Kuinka korkeat korot sinulla on töissä?
Kommentit (31)
Ihan flätit tai pari senttiä sandaaleissa
Ballerinat arkisin, juhlissa 6-7 cm.
En käytä korkeita korkoja, pari senttiä max.
Ostan useimmat kengät ja saappaat Italiasta, koska siellä käytetään paljon enemmän matalia kenkiä kuin täällä.
Korkeat korot arjessa on vähän halvat. Juhlat sitten eeikseen, mutta silloinkin tulee osata kävellä niillä kengillä.
Mitä noissa crocseissa on, pari senttiä?
Mitähän noissa turvakengissä olisi, joku sentti-puolitoista kai suunnilleen.
Korkokengät töissä kuulostaa tosi absurdilta, ellei ole jonkinlainen edustustyö kyseessä. Luulisi, että missään työssä missä enemmän joutuu kävelemään tai mitään raskaampaa käsittelemään, olisivat korkkarit jo turvallisuusriski mukavuudesta puhumattakaan? Mutta en tiedä. Kai ne konttorihommiin sopii?
Itse ainakin joudun sen verran saapastelemaan, ja välillä myös juoksemaan, pysäyttämään oven sulkeutumista jalalla yms. että kävelymukavuutta, pitoa ja turvallisuutta on pakko miettiä, eli työkengissä ei ole korkoa ollenkaan.
n. 9 cm. Käytän paljon hameita ja mulla on iso jalka, jossa jotkut balleriinat näyttää ihan kanooteilta.
Olen asiakaspalvelutehtävissä ja osittain toimistohommia.
7 cm on sattumalta kummassakin (nilkkurit ja pitkävartiset saappaat) korkokengissä, joita käytän töissä. Toimistohommissa.
Mulla on ihan rennot läpsyttimet vaan. Harvoin, jos tulee vieraita (asiakkaita, toimttajia) laitan korkkarit 7 cm.
Tavalliset työkengät, ei korkoa. Ulkona ja työmatkalla lenkkarit tai vaelluskengät. Koroissa voisin mennä töihin korkeintaan juhlapäivänä juhlan ajaksi.
Ei korkoa, sandaaleja pidän. Korkkarit näyttäisivät typeriltä suojavaatteiden kanssa, plus että ne olisivat hyvin epämukavat, kun työssäni seison ja kävelen paljon ja joskus juoksenkin.
Matalat ballerinat. Olisi aivan hölmöä käyttää korkkareita töissä kun päivän istun huoneessani ja korkeintaan olen parissa palaverissa. Ruokalassakin näkee vain insinöörinörttejä, joten en näe mitään syytä pitää korkokenkiä töissä. Lisäksi inhoan sitä kip-kop-ääntä työpaikan käytävillä.
Reiskat, aamutossut tai joskus harvoin turvakengät.
Turvakengät, pohja aika paksu niissä.