Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aikuiset syövät karamellia

hammaskeiju
21.03.2016 |

Miksi aikuiset syövät makeisia? Mikä teitä vaivaa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska karkit ovat hyviä ja en muuten tiennytkään, että niihin on ikäraja.

Vierailija
2/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkit on mun ainoa ja suurin ilo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan, että hampaat alkaa tulla tiensä päähän.

Vierailija
4/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammaskeiju kirjoitti:

Tämä. Aikuiset ämmät puhuvat jostain "herkkupäivistä". Joo, se puoliksi syömäsi pullapitko työpaikkasi taukohuoneessa ei tietenkään kuulu herkkujen kategoriaan, ehei... Kyllä ehdottomasti kannattaa pitää päivä, jossa otetaan yliannostus sokeria. Siis juuri sitä ainetta, johon koukuttuminen on samaa luokkaa heroiinin kanssa. Ei kohtuutta siis kaikessa, vaan HERKKUPÄIVÄ, jolloin haima laitetaan pumppaamaan insuliinia niin että lotina käy. <3

Vierailija
5/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hammaskeiju kirjoitti:

Tämä. Aikuiset ämmät puhuvat jostain "herkkupäivistä". Joo, se puoliksi syömäsi pullapitko työpaikkasi taukohuoneessa ei tietenkään kuulu herkkujen kategoriaan, ehei... Kyllä ehdottomasti kannattaa pitää päivä, jossa otetaan yliannostus sokeria. Siis juuri sitä ainetta, johon koukuttuminen on samaa luokkaa heroiinin kanssa. Ei kohtuutta siis kaikessa, vaan HERKKUPÄIVÄ, jolloin haima laitetaan pumppaamaan insuliinia niin että lotina käy. <3

Pitäisköhän sunkin.

Vierailija
6/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen myös aikuisia ihmisiä karkkihyllyllä. Minusta on kummallista, miten niin monet pitävät niistä niin paljon. Minä syön mieluummin kunnon ruokaa. Jokaiselle jotakin kai.

Vierailija
7/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin aikuisena kuin taaperona. 

Vierailija
8/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen myös aikuisia ihmisiä karkkihyllyllä. Minusta on kummallista, miten niin monet pitävät niistä niin paljon. Minä syön mieluummin kunnon ruokaa. Jokaiselle jotakin kai.

Kylläpä kiiltää omakehun kruunusi, aurinkolaseja tarvitaan! Terve ihminen kykenee syömään normaalisti monenlaista ravintoa, ortoreksia on ikävä sairaus, joten löysää pipoasi ja pysy terveenä.

Vierailija
9/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä kiiltää omakehun kruunusi, aurinkolaseja tarvitaan! Terve ihminen kykenee syömään normaalisti monenlaista ravintoa, ortoreksia on ikävä sairaus, joten löysää pipoasi ja pysy terveenä.

Eivät karkit ole mitään ravintoa. Sokeria ja rasvaa ilman mitään muuta.

Vierailija
10/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pupsi, ikävä että oot karkkilakossa! Onneksi mulla ei oo tota piinaa, omnomnom

Vierailija
11/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkopa tekeen karkkia mieli!

Vierailija
12/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasvaa se voikin on, vaikka muuta väität. Sokerikaan ei ole ylivoimaisen epäterveellistä, jos ymmärtää pitää määrän pienenä. Suklaa on kuulemma terveellistä, joten se ei voi olla karkki, eihän?

Vierailija
13/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiennytkään, että jos syö karkkeja, ei saa syödä kunnon ruokaa. Minä syön joskus, jos huvittaa, mutta en korvaa niillä mitään aterioita, vaan joskus ihan muuten vaan lisänä. Tosin aika vähän kerrallaan enkä kovin usein. Vanhat mummot söivät karkkeja jo monta vuosikymmentä sitten. 

Vierailija
14/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Elämä on tarkoitettu olemaan myös hauskaa. Toisista se on silloin, kun saa syödä karkkia, eli sokeria ja rasvaa. Toiset tykkää juoda alkoholipitoisia juomia ja toiset tupakoida. Suklaan syöminen on ihan maailman parasta. Voittaa mennen tullen jotkut terveysruuat. Moni on kuollut sinne lenkkipolulle tai tukehtunut porkkanaan. Ihminen voi elää hyvän ja onnellisen elämän vaikka hän söisi karkkia ja on koukussa sokeriin.

Vierailija
15/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes tulee oletko valmis

Vierailija
16/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä karamellit syövät aikuisia.

Vierailija
17/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö karamellia. Paitsi salmiakkia muutaman kerran vuodessa, mutta sitä ei lasketa.

Vierailija
18/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se karkkipussi pitäisi nimenomaan syödä kerralla pois ;) parempi yhtäjaksoinen hyökkäys hampaita kohtaan kuin muutama karkki siellä täällä pitkin viikoa!

Vierailija
19/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää karkeista juuri lainkaan mutta suklaa onkin sitten ihan eri juttu!🍫🍫🍫

Vierailija
20/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuisten karkinsyönti on sun elämäsi suuri tragedia, olet hyvin onnekas. Vielä onnekkaampi tosin olisit, jos söisit itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi