Suuhun kuseminen
Löytyykö naisia, jotka tykkää kun mies roiskii kultaista nektaria suuhun, rinnoille ja ympäri kehoa? Tulee tuota kaljaa juotua niin paljon että roiskuu kuin paloletkusta ja panettaa myös.
Kommentit (14)
Ei kiihota noin päin.
Miehen päälle tykkään kyllä pissailla. :-)
Vierailija kirjoitti:
Jollekkin juppimuijalle tai ylpeää naista.
Voi kuule kun tietäisit miten irstaita siveät ja rikkaat yläluokkalaiset naiset voivat kulissien takana olla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiihota noin päin.
Olisit nainen just mun makuun ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei kiihota noin päin.
Mun päälle saisit kusta oikein kunnolla, pillu levällään. Sen jälkeen nuolisin sut ihan puhtaaksi ja panisin. Toivottavasti olet kokoa xxxl.
t. m-50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule kun tietäisit miten irstaita siveät ja rikkaat yläluokkalaiset naiset voivat kulissien takana olla.
Kyllä minä sen tiedän, muutamia olen ravitoloissa tavannut tansittaen heitä. He kuiskivat että mennään hotelliin naimaan ukko on työmatkalla. Toiset heistä on todella irstaita ja estottomia he antavat tosiaan kaikkea mahdollista, jos ei itse älyä he käskevät Eli on tossa tullut kustuakin suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiihota noin päin.
Mun päälle saisit kusta oikein kunnolla, pillu levällään. Sen jälkeen nuolisin sut ihan puhtaaksi ja panisin. Toivottavasti olet kokoa xxxl.
t. m-50
Mihis tää pissanainen hävisi?
t. m-50
Vierailija kirjoitti:
Ei kiihota noin päin.
Noin päin se onkin kiihottavaa 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiihota noin päin.
Noin päin se onkin kiihottavaa 😊
Ai jai kun olisi kiihottavaa.
t. m-50
Kiitti vaan ideoista, nyt mä kattelen pissavideoita mulkku kovana.
t. m-50
Vierailija kirjoitti:
t. m-50
Onko sulla vielä hiukset tallella? Mitäs tykkäisit jos nuolettaisin sua niin kauan kuin haluaisin, ohjailisin sua tukasta vetämällä ja palkinnoksi orgasmista pissaisin ja squirttaisin päällesi? Vieläkö panettais sen jälkeen? t. nainen +40 (ei laiha eikä läski)
Minä tykkään, mies vaan aika harvoin moista tekee. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. m-50
Onko sulla vielä hiukset tallella? Mitäs tykkäisit jos nuolettaisin sua niin kauan kuin haluaisin, ohjailisin sua tukasta vetämällä ja palkinnoksi orgasmista pissaisin ja squirttaisin päällesi? Vieläkö panettais sen jälkeen? t. nainen +40 (ei laiha eikä läski)
No on tietenkin hiukset tallella. Tuon jälkeen mulkku olisi kivikova ja panettaisi tosi kovaa.
t. m-50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. m-50
Saattaisin laueta ja tuon aikana, sen verran kiihottavalta kuulostaa. Vielä kun istuisit kasvoille hajareisin niin tulppa lähtisi paatista.