Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuvatko kaikki kumppanin kanssa?

Vierailija
21.03.2016 |

Tuntuu että omassa lähipiirissä kaikki asuvat. Onko ketään muita, jotka eivät asu? Minä ja poikaystävä emme asu, tosin olemme kaukosuhteessa ja olemme olleet vain noin puoli vuotta yhdessä...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihloissa ja asutaan erillään. Ollaan tunnettu jo vuosia, mutta tykätään molemmat omasta tilasta. Ehkä sitte naimisiin mentyä muutetaan yhteen, ehkä.

Vierailija
2/8 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme asu. Olemme olleet 15 vuotta yhdessä. Asumme lähekkäin ja näemme toisiamme kyllä useita kertoja viikossa. Lomat ( ja viikonloput) vietämme aina yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme asu..kaukosuhteessa..viikonloppuisin nähdään ja lomilla. Lasten takia en ole vielä muuttanut miehen luokse.

Vierailija
4/8 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että haluaisin asua yhdessä jos nyt nelikymppisenä vielä alkaisin suhteeseen. Molemmilla omat asunnot ja nähdään kun molemmille sopii, se olis ihannetilanne.

Vierailija
5/8 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan erikseen, vaikka kaikki yhteinen vapaa-aika yhdessä vietetäänkin.

Vierailija
6/8 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan erillään ja saa olla painava syy, että muutetaan yhteen. Sellainen olisi esim. yhteinen lapsi. Vietämme 1-3 yötä viikossa yhdessä ja tapaamme 2-4 kertaa viikossa. Miehelle tärkeää, että saa nukkua vieressäni edes kerran viikossa.

Vierailija
7/8 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni olemme asuneet yhdessä aikoinaan puoli vuotta, mutta ei se vaan toiminut. Tarvitsemme molemmat niin paljon omaa tilaa, että näin on parempi :)

Vierailija
8/8 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että omassa lähipiirissä kaikki asuvat. Onko ketään muita, jotka eivät asu? Minä ja poikaystävä emme asu, tosin olemme kaukosuhteessa ja olemme olleet vain noin puoli vuotta yhdessä...

Mä en asu poikaystävän kanssa,eikä ole hinkua muuttaa yhteen.Oma aika ja tila ovat tärkeitä mulle.Asutaan kyllä lähekkäin ja vietetään paljon aikaa yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi