Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

aikuiset syövät karamellia

hammaskeiju
21.03.2016 |

Miksi aikuiset syövät makeisia? Mikä teitä vaivaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, karkkia! Kaikki menee: salmiakit, laku, suklaa, toffeet ja hedelmäkarkit. Meidän lapsi ei muuten tykkää karkista. Välillä epäilen, että olenko sen äiti.(ja oon tyytyväinen tietysti)

Vierailija
22/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se karkki maistuu välillä hyvältä.En juo, en polta, urheilen lähes joka päivä ja syön kunnon ruokaa joka päivä.ihan hyvällä mielellä syön välillä karkkia, enkä tunne siitä huonoa omaatuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykyisin purukumien skaala on hyvin laaja.

Mä varaan eri makuja kaappiin ja eikun salmiakki purukumi tai omena mitä herkkua milloinkin mieli tekee.

Fiksu tapa pure Jenkki!

Vierailija
24/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä olen 34-vuotias ja syön karkkia päivittäin. Tykkään siitä niin! Valehtelematta, saatan nähdä unta että löydän jonkun uuden hyvän karkkilajin. Kun Prismojen irtokarkkivalikoima uusittiin, olin aivan innoissani. Lomakohteiden turistimarketit voi tarjota suoranaisia elämyksiä. Paljon iloa tästä jälkeenjääneisyydestä on ollut!

Vierailija
25/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön karkkia, jopa kaksi, ehkä kolme kertaa vuodessa. Toki saattaa jonain vuonna unohtuakin. 

Toisaalta on tuota ylipainoa tullut ilman karkkiakin, joten tuskin menetän mitään.

Vierailija
26/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei todellakaan mitenkään haittaa jos aikuiset syö karkkia, mutta olin kyllä joskus nuorempana hämmentynyt kun tajusin että jotkut aikuiset ostaa itselleen karkkia. Omat vanhemmat eivät ikinä oikein syöneet mitään herkkuja, saati sitten jotain irttareita, joten luulin ihan vilpittömästi, että karkit ovat lapsille.