Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinä se asiakas, joka on toivonut ohuempia lakanoita yms?

Vierailija
21.03.2016 |

Spin off "minkä tuotteen ostamisen olet lopettanut, koska laatu on huonontunut"

Lakanoiden ohentumiselle syyksi sanotaan asikkaan toive. Nyt kartoitetaan, onko av-mammoissa näitä asiakkaita.
Minä en ole. Vasta ostin viime kevääänä uuden pesukoneen ja puuvillaiset paksutkin kuivavt muutamassa tunnissa, koska se linkoaa niin kuivaksi.

Löytyykö av:lt a niitä asiakkaita, joiden mielestä ohuemmat lakanat on loistojuttu? Yläpeukku, jos joo. Alapeukuta, jos olet eri mieltä.

Jotenkin luulen kyllä saavani tähän paljon alapeukkuja. Voit myös kommentoida muiden valmistajien reklaamatiohin saamiasi "asikkaat toivovat roskaa" vastauksia.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taatusti ole! Olen se, joka sain tuon vastauksen finlaysonin asiakaspalvelusta. En myöskään vaadi vedettömiä pesukoneita, kun näen melkein missä tahansa vähintään miljoona litraa vettä jossakin muodossa kun vaan katson ikkunasta ulos.

Puuvilla on todella huonolaatuisempaa kuin mummovainaan aikaan. Ymmärränhän minä, että hinta ja tuotantokustannukset ovat nykyään aivan eri luokkaa kuin Kunta Kinten aikaan,mutta ei kai se pitäisi LAATUUN vaikuttaa. Pystyväthän ne joissakin maissa vieläkin laatupuuvillaa tuottamaan, miksi ei sitten siellä mistä nuo "suomalaiset"  lakanakankaansa tuovat. Muistanpa vieläkin sitä intialaista halpist-paitaa, joka peittosi mennen tullen nansot ja muut suomalaiset jo siihen aikaan, pari vuosikymmentä sitten.

Eikös VR juuri ole asiakkaitten toivomuksesta laskenut hintojaan? Siis nykyisten asiakkaitten, kun opiskelijat, eläkeläiset ja lapsiperheet ovat nykyään VR:n entisiä asiakkaita. Toivat varmaan vaan kuraa vaunuihin, niin kuin muinoin pankkien kassoilla asioineet.

Vierailija
22/23 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuita lakanoita toivovat asiakkaat ovat varmasti myös niitä, jotka toivovat vaatekankaiden olevan seitinohuita. On niin mukava pukea viisi kerrosta hiostavaa materiaalia, että ei näy läpi. Näin kuluttaja saa ostaa ilokseen monta vaatekappaletta, että voi poistua kotoaan säädyllisen näköisenä. Näissä harsoissa on sekin riemu, että vaatekauppaan pääsee pian uudestaan, kun materiaali on huomaavaisesti ensimmäisessä konepesusssa pilalle menevää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni meni kaverinsa kanssa Turun keskustaan etsimään kaverille sellaista valkoista villaneuletta tai villatakkia, josta ei näy läpi. Eivät löytäneet.

En tosiaankaan halua ohuita lakanoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan