Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämänhalu täysin kateissa :(

Vierailija
21.03.2016 |

Mitähän tässä pitäisi tehdä, en halua kuolla, mutta en jaksaisi elääkkään :'(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee oma päätös.

Vierailija
2/17 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku pieni asia mistä pidät. Kirjoihin upputuminen, lenkkeily, musiikki, tai vaikka ne nykyään trendikkäät värityskirjat? Monia väsyttää elämässä nykyään se, että se on niin suorittamista. Pitäisi olla hirveitä tavoitteita elämässä, työssä, sosiaalisessa elämässä, parisuhteessa ja ties vaikka missä. Omasta mielestäni pikkuasiat ovat parhaimmillaan, kun ei jatkuvasti mieti, mitä näistä hyötyy, tai mitä varten tekee jotain.

Ja siinä pikkuasioista ilon etsimisen ohessa tietenkin kannattaa etsiä ammattilainen, jonka kanssa keskustella.

Lienee myös hyvä pohtia, mihin elämänhalu on kadonnut? Onko siihen vaikuttanut jokin tietty asia, vai onko se vain hiipinyt niskaan kuten kaamosmasennus?

*virtuaalihalaus* Jaksamista sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi joku pieni asia mistä pidät. Kirjoihin upputuminen, lenkkeily, musiikki, tai vaikka ne nykyään trendikkäät värityskirjat? Monia väsyttää elämässä nykyään se, että se on niin suorittamista. Pitäisi olla hirveitä tavoitteita elämässä, työssä, sosiaalisessa elämässä, parisuhteessa ja ties vaikka missä. Omasta mielestäni pikkuasiat ovat parhaimmillaan, kun ei jatkuvasti mieti, mitä näistä hyötyy, tai mitä varten tekee jotain.

Ja siinä pikkuasioista ilon etsimisen ohessa tietenkin kannattaa etsiä ammattilainen, jonka kanssa keskustella.

Lienee myös hyvä pohtia, mihin elämänhalu on kadonnut? Onko siihen vaikuttanut jokin tietty asia, vai onko se vain hiipinyt niskaan kuten kaamosmasennus?

*virtuaalihalaus* Jaksamista sinulle.

Kiitos. Ap

Vierailija
4/17 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös maiseman vaihdos voi auttaa eli uusi työpaikka, uusi kämppä tai uusi parisuhde.

Vierailija
5/17 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa, jos yhtään lohduttaa. Asioilla on kuitenkin tapana järjestyä ja elämänjano on välillä kaikilla hukassa. Toivon sinulle kaikkea hyvää elämääsi<3

Vierailija
6/17 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
7/17 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on auttanu tämmönen ajatus: Ennen mua on ollu miljardeja vuosia. Mun jälkeeni tulee miljardeja vuosia. Se pienen pieni aika, kun mä oon olemassa siinä välissä, yritän ottaa siitä kaiken irti.

Vierailija
8/17 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali.

Vierailija
9/17 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Ei "menneisyyttä", ei tulevaisuutta. Onneks on sentään yksi helvetin hyvä kaveri. Mutta päämäärä puuttuu ja hyvät olot on haettava kemikaalisesti.

Vierailija
10/17 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama juttu. Ei "menneisyyttä", ei tulevaisuutta. Onneks on sentään yksi helvetin hyvä kaveri. Mutta päämäärä puuttuu ja hyvät olot on haettava kemikaalisesti.

up

Ollut siis jo pitkään "juna meni jo" -tunne. Mutta mikä on sitten se ikä kun juna oikeasti jo meni? IKää on siis nyt 29 vuotta eikä kyse ole epäsosiaalisuudesta ym. vastaavasta, vaan enemmän jostain typerästä ideaologiasta. Väitän jopa olevani sosiaalisesti lahjakas ja monet on hauskaksi ja luovaksi väittänyt, eivätkä tarkoittaneet mitään tahatonta koomisuutta.

Kun näkee millaisilla tissiposkillakin menee paremmin (on muijat, kaverit), en oikeasti ymmärrä miten tämä voi olla edes mahdollista. Mutta joka tapauksessa tuntuu, että juna meni jo.

Olisin edes tyhmä, mutta kun se ei ole siitäkään kiinni. Olisi varmasti paljon helpompaa ja mukavampaa, jos se olisi tyhmyydestä kiinni (ei nyt sekoiteta tätä typeryyteen).

Vierailija
11/17 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea hyvää ap:lle!

Vierailija
12/17 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuu tänne ni juodaan viiniä ja parannetaan maailmaa :)

Vierailija
13/17 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tässä pitäisi tehdä, en halua kuolla, mutta en jaksaisi elääkkään :'(

Itse laitoin juuri poplareita kulhoon ja jatkan palstalla tro.. kirjoittelua.

Vierailija
14/17 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen 31v nainen. Elämä on ainaollut järkyttävän tylsää. Ekstroverttina, utaliaana ja seikkailuhaluisena on tuskaa tehdä kaikkea yksin. Kehutaan kauniiksi ja ystävälliseksi siihen se jää. Haluaisin vielä joskus viettää iltaa jonkun miehen kanssa,kaipuu seksiin on kova.

Vierailija
15/17 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa tietäisi miten jaksais elää vielä 50 vuotta. Turtunut kaikkeen.

Vierailija
16/17 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen 31v nainen. Elämä on ainaollut järkyttävän tylsää. Ekstroverttina, utaliaana ja seikkailuhaluisena on tuskaa tehdä kaikkea yksin. Kehutaan kauniiksi ja ystävälliseksi siihen se jää. Haluaisin vielä joskus viettää iltaa jonkun miehen kanssa,kaipuu seksiin on kova.

Tee profiili Tinderiin niin saat uutta seksiseuraa joka illalle, jos olet kaunis.

Vierailija
17/17 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaa housuun ja anna tulla lahkeista ulos. Sen jälkeen hyppää lumihankeen peseytymään. Mietiskele elämääsi siinä lumihangessa sitten. Palaa takaisin sisälle uutena ihmisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän