Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Fiksuna Perussuomalaisena sanoudun irti Kiemunki-kohusta.
21.03.2016 |
Olen äänestänyt PS:ää vuodesta 2009 ja haluan sanoutua irti kaikenlaisista PS-paikallistoimihenkilöiden möläytyksistä ja rasistisista kannanotoista.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tässä näkee ko. puolueen todelliset kasvot: mm. Tynkkystä oltiin heittämässä pihalle ihan typerästä syystä, mutta nämä rasistiset k-päät ovat erityissuojelussa.
Alue: Aihe vapaa
Ja puoluetoimisto kiittää kaikkia näitä puolueensa järjenjättiläisiä, jos ei näillä lausunnoilla lähde kannatus nousuun, niin millä sitten?