Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeutta valittaa hajusteellisen rollonin käytöstä?

Vierailija
21.03.2016 |

eli onko oikeutta valittaa perus rexonan tai vastaavan käytöstä? Siis ei suihkeen, vaan rollonin tai stickin. Tai hajusteellisten pesuaineiden käytöstä, jotka yleensä suihkun jälkeen tuoksuu ainakin hiuksissa. Siis, jos ei ole edes oikeasti tuoksuyliherkkä tai astmaatikko.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta voi valittaa, eriasia kiinnostaako ketään!

Vierailija
2/14 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeus kai tässä valtiossa nykyään on kaikkeen mutta itse saattaisin mainita takaisin että vai niin, asiaan ei ole tulossa muutosta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain valittamisen ilosta?

Vierailija
4/14 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne haisee ällöttävälle

Vierailija
5/14 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän siis itse näitä, mutta mitään hajuvesiä en arkena koskaan. Tuli vain mieleen kun kuulin aiheeseen liittyvää keskustelua.

Ap

Vierailija
6/14 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis kuka valittaa ja kenelle? Vähän eri asia valitatko puolisolle vai työmatkalla bussikuskille.

Vierailija
7/14 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä vieras ihminen tietää laitatko sä kainaloon stickiä, roll-onia vai suihketta. Väitätkö että kun aamulla klo7 pistää kainaloonsa jotain, töissä klo 12 joku tietää millaista ja mitä merkkiä sinne kainaloon on roiskittu?

Vierailija
8/14 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Pitää siirtyä muualle, jos toisten intiimihajusteet (joihin ei sisälly hajuvesi) haittaavat tuossa määrin.

Vierailija
9/14 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä vieras ihminen tietää laitatko sä kainaloon stickiä, roll-onia vai suihketta. Väitätkö että kun aamulla klo7 pistää kainaloonsa jotain, töissä klo 12 joku tietää millaista ja mitä merkkiä sinne kainaloon on roiskittu?

Kyllähän suihke tuoksuu aluksi voimakkaammalle ja ymmärrän jos jotain oikeasti yliherkkää haittaa, jos vaikkapa vessassa on suihkuteltu. Kyllä muakin vähän haittaa esim. hiuslakan suihkiminen samassa tilassa missä olen.

Ap

Vierailija
10/14 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan valittaa ellei niistä hajuista ole haittaa. Itselläni ei tieääkseni ole mitään  hajusteyliherkkyyksiä, mutta jopskus henki tosiaan salpaantuu joistakin hajusteista. En tiedä mikä sen saa aikaan. Joku aineosa. Toiset voimakkaat hajut eivät aiheuta mitään, ja joskus tosiaan tuntuu tukehduttavalta.

Vierailija
11/14 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Oululaisena sanon vaan että suihkikaa menemään, mielummin hajusteet kuin tuo tehtaan dunkkis.

Vierailija
12/14 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan valittaa ellei niistä hajuista ole haittaa. Itselläni ei tieääkseni ole mitään  hajusteyliherkkyyksiä, mutta jopskus henki tosiaan salpaantuu joistakin hajusteista. En tiedä mikä sen saa aikaan. Joku aineosa. Toiset voimakkaat hajut eivät aiheuta mitään, ja joskus tosiaan tuntuu tukehduttavalta.

Valittaa. Kato ku minä en tykkää niin muut ei saa käyttää.

T. hajusteyliherkkä astmaatikko jota haittaa vasta siinä vaiheessa kun teatterissa istuu hajuvesimummo

vieressä monta tuntia.

Vika kuitenkin loppupeleissä on minussa, eikä kohtuullisesti tuoksuvissa ihmisissä.

Vierailija
13/14 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa astmaatikkoja, "astmaatikkoja" ja vielä astmaatikko joilla on psykosomaattisia oireita kun pelko kohtauksesta on niin paha.

Vierailija
14/14 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valittaa. Kato ku minä en tykkää niin muut ei saa käyttää.

T. hajusteyliherkkä astmaatikko jota haittaa vasta siinä vaiheessa kun teatterissa istuu hajuvesimummo

vieressä monta tuntia.

Vika kuitenkin loppupeleissä on minussa, eikä kohtuullisesti tuoksuvissa ihmisissä.

Tuli mieleen, kun olin raskaana oopperassa, vieressä istuvan naisen hajuvesi sai minut oksennuksen partaalle. No en voinut valittaa vaan lähteä kesken pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme