Mitä olen syönyt tänään
Aamu: 2 banaania, 1 maitokahvi, 1 l vettä
päivä: rautakapseli, paljon vettä
alkuilta: 1 lohimedaljonki, 1,5 dl täysjyväriisiä, vihersmoothie (lehtikaalia, avokadoa, maapähkinää, kurkkua, vettä), juomana vesi
Illalla aion vielä syödä 1 karjalanpiirakan oivariinilla tai 2 dl maustamatonta jogurttia ja marjoja. Tai molemmat.
Kommentit (10)
Minä :
Aamupala : Kolmen munan munakas, kinkkusiivuja ja rucolaa. Kaurapuuro voisilmällä. Kahvia
Lounas : lautasellinen hernekeittoa, ruisleipää kinkulla. Piimää.
Välipala : kahvia, kaks lämmintä voileipää runsaalla juustolla ja tomaatilla.
Päivällinen : muussia, kanaa, salaattia. Piimää.
Jälkkäriksi banaanikakkua, kahvia.
Iltapalaksi syön perunarieskaa ja teetä. Appelsiini.
Lounaalla Soisoin Green Curry Pitan. Paitsi enimmäkseen söin täytteet ja vain vähän sitä pitaa. Kotiin tultua pätkän patonkia kylmäsavulohella. Kohta syön kasvissosekeittoa.
Aamulla kreikkalaista jogurttia + paahdettuja kookoslastuja ja pari kuppia kahvia.
Lounaaksi edellispäivän pastaa chiliöljyllä + tomaattia.
Iltapäivällä iso kulhollinen sipsejä ja salsaa.
Äsken söin pienen nuudelikeiton ja 2 palaa ruisleipää voilla.
Joo, olen kipeänä ja muutenkin laihaläski syöppö. :)
Mä:
Herätykseksi kaksi mukia kermakahvia
Lounaalla juurespihvejä, joissa mausteena savuporotuorejuustoa. Raejuustoa ja puolukkasurvosta lisukkeena
Päiväkahvilla hillomunkki ja kermakahvia
Päivälliseksi chili con carne de venado, riisi, sekasalaatti
Omena.
Aion vielä iltapalaksi syödä palan tai kaksi juustopannaria ja jotain hyvää teetä.
- kasvismunakasta
- porkkanoita, suolakurkkua, nakkeja, lautasellinen lihakeittoa
- kanaa ja parsakaalia uunissa kypsennettynä
. sienijuustopaistosta
juomana vettä, vihreää teetä, kevytkokista
Aamulla paistettua munaa, pekonia ja päärynä. Lasi vettä. Muki Finrexiniä (olen kipeä).
Kaksi Strepsilsiä päivän mittaa.
Päivälliseksi pala suolaista piirakkaa (täytteenä kinkkusuikaleita, parsakaalia, mozzarellaa) ja kanasalaattia.
Äskön mukillinen teetä. Iltapalaksi ehkä vielä piirakkaa.
Päivä (heräsin eilisen yli puolen yön venyneen iltavuoron jälkeen puolen päivän maissa): tomaattikeittoa, hiilihapotettua vettä
Myöhemmin päivällä:
Lisää hiilihapotettua vettä ja yksi tortilla-wrap, missä on pelkkiä kasviksia, vähän juustoraastetta ja valkosipulimajoneesia välissä
ilta: mikro-hot dog, lisää teetä ja hiilihapotettua vettä.
Aamupala: rahkajugurttia, puolikas banaani, vähän hunajaa.
Lounas: einesmannapuuro mehukeitolla (sokeriton)
Päivällinen: tofu-pasta-feta-kurkku-tomaatti-salaatti-sipuli-papu -salaatti. Jälkkäriksi 5 pientä proteiinilettua, kiivi, vadelmaa, hunajaa
Iltapalaksi ehkä hedelmä ja teetä.
Muroja, maustamaton jugurtti, 1tl mansikkahillloa
Reilu annos tomaattista tonnikalakastiketta, pastaa, porkkanaa ja kesäkurpitsaa
Kolme lihapullaa, muussia, kastiketta, parskaalia ja porkkanaa, 1tl puolukkahilloa, siivu leipää levitteellä
Jälkkäriksi suklaavanukas
Vettä, lasi limua