Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hermot menee kohta kaveriin lopullisesti!

Vierailija
21.03.2016 |

Kaverini on sinkku, asuu pienessä yksiössä. Hänen kotinsa on ihan hirveä läävä, likaisia vaatteita ympäri kämppää myöskin paljon tiskejä joita ei koskaan tiskaa. Pyykkikone kyllä löytyy mutta ei naista kiinnosta edes pyykinpesukaan. Joskus siellä käydessäni kahvilla, oikein hirvittää se sekasotku niin paljon, että mokotan asiasta joka kerta useaan otteeseen. Ainut mitä kaveri kotonaan tekee, on kauhea valitus pinnallisista asioista esim. Milloin haluais ripsenpidennykset, milloin hiustenpidennykset ja valittaa kuinka rahat ei riitä ja molemmat pitäisi saada. Meikit hällä kuulemma vie kaikki rahat ja tämän takia jää, myös vuokrat ja osa laskuista maksamatta! Ruokaa sillä ei ole kuulema rahaa ja sossusta pitää rahat kerjätä, töissäkään ei jaksa käydä kun kynnet kärsii eikä kuulema töissä saa pitää rakenne/tekokynsiä!

Olen yrittänyt puhua järkeä kaverille päähän, että meneeköhän sulla nyt vähän yli tuo pinnallisuus, että yrittäisi vaikka mieluummin keskittyä normi kotihommiin, esim. Huolehtimalla, että koti olisi siisti, pesis välillä pyykkiä, hoitaisi tiskit ja vaikka ihan opettelisi tekemään normi ruokaa. Mutta, ei siinä vaihees valitus alkaa kun miehet ei kiinnostu hänestä! Täytyy kyllä myöntää, että tuskin kukaan mies kiinnostuu tuollaisesta naisesta joka vaan keskittyy peilaamaan itseään tuntikausia eikä jaksa edes huolehtia kodistaan, laskuistaan.....

Mitä ihmettä mä voin enään tehdä?????! Vanhemmat hänellä on jotka kyllä sanoo asioista mutta nauraa vaan vanhemmilleen ja minulle väittää kivenkovana kuinka vanhemmat ei ymmärrä häntä! Hän haluaa olla kaunis ja laiha, näyttää mahdollisimman hyvältä. Ollaan molemmat iältä 23 vuotiait....

Mä ymmärrän osittain ton et haluaa panostaa itseensä mutta nyt hällä tavallaan kärsii kaikki. Menee vähän niin kuin yli koko homma!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pysty kaveriasi muuttamaan. Vain omaa suhtautumistasi pystyt muuttamaan. Jos et voi hyväksyä kaverisi elämäntapaa, vähennä yhdessäoloaikaanne. Syyksi voit sanoa, ettet käsitä hänen elämäntapaansa, ja koet teidän olevan liian erilaisia - sikäli kuin syytä edes tarvitsee esittää.

Vierailija
2/3 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo kuka maksaa vuokran ja elämän, kaikki ripsienpidennykset.? Eikö oo töitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, nyt tuli vuoden huonoin. Kaverisi ei asuisi läävässään, jos jättäisi vuokran maksamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi