Listataan "klassisia mokia"
Kommentit (62)
-Täysin läpinäkyvä pusero virallisessa kokouksessa.
-Hame sukkahousuihin juuttuneena vessakäynnin jälkeen, pepun paljastaen, aikoinaan opiskelijabileissä, yli tunnin ajan.
-Työhaastattelu, jonka jälkeen menin vessaan ja katsoin peiliin. Naamaan oli tarttunut kuraa iso musta viiva ohimolle, olin kai sipaissut kasvoja likaisella kädellä juuri ennen haastattelua.
-Olin treffeillä ja juuri poistuessani miehen autosta ja sanoessani, että "oli kivaa ja tapaisin mielellään uudestaan", minulta pääsi todella kova ja pahanhajuinen pieru.
Vierailija kirjoitti:
Lähetin parille työkaverilleni sähköpostin, jossa haukuin esimiestäni ja huomaamattani hän oli mukana mailin postituslistalla.
Kokemusta on myös siitä, kun esimies lähettää johtoryhmän arkaluontoisen sähköpostin vahingossa koko henkilökunnalle. Liekö miten klassinen, en tiedä.
Juoruat jostain ihmisestä jotain vähän negatiivista esim työporukassa joita et tunne niin kauhean hyvin ja sitten joku sanoo että joo, se on mun serkku tms :D
Vierailija kirjoitti:
Suolan laittaminen sokerin sijasta.
Kesämökillä! Iäkäs äitini haluaa, että ovat samanlaisissa astioissa, vain lusikka on erilainen, mutta en millään opi muistaman kumpi lusikka merkitsee kumpaakin! Viisainta on ottaa suoraan pussista/paketista, mutta siitäkään äiti ei pidä, mutta sietää, koska olen muutamatkin keitot pilannut sokerilla ja oman kahvini suolalla.
Turha muuten sanoa, että erottaahan ne toisistaan, koska äiti haluaa mökillä(kin) käytettävän joditonta suolaa (joka ei tuoksu) ja hyvin hienoa (leivontan yms. tarkoitettua) sokeria, jota ei erota suolasta.
Vierailija kirjoitti:
-Hame sukkahousuihin juuttuneena vessakäynnin jälkeen, pepun paljastaen, aikoinaan opiskelijabileissä, yli tunnin ajan.
-Työhaastattelu, jonka jälkeen menin vessaan ja katsoin peiliin. Naamaan oli tarttunut kuraa iso musta viiva ohimolle, olin kai sipaissut kasvoja likaisella kädellä juuri ennen haastattelua.
-Olin treffeillä ja juuri poistuessani miehen autosta ja sanoessani, että "oli kivaa ja tapaisin mielellään uudestaan", minulta pääsi todella kova ja pahanhajuinen pieru.
Mutta muualla on täysin ok käyttää läpinäkyvä puseroa? Tai siis kuka sellaista käyttää ja missä?
Vierailija kirjoitti:
Lähetin parille työkaverilleni sähköpostin, jossa haukuin esimiestäni ja huomaamattani hän oli mukana mailin postituslistalla.
Miten selvisit siitä? Miten kehtasit enää tavata häntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta muualla on täysin ok käyttää läpinäkyvä puseroa? Tai siis kuka sellaista käyttää ja missä?
En tiennyt sen olevan läpinäkyvä etukäteen. Nykyään kaupoissa myydän neuleita, jotka näyttävät normaaleilta, mutta ovat oikeasti niin harvaa ja ohutta neulosta, että ovatkin päällä läpinäkyvät.
Instagramissa, facebookissa tms jonkun kyylääminen ja 3 vuotta vanhasta julkaisusta tykkääminen vahingossa
- tankkaamisen jälkeen sen tankkausjutun unohtaminen autoon kiinni ja ajamaan lähteminen.. samoin tietysti lämmityspiuhan irroittamisen unohtaminen ajamaan lähtiessä
- paita, joka salamalla valokuvatessa onkin läpinäkyvä...
-perinteinen hameenhelman jääminen sukkahousun vyötäisille paljastaen pepun kokonaan
- grillimausteen luuleminen kaneliksi ja toisinpäin.. tuli hyviä korvapuusteja....!
Auton avaamisen yrittäminen omalla avaimella, kunnes tajuaa, ettei kyseessä olekaan oma auto.
Kyylää exän, vanhan ihastuksen tai jonkun muun FB-profiilia ja vahingossa sormi osuu "lähetä kaveripyyntö" -nappulaan.
Kuuman uunin aukaisu naama liian lähellä, jolloin kuuma ilma lehähtää kasvoille.
Wc-paperitilanteen tarkastamatta jättäminen vessassa ennen kakkoshädän toimitusta.
Hame,jos on liian kova tuuli,nousee "melko" ylös.
Vettäpitämätön ripsiväri lumisateessa leviää.
Puhelin on hukassa,ja se on joko peiton alla sängyssä tai laukussa,parvekkeella tai vessassa,mutta ei koskaan muista,missä niistä.
Hame repeää polkupyöräilystä.
Hame jää kaupan rullaportaiden väliin.
Ps.Ei enää hameita
Vierailija kirjoitti:
Banaaninkuoreen liukastuminen. Tosin en kyllä tunne ketään, jolle olisi käynyt näin.
Mulle on käyny näin ja mun lapselle ja kerran näin kaupassa kun mies liukastui banaaninkuoreen, se tyyppi repes niin pahasti kun tajus mihin oli liukastunut.
Jonkin esineen tiputtaminen reikään bajamajassa
Myöhästyminen bussista niin että näet bussista takavalot ja numeron.
Vierailija kirjoitti:
Toi viimeinen :'D
AV:lla monta vuotta vanhaan, nostettuun ketjuun vastaaminen ja neuvominen, vaikka ketjun asia on jo vanhentunut aikaa siten.
- Bussin viittominen pysähtymään niin, että huomaat liian myöhään kyseessä olevan väärä bussi.
- Klassinen työhuoneessa, hississä tms. pieraisu juuri kun joku tulee sisään.
- Kosketat miehesi samannäköistä veljeä kun ajatuksissasi luulet häntä mieheksesi.
Joogatunnilla pieraisemine