Käytkö mielellään kylpylässä?
Saunot ja peseydyt useiden tuntemattomien kanssa yhtä aikaa?
Itseäni jotenkin ahdistaa se, yritän päästä asiasta yli.
Kommentit (30)
Viimeksi kun kävin altaassa ui jotain valkeaa limaa, huitaisin sen pois kasvojeni edestä.
Luulen tietäväni mitä se oli. Ei enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosikki kylpylöitäni ovat esimerkiksi AIRE Ancient Baths -ketjun kylpylät. Suomessa kylpylät ovat usein vähän liian täynnä, joten niissä ei saa rentouduttua. Täällä ihan kiva oli Kolin relax aikuisille.
Jos tykkäsit Kolista, niin kannattaa kokeilla myös Bomban kylpylää samalla suunnalla. Se on aika saman tyyppinen, aikusempaan makuun suunnattu rentoutumispaikka.
"Aikuisempaan makuun" Tarkoittanee että altaassa lilluu sprmaa...
Ihmiselle myös kevyt liikkuminen, mikä ei paljoa hengästytä, kuten kävely tai vesijuoksu, ovat oivallisia terveyden kannalta. Mollaisit niitä jotka istuvat päivät pitkät kotona puhelimellaan, etkä niitä jotka tekevät jotain mieleistä aktiivista toimintaa. Ihmisillä on myös erilaisia tilanteita esim sairauksien vuoksi.
En tykkää, tai siis mun ihoni ei tykkää kloorivesissä puljaamisesta. Luonnonvesissä sen sijaan uiskentelen ympäri vuoden.
Käyn säännöllisesti uimahallissa ja kävisin kylpylässäkin mielellään kerran tai pari vuodessa. Ikävä kyllä Suomessa ei ole kovin paljon kylpylöitä aikuisille ja monesti rentoutumisen mahdollisuudet häviävät, kun lapsilaumat valtaavat altaat ja joutuu vähän katsomaan muidenkin perään, kun lasten vanhemmat ei pidä itse muksujaan silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosikki kylpylöitäni ovat esimerkiksi AIRE Ancient Baths -ketjun kylpylät. Suomessa kylpylät ovat usein vähän liian täynnä, joten niissä ei saa rentouduttua. Täällä ihan kiva oli Kolin relax aikuisille.
Jos tykkäsit Kolista, niin kannattaa kokeilla myös Bomban kylpylää samalla suunnalla. Se on aika saman tyyppinen, aikusempaan makuun suunnattu rentoutumispaikka.
"Aikuisempaan makuun" Tarkoittanee että altaassa lilluu sprmaa...
Ei, vaan tarkoittaa sitä että altaissa ei hypi kurittomia kakaroita huutamassa, roiskimassa ja kusemassa veteen.
Tuo otsikko oli kuin kysymys ja vastaus-korteista, joten vastaan: "Ainoastaan jos tekee mieleni soittaa harmonikkaa".
Toi silmälasiongelma... tehtiin miehen kanssa treffit🍹, olin puoli sokea, onneksi hän näki minut. Saunojen nimiä en nähnyt, pukukopista oli vaikea löytää oma kaappi.
Ainoa hauska oli talvipakkasella lämmin iso ulkoallas.
Kerran kävin, enkä koskaan enää mene
Vierailija kirjoitti:
Tuo otsikko oli kuin kysymys ja vastaus-korteista, joten vastaan: "Ainoastaan jos tekee mieleni soittaa harmonikkaa".
Kyllä, jos olen kasiaisia keräämässä
Hauskat kortit, mulla on ne jossain (77 hauskaa kysymystä vekkulia vastausta)😳