellä musta ilkeitä juttuja. On vähän bipolaarinen ja en jaksanut mennä sen oikkujen mukaan. Loukkaantui tästä sitten syvästi
Mitä väliä?
Koirat haukkuu, karavaani kulkee.
Minua ei kyllä muutenkaan kauheasti kiinnosta muitten mielipiteet. Ja aina tulee uusia juoruja. Käläti käläti, supi supi suu.
Ihmiset etäällä, hiljainen/hämmentynyt/kysyvä tuijotus, supattavat keskenään, kiusaantunut tunnelma. Jos sama toistuu pian uudestaan, on juoru hyvin todennäköinen. Erilainen kohtelu kuin normaalisti. Välttely.
En ole julkkis, joten sillä ei ole paskankaan väliä.
Naamani ei ilmesty Seiskan tai Iltiksen kanteen.
Juorutkoot mitä lystäävät. Itse en tykkää juoruta, enkä osallistu siihen.
Sukulaiset eivät kysy sukujuhlissa, mitä teen työkseni.
Voi juku jos joku edes joskus puhuisi minusta!
Musta noi juorujutut on aika wt:D jos joku puhuu, että toi on muuten sen ja sen vaimo ni mitä sit:D isä aina sanoo, et tuuli huulia heiluttaa. Se oma napa on itselle tärkein, ei se muita niin liikuta;)
Vierailija kirjoitti:
Musta noi juorujutut on aika wt:D jos joku puhuu, että toi on muuten sen ja sen vaimo ni mitä sit:D isä aina sanoo, et tuuli huulia heiluttaa. Se oma napa on itselle tärkein, ei se muita niin liikuta;)
Ymmärrät sitten aikuisena. Ehkä.
Joskus sen vaan tietää. Eikä mitään mahdollisuutta puolustautua. Tekee olon sairaaksi. Ne jutut jotka on täysin tuulesta temmattu, ja jotka tietää ettei ole totta, satuttaa eniten.
Sen tiedän että ne juorujen liikkeellelaittajat tulevat saamaan kaiken omalle naamalleen.
Niin vain tapahtuu.
Pienellä paikkakunnalla ja pienessä työyhteisössä kaikista on aina juoruja liikkeellä. Sellaista ihmistä ei ole, josta ei olisi. Sitä voi joko miettiä näitä asioita tai antaa olla vaan ja elää omaa elämäänsä.