Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele kenkiä ulkomaanreissulle

Kukkalainen
20.03.2016 |

Hei, suositelkaapa keveitä sandaalimaisia tai kärjestä avoimia tai vastaavia kenkiä, joilla on a) hyvä kävellä ja b) ovat kohtalaisen mukavan näköiset. Tiedän, että parhaat kävelyyn olisivat jotkut kunnon ulkoilujalkineet (lenkkarit tms.), mutta nyt on etsinnässä mekon kanssa kivat pitkiäkin kävelymatkoja sallivat kengät.

Viimeksi käytin pehmeitä avokkaita (nahkasisus), mutta niissä jalat hikosivat kauheasti...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen katsomaan millainen valikoima on Merrelin paljasjalkakengissä tänä vuonna.

Mä ostin muutama vuosi sitten valkeat Merrelin kengät, mitkä on ohuet ja hengittävät ja oikein mukavat kävelyyn.

Toinen vaihtoehto ovat avokkaat lenkkarimaisella pohjalla, näitäkin on eri valmistajalla.

Samaan käyttöön oon monesti etsinyt kenkiä joten ymmärrän ongelman. Reissuun ei viitsisi pakata monia kenkiä.

Vierailija
2/6 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harkitsen näitä

http://www.clarks.co.uk/p/26106849

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas ongelma...

Eiköhän kenkien valintaan vaikuta se, että minne menee ja mitä tekee?

Tosin jos av-palstaa yhtään tunnen, niin olet menossa Tallinnaan.

Vierailija
4/6 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Art-merkkisistä kengistä voisi löytyä hyvät...

Vierailija
5/6 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riekeriltä löytyy hyviä...

Vierailija
6/6 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clarks-merkkiset ovat hyviä jalkaan ja kestäviä. Voi olla, että kapeajalkaiselle liian leveitä. Ostaisin sellaiset balleriinat, sellaiset melkein tossut. Tai sitten nuo fly merkkiset. Itselläni sellaiset oli sisältä ihanan pehmeät ja tosi hyvät jalassa. https://www.zalando.fi/fly-london-tram-kiilakorkosandaali-fl211b01f-g12…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi