Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet saanut aikaseksi tänään?

Vierailija
19.02.2006 |

Minä kävin aamulla luistelemassa,pyykkiä pesin 5h(petivaatteita ynm.)sitten 2x olen käynyt lumihangessa rämpii koirien kans,tarkotuksella lumihangessa,pysyy koirien lihakset hyvässä kunnossa ja itse olen kunnon kohotus/laihdutus kuurilla.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaudelleen kun mitään ei voi,en mene mihkään kurssille,opiskelen muutenkin koko ajan.

Vierailija
2/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no miehen kans vietiin kamaa kirpparille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehevän riidan ainakin.

Vierailija
4/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupäivällä käytiin pojan kanssa hiihtämässä 2 km, oli todellista sunnuntaihiihtoa; vauhti oli verkkainen. Päivällä kävin koiran kanssa lenkillä. Iltapäivällä paistoimme pakastepitsaa jota myö syötiinkin. Kävin kaupassa. Vielä käyn sauvakävelyllä kohta puoliin. Loppuilta menee sitten lasten kanssa ja telkkua kattoessa.

Vierailija
5/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ne ei ole varsinaisia kirjoitusvirheitä:)

Olen siivonnut:)

Vierailija
6/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se oikeastaan. Olen vaan lorvinut.

Vierailija
7/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puettua kaikille vaatteet ja käytiin sitten lasten tappelun jälkien takia päivystyksessä. Aivotärähdys pienemmällä, mutta ihan iisisti on mennyt tää päivä kuitenkin.

Vierailija
8/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a voi pihalle lähteä, ois ollut oikein hyvä pulkkamäkikeli. :(

Vierailija
9/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt lapsen kanssa ulkoilemassa ja leikkipuistossa.

Olen tarjonnut kaverille kahvit.

Täyttänyt/tyhjentänyt tiskikoneen pariin kertaan.

Levännyt lyhyen ajan.

Vaihtanut vaippoja.

Istunut tietokoneella.

Vierailija
10/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pessyt lattiat, muutaman koneellisen pessyt -tai siis kone pessyt minä vain laittanut likaiset koneeseen ja puhtaat kuivumaan- vaatetta, laittanut astianpesukoneen käyntiin lapset tyhjäsivät aamulla puhtaat astiat kaappiin ja laittoivat ikaset tilalle ja laitoin sit koneen käyntii, syöttänyt vauvalle maitoa pullosta ja pari kiinteää ruokaa myös, vaihtanut vauvalle vaippoja muutaman. Olen tehnyt ruokaa. Ja mitäs vielä?

Vierailija
11/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittanut ruokaa, tehnyt vauvalle ruokaa pakkaseen, siivonnut, pessyt pyykkiä, silittänyt, katsonut telkkaria ulkoillut, nyt nettisurffailua ja unten maille pian.

Vierailija
12/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pessyt koneellisen pyykkiä, rakastellut mieheni kanssa, palauttanut eiliset (huonot) leffat vuokraamoon, käynyt leffassa katsomassa Brokeback mountainin (hyvä), ostanut vaakaan pariston, syönyt ja tehnyt netin kautta osakkeiden ostotoimeksiannon.

Enpä siis juuri mitään ole saanut aikaan, mutta leppoisa lokottelu on hyödyllistä ihan itsessään.

Vierailija
13/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuopuksen kanssa hiihtämässä ja muuten vain lorvinut. Kohta pitäisi varmaan ruveta taas kokkailemaan.

Vierailija
14/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt suihkussa, nukuttanut vauvani päiväunille ja vaihtanut vaipan, kattanut pöydän meille ja vieraille, tehnyt ja tarjoillut jälkiruuan, siivonnut, ripustanut pyykkiä Tavallista touhukkaampi sunnuntai:)

Vierailija
15/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ruokaa , tyhjensin ja täytin astianpesukoneen, vaihdoin petivaatteet. Just tultiin elokuvista koko perhe.

Vielä tässä ehtii vaikka mitä :)

Vierailija
16/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

väänsin kunnon tortut vessassa ja sitte menin takas nukkuun. Vihdoinkin kun yhden aikaan päivällä nousin ylös join kahvia, söin leipää ja menin takas nukkuun. Siitä herättyäni raavin vähän aikaa persettäni ja oon istunut koneen ääressä. Kohta vois käydä vaikka syömässä jotain ja sitten varmaan menenkin kattomaan loppuehtooksi telkkaria. Et silleen...

Vierailija
17/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt jumpassa, ruokkinut kuopuksen, laittanut esikoisen sählyturneelleen, tavannut ulkomailla asuvan ystäväni kahvilassa.

Vierailija
18/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehny hyvää ruokaa, katsonu telkkaa ja nusassu miehen kanssa. oikeen jees päivä.

Vierailija
19/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten on tehty ruoka omalle porukalle + ystäville (tortilloja, nam!) ja koristeltu kakku, kahvitettu miehen suku ja mun sukulaisia odotellaan, pesty kolme koneellista pyykkiä ja nyt koneessa värjäytymässä pari paitaa, astianpesukone on pyörinyt kerran. niin ja imuroitu ja luututtu lattiat pikaisesti aamusella, viime hetken silaus siis.

Vierailija
20/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla sain alas aamupalaa, sitten meinasin saada sen ylöskin. Kävin suihkussa rauhottamassa huonoa oloa ja menin sitten nukkumaan. Tunnin välein heräsin, mutta nukuin yhteensä ennätykselliset 4h päikkärit. Ja aamulla laiton koneen pyörimään. Nyt olen kärvistellyt, syönyt vähäsen, väsynyt ja voinut huonosti. Puolisko on nyt omilla torkuillaan ja lapsi mun kontolla (leikkii itsekseen vieressä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan