Kauheimmat sukulaiset
Pänniikö anoppi?
Onko kälysi sietämätön valittaja?
Puuttuuko äitisi yhä asioihisi?
Kerro millainen on sinun kauhein sukulaisesi!
Itse en pidä serkkuni vaimosta. Hän varastaa tädiltäni rahaa ja tavaroita, ja on varsinainen loinen muutenkin. Onneksi ei tarvitse häntä tavata kuin ehkä kerran muutamassa vuodessa.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mulla nyt ei oo varsinaisesti _kauheaa_ sukulaista, mutta kummitätini päästelee suustaan todellisia sammakoita. Esim. siskoni häissä hän totesi: "Onpa kyllä mitätöntä".
Minulla on samanlaisia sukulaisissa. Ja jos heille huomauttaa asiasta, on yleensä tosikko tjtn.
ollaanpa av:lla tyytyväisiä sukulaisiin
Hehe, tämä yks sankari oli kyllä huippu. Yhen kakaran hoito saa molemmat vanhemmat niin uupuneeks ettei ees tiskeistä selvitä XD
serkkuni puhuu perheestäni paskaa muille sukulaisille ja tuttavilleen. ihan perättömiä juttuja, vaikka omassa perheessään on asiat kaikkea muuta kuin kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Äiti alkoholisti,isä pedofiili
Olen adoptoitu
Silti mt-eläkkeellä
En tiedä palaatko koskaan lukemaan tätä, mutta oma tilanteeni:
Äiti alkoholisti, isä löysi uuden naisen ja itse sain muuttaa pois kotoa 15-vuotiaana.
Olen adoptoitu myös.
Ja myös mt-eläkkeellä.
Minulla on ärsyttävä anoppi. Kun hän tulee käymään, hän löytää aina jotain siivottavaa ja tekee sen siis itse, koska "en voinut jättää sitä sen näköiseksi".
Meillä on kyllä ihan perussiistiä, ja en muutenkaan pidä siitä että joku muu siivoilee luvatta huushollissani. Koen sen jonkinlaisena "reviirille tunkeutumisena" tai vähättelynä.
Yleensä mieheni kyllä tokaisee äidilleen että "Annapa sen nyt olla, tämä on meidän koti" tms, ja siihen se anoppi yleensä lopettaakin, mutta seuraavalla kerralla taas sama homma.
Siskoni poika kyllä ärsyttää. Ihan persaukinen sossun elätti, joka suuttuu heti jos vähänkin sille jotain sanoo, mutta itse kyllä vittuilee milloin mitäkin ja on hänen mielestään huumoria. Miehen siskon mies on samanlainen sillä erotuksella että on töissä, muuten samanlainen kusipää.
Yksi äidin sisaruksista. Esittää hyväntekijää mutta varastaa kuolleen perintöä ja ottaa tavaroita itselleen ja lapsilleen joilla miljoona omaisuudet ja sijoitusasuntoja josta saavat vuokratuottoa. Yrittää saada alihintaan autoa, mökkiä ja muuta muiden omaisuutta perheelleen. Kukaan ei sano hänelle mitään mutta kukaan ei silti haluaisi viettää aikaa hänen kanssa. Ovat liian kohteliaita. Jotkut eivät tule samoihin juhliin jos hän on tulossa. Ylistää omia lapsiaan ja lastenlapsiaan. Haukkuu muita. Määräilee muita. Puhuu vain itsestään. Ei kuuntele muita tai kysy heidän voinnista jos sairastavat vaikka tappavaa tautia. Isäni hautajaisissa puhui vain itsestään ja lastenlapsistaan. Kertoo ja ihmettelee miten ovat voineet rakentaa kaupungin vuokratalon näin hienolle alueelle missä asun ko. vuokratalossa. Kertoo tämän asian suoraan minulle. Soittelee puheluita ja puhuu vain omista asioistaan. Itse olen hiljaa langan toisessa päässä. Tekee saman myös muille jos vastaavat hänen puheluunsa. Osa ei viitsi vastata puheluihin. Olenkin alkanut rajoittaa yhteydenpitoa koska olen saanut tarpeekseni tästä. Hän myös pakottaa siskoaan ottamaan hänen käytettyjä vaatteita ja maksamaan näistä. Lahjaksi häneltä saa suklaarasian jonka parasta ennen päiväys on mennyt jo. Uskomatonta mutta totta. Lisäksi seurustelee "tärkeiden" henkilöiden kanssa ja ohjeistaa kuinka juhliin tulee pukeutua että ei nolaa häntä.
Vaimon sisko. Juo liikaa, eikä vielä viisikymppisenäkään voi hyväksyä sitä, että me emme vaimoni kanssa halua ryypätä, kuten kaksikymppiset. Kutsuu itsensä kylään ja jää juomaan ja arvostelemaan meitä ja toki haukkuu kaikki muut, jotka eivät ole läsnä. Ei hyväksy esimerkiksi sitä, että jotkut voivat olla kiinnostuneita museoista tai teatterista, vaan lähiökapakka on se juttu.
Onneksi en ole ainoa jolla aivan kökkö suku 😃👋
Vierailija kirjoitti:
serkkuni puhuu perheestäni paskaa muille sukulaisille ja tuttavilleen. ihan perättömiä juttuja, vaikka omassa perheessään on asiat kaikkea muuta kuin kunnossa.
Siksi ne puhuukin muista kun oma elämä on paskaa....
Up