Emmerdalen Charity
että voi naisihminen olla ÄRSYTTÄVÄ!!
Luonne, naama, ilmeet .. kaikki!
Kommentit (9)
Ihana Charity! Toivottavasti palais yhteen Cainin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, ei ikinä!
Charityssä näkyy ilkeys naamasta ..
Nythän se on raskaana (näyttelijä siis, Suomessa meneillään olevissa jaksoissa) ja naama jotenkin turvoksissa ja näyttää entistäkin ilkeämmältä tihrusilmineen ja suupielet alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, ei ikinä!
Nythän se on raskaana (näyttelijä siis, Suomessa meneillään olevissa jaksoissa) ja naama jotenkin turvoksissa ja näyttää entistäkin ilkeämmältä tihrusilmineen ja suupielet alaspäin.
Mä tykkään sen särmikkäästä luonteesta. Aina sanavalmis.
Mä inhoan myös häntä.
Ikinä mikään ei ole hänen omaa syytään. Aina jonkin muun ja sitten saa vielä sympatiaa ihmisiltä ja saa muut syyttämään syytöntä, joka aiheutti tilanteen missä Charity "joutui pakon edessä" tekemään jotain tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, ei ikinä!
Nythän se on raskaana (näyttelijä siis, Suomessa meneillään olevissa jaksoissa) ja naama jotenkin turvoksissa ja näyttää entistäkin ilkeämmältä tihrusilmineen ja suupielet alaspäin.Mä tykkään sen särmikkäästä luonteesta. Aina sanavalmis.
Sanavalmis voi olla olematta koko ajan niin hapan ja ilkeä. Esim. Victoria on sellainen, sanavalmis mutta silti kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, ei ikinä!
Nythän se on raskaana (näyttelijä siis, Suomessa meneillään olevissa jaksoissa) ja naama jotenkin turvoksissa ja näyttää entistäkin ilkeämmältä tihrusilmineen ja suupielet alaspäin.Mä tykkään sen särmikkäästä luonteesta. Aina sanavalmis.
Sanavalmis voi olla olematta koko ajan niin hapan ja ilkeä. Esim. Victoria on sellainen, sanavalmis mutta silti kiva.
Victoria on tylsä. Charityn ilkeilyä on viihdyttävää katsella.
Nomutta ajatelkaa nyt Emmerdalea ilman Charitya. Se on sarjan kantavia hahmoja, Se on just hyvä, ei yksiselitteisen ilkeä, eikä tylsän mukava vaan kivasti moniulotteinen ja arvaamaton.
Nomutta ajatelkaa nyt Emmerdalea ilman Charitya. Se on sarjan kantavia hahmoja, Se on just hyvä, ei yksiselitteisen ilkeä, eikä tylsän mukava vaan kivasti moniulotteinen ja arvaamaton.
Niinpä! Sarjan suola, nämä ärsykkeet. Onneks menee kohta vankilaan. Ei näy niin paljoa.