kulta katriina on paskaa kahvia.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Minusta kulta katriina on paras merkki hinta laatu suhteeltaan. Paljon parempi kuin presidentti tai juhlamokka.
Riippuu vähän miten paljon niille senteille laskee arvoa. Minä ainakin maksan muutaman sentin enemmän kupista, jos saan kunnon kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Lesbokahvia se onkin. Jää hyllyyn!
No nyt selkis selitys kaffepaketista löytyneille kikkarakarvoille :P
Kultakatriinat, Presidentit ja Juhlamokat ovat kaikki ihan kuraa. Vaikea ymmärtää miksi moisia juodaan.
Niin on. Tässä kuussa uteliaisuuttani ostin paketin enkä toista osta. Sijoitan sen euron pari enemmän mieluumin kahviin jonka jokaisen kupillisin juon mielihyvin loppuun kuin kahviin jonka yhtäkään kupillista en voi juoda loppuun asti pahan makunsa takia.
Vastaa maultaan lähes Mundoa, jota pidän parhaana. Juhla Mokka on kitkerää, Presidentti aivan karmeaa ja Brazil tuoksuu palaneelta.
Itse tykkään. Tummapaahtoiset ei ole mun makuun.
en ota vakavasti kirjoittajia jotka eivät osaa kirjoittaa erisnimiä isoilla kirjaimilla ap
Vierailija kirjoitti:
Kahvin juonti on silkaan huomiohuoraamista, kuinka minun on PAKKO saada kahvia muuten alkaa särkemään tai en herää ollenkaa ja tätä himoa julistetaan sopimattomissakin paikoissa.
Pidän kahvista aivan aidosti. Musta kahvia juomattomat ovat jotenkin epäilyttäviä. Kovin usein näillä on jonkin asteisia mielenterveyden ongelmia. Sitten lopetetaan kahvinjuonti kun kofeiini aiheuttaa kai jotain sähköallergian kaltaisia psykosomaattisia oireita.
Ihmettelinkin jo mikä saa köittiön haisemaan silakalle.
Kulta katriina on kyllä ihan järkyttävää p*skaa.
Hyh, joskus kun on kylässä jossain niin siellä moista moskaa ottaa kohteliaisuudesta sen _onneksi_ pienen kupin ja nielee sen samalla oksennusta pidättäen.
Meillä juodaan lähes ainoastaan Kulta Katriinan Vallila-tummapaahtoa (en tiedä miten paljon tuota myydään Helsingin ulkopuolella?), aivan ihanaa kahvia!
Tainnut täällä muutamalla mennä herne nenään sen yhden kuvan takia.
Voi odottaa jo päivää kun perinteinen pakkaus hylätään ja tilalle sateenkaari pakkausta.Myös Paulatyttö pois kun kansallispuku jo hyvin arveluttava tänäpäivänä eikä hijabbia?
Se on ikävää että mainostetaan kahvia lespoilulla ja sanotaan että c'mon nyt on 2019.
Ei se vuosiluku sitä miksikään muuta että lesbot ja homot ovat oksettavia,ihmisen evoluutio ja geenit sen määräävät että heterous on normaalia ja siitä poikkeava käytös outoa ja epänormaalia.
Kulta Katriina, tumma paahto. En tiedä miksi tämä kahvi vie yöunet, vaikka juomisesta olisi kulunut aikaa 14 tuntia. Piristää todella paljon.
Kk on hyvää kun laittaa hyppysellisen suolaa joukkoon.
Todellakin !
Vr-Avecra kehtaa tarjota tätä Katriinan
kuraa , 2,80€ tyhjästä
kulta katriina on paskaa kahvia.
Eli sulla on kokemusta huonosta kahvista ja jatkat sen ostamista edelleen,sinähän sälli oot.
Maistapa kerran Lidlin Perfetto -kahvia niin johan maistuu Kulta Katriinakin ylelliseltä sinustakin :D