Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko voi laihtua viikossa?

Vierailija
21.03.2016 |

Nutraamalla,lähtö 58/166/kovin paljoa ei siis ole ylimääräistä,mutta olen painanut vielä vuosi sitten 52,joten tosi huono olo on näin ja tuntuu,että olen sellaisella tiellä nyt että kohta painan 80kg jollen stoppaa tätä mieliala ja väsymyssyömistä nyt.Kiva olis saada viikossa nutraamalla hyvä startti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen kilo nesteitä voi lähteä ja terveys.

Vierailija
2/8 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrilet on varma tie lihomiseen ja pahimmillaan sydänongelmiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki on tainnut jo lähteä ;-). Mutta se ei näy vaaassa, Kokeile pään irrotusta, useampi kilo heti!

Vierailija
4/8 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikossa ei laihdu oikeastaan ollenkaan. Nesteitä voi lähteä ja paino pudota, mutta sitä varsinaista laihtumista eli rasvan sulamista ei tapahdu.

Vierailija
5/8 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kilo on 7000 kilokaloria. Eli laihtuaksesi kilon viikossa, täytyy sinulla tulla tuo 7000 kilokalorin vaje per viikko.

Mulla oli kans aikoinaan sun mitat ja meinasin alkaa taas mässäilemään ja tunsin jo kun kroppa turpoaa. Päätin alkaa kuntoilemaan ja juomaan vettä paljon vettä ja syömään terveellisesti. Kaloreita söin n.1800/päivä. Olo koheni jo parissa päivässä ja tämä kannusti jaksamaan uutta elämäntyyliä. Nyt vuosi myöhemmin painan 54kg ja kroppani on aivan eri mallinen kuin aikaisemmin. Vatsa ei pömpötä, kädet ovat kivan muotoiset ja jalat eivät tunnu löysiltä. Parasta on kuitenkin hyvä olo mikä minulla on ja tunne siitä että lihoamista ei tarvitse pelätä.

En ikinä olisi alkumitoillani lähtenyt laihduttamaan kiloa viikossa.

Vierailija
6/8 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kilo on 7000 kilokaloria. Eli laihtuaksesi kilon viikossa, täytyy sinulla tulla tuo 7000 kilokalorin vaje per viikko.

Mulla oli kans aikoinaan sun mitat ja meinasin alkaa taas mässäilemään ja tunsin jo kun kroppa turpoaa. Päätin alkaa kuntoilemaan ja juomaan vettä paljon vettä ja syömään terveellisesti. Kaloreita söin n.1800/päivä. Olo koheni jo parissa päivässä ja tämä kannusti jaksamaan uutta elämäntyyliä. Nyt vuosi myöhemmin painan 54kg ja kroppani on aivan eri mallinen kuin aikaisemmin. Vatsa ei pömpötä, kädet ovat kivan muotoiset ja jalat eivät tunnu löysiltä. Parasta on kuitenkin hyvä olo mikä minulla on ja tunne siitä että lihoamista ei tarvitse pelätä.

En ikinä olisi alkumitoillani lähtenyt laihduttamaan kiloa viikossa.

Psykoterapialla olisit päässyt samaan tai parempaan lopputulokseen.

Vierailija
7/8 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että pääsiäisviikko  on järkevä viikko nutraamiselle. Vaikkei pääsiäinen olekaan samanlainen herkutteluaika kuin joulu, niin ainakin itsellä pyhäpäivinä tulee syötyä puhtaasti tylsyyteen.

Jätä mieluummin hiilarit mahdollisimman vähille ja käytä tulevat pyhäpäivät liikuntaan.

Vierailija
8/8 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai noissa painokiloissa tarvitse mitään radikaalia muutosta tehdä. Olen saman pituinen, hentorakenteinen ja näytän ihan ok-painoiselta noissa kiloissa. 54,5 on aika optimaalinen. 52 kg on ok jos lihasta ei ole yhtään. Itselläni on vuosien treenin myötä alavartalossa sen verran massaa, että näytän tuossa painossa kuivan kesän oravalta.

Olen luonnostani laiha ja nyt hieman pyöristynyt lääkityksen myötä. Muutos on oikeastaan pelkkää plussaa. Koska olen liikunnallinen (juoksu, kävely, lihaskunto) ylimääräinen näyttää paremmalta kuin ns. Laihalla läskillä.

Mieti mieluummin tuota liikuntapuolta. Saat silloin myös syödä runsaammin. Ja jos lihomista pelkäät ja haluat tarkkailla painoa kannattaa hankkia vaikka älypuhelimeen kalorinkulutussovellus päivittäisten kilokalorien saannin mittaamiseen. Itse huomasin sovellusta käyttäessäni, että juoksupäivinä tarvitsen jopa 2400 kcal etten kuihdu!

Nutraamalla noissa kiloissa saat vain kropan sekaisin. Nestettä ehkä lähtee, mutta keho tottuu pian liian pieneen kulutukseen ja kun palaat 2000 kcal/pv ruokailuun kilot jämähtävät vyötärölle ja saat vielä ylimääräistä. Mulle kävi joskus niin kun olin kokoisesi ja yritin karistaa kiloja syömällä vähemmän. Väärin! Tuli pari kiloa lisää. Vasta kun aloin syömään vähintään 2100 kcal/pv aloin laihtua. Ja arvaa kuinka pitkään on katsottu ravintola-alan harjoitteluissa kun tämmöinen kuikelo vetää jättiannoksia ruokaa. Ei vain ole pantu merkille, että valtaosa siitä mätöstä on salaattia ja muuten mennään lautasmallin mukaan.

Tsemppiä! Treeniä ja hyvää safkaa niin kyllä se siitä! Pyri ennemmin painonhallintaan kuin laihdutukseen niin olokin kohenee ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi