Elämänhalu täysin kateissa :(
Mitähän tässä pitäisi tehdä, en halua kuolla, mutta en jaksaisi elääkkään :'(
Kommentit (17)
Etsi joku pieni asia mistä pidät. Kirjoihin upputuminen, lenkkeily, musiikki, tai vaikka ne nykyään trendikkäät värityskirjat? Monia väsyttää elämässä nykyään se, että se on niin suorittamista. Pitäisi olla hirveitä tavoitteita elämässä, työssä, sosiaalisessa elämässä, parisuhteessa ja ties vaikka missä. Omasta mielestäni pikkuasiat ovat parhaimmillaan, kun ei jatkuvasti mieti, mitä näistä hyötyy, tai mitä varten tekee jotain.
Ja siinä pikkuasioista ilon etsimisen ohessa tietenkin kannattaa etsiä ammattilainen, jonka kanssa keskustella.
Lienee myös hyvä pohtia, mihin elämänhalu on kadonnut? Onko siihen vaikuttanut jokin tietty asia, vai onko se vain hiipinyt niskaan kuten kaamosmasennus?
*virtuaalihalaus* Jaksamista sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Etsi joku pieni asia mistä pidät. Kirjoihin upputuminen, lenkkeily, musiikki, tai vaikka ne nykyään trendikkäät värityskirjat? Monia väsyttää elämässä nykyään se, että se on niin suorittamista. Pitäisi olla hirveitä tavoitteita elämässä, työssä, sosiaalisessa elämässä, parisuhteessa ja ties vaikka missä. Omasta mielestäni pikkuasiat ovat parhaimmillaan, kun ei jatkuvasti mieti, mitä näistä hyötyy, tai mitä varten tekee jotain.
Ja siinä pikkuasioista ilon etsimisen ohessa tietenkin kannattaa etsiä ammattilainen, jonka kanssa keskustella.
Lienee myös hyvä pohtia, mihin elämänhalu on kadonnut? Onko siihen vaikuttanut jokin tietty asia, vai onko se vain hiipinyt niskaan kuten kaamosmasennus?
*virtuaalihalaus* Jaksamista sinulle.
Kiitos. Ap
Myös maiseman vaihdos voi auttaa eli uusi työpaikka, uusi kämppä tai uusi parisuhde.
Et ole ainoa, jos yhtään lohduttaa. Asioilla on kuitenkin tapana järjestyä ja elämänjano on välillä kaikilla hukassa. Toivon sinulle kaikkea hyvää elämääsi<3
Mua on auttanu tämmönen ajatus: Ennen mua on ollu miljardeja vuosia. Mun jälkeeni tulee miljardeja vuosia. Se pienen pieni aika, kun mä oon olemassa siinä välissä, yritän ottaa siitä kaiken irti.
Mulla sama juttu. Ei "menneisyyttä", ei tulevaisuutta. Onneks on sentään yksi helvetin hyvä kaveri. Mutta päämäärä puuttuu ja hyvät olot on haettava kemikaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama juttu. Ei "menneisyyttä", ei tulevaisuutta. Onneks on sentään yksi helvetin hyvä kaveri. Mutta päämäärä puuttuu ja hyvät olot on haettava kemikaalisesti.
up
Ollut siis jo pitkään "juna meni jo" -tunne. Mutta mikä on sitten se ikä kun juna oikeasti jo meni? IKää on siis nyt 29 vuotta eikä kyse ole epäsosiaalisuudesta ym. vastaavasta, vaan enemmän jostain typerästä ideaologiasta. Väitän jopa olevani sosiaalisesti lahjakas ja monet on hauskaksi ja luovaksi väittänyt, eivätkä tarkoittaneet mitään tahatonta koomisuutta.
Kun näkee millaisilla tissiposkillakin menee paremmin (on muijat, kaverit), en oikeasti ymmärrä miten tämä voi olla edes mahdollista. Mutta joka tapauksessa tuntuu, että juna meni jo.
Olisin edes tyhmä, mutta kun se ei ole siitäkään kiinni. Olisi varmasti paljon helpompaa ja mukavampaa, jos se olisi tyhmyydestä kiinni (ei nyt sekoiteta tätä typeryyteen).
Tuuu tänne ni juodaan viiniä ja parannetaan maailmaa :)
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tässä pitäisi tehdä, en halua kuolla, mutta en jaksaisi elääkkään :'(
Itse laitoin juuri poplareita kulhoon ja jatkan palstalla tro.. kirjoittelua.
Täällä toinen 31v nainen. Elämä on ainaollut järkyttävän tylsää. Ekstroverttina, utaliaana ja seikkailuhaluisena on tuskaa tehdä kaikkea yksin. Kehutaan kauniiksi ja ystävälliseksi siihen se jää. Haluaisin vielä joskus viettää iltaa jonkun miehen kanssa,kaipuu seksiin on kova.
Kunpa tietäisi miten jaksais elää vielä 50 vuotta. Turtunut kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen 31v nainen. Elämä on ainaollut järkyttävän tylsää. Ekstroverttina, utaliaana ja seikkailuhaluisena on tuskaa tehdä kaikkea yksin. Kehutaan kauniiksi ja ystävälliseksi siihen se jää. Haluaisin vielä joskus viettää iltaa jonkun miehen kanssa,kaipuu seksiin on kova.
Tee profiili Tinderiin niin saat uutta seksiseuraa joka illalle, jos olet kaunis.
Pissaa housuun ja anna tulla lahkeista ulos. Sen jälkeen hyppää lumihankeen peseytymään. Mietiskele elämääsi siinä lumihangessa sitten. Palaa takaisin sisälle uutena ihmisenä.
Tee oma päätös.