Joko on maanantaiahdistus iskenyt?
Varmaan monelle tuttu juttu - viikonloppu alkaa vedellä viimeisiään ja arki alkaa huomenna. Ahdistaa ja inhottaa.
Mulla on ihan mukava työpaikka, mutta sunnuntai-iltapäivästä sitä alkaa kytätä kelloa ja laskea että näin monta tuntia aikaa/näin vähän aikaa ennen kun pitää mennä nukkumaan ja aamulla herätä töihin. Mitä vähemmän iltaa on jäljellä, sitä enemmän ahdistaa ja kiukuttaakin kun vapaapäivät loppuu siltä erää. Onneksi nopeasti tulee seuraava viikonloppu eikä maanantaina enää töihin päästyä tunnu pahalta.
Kommentit (6)
Ahdistanut koko päivän. En viihdy töissä enkä tykkää työtehtävistäni. Ahdistus alkaa olla lähellä huippua. 4 tuntia, niin pitää nukkumassa. Herätys 6.15. Yöks. Taidanpa hakea loput valkkarista.
Minä taas odotan, että pääsen töihin. Se on hermolomaa tähän kotioloon verrattuna. Vaimo valittaa joka s...tanan asiasta ja lapset ei tee yhtään mitään.
Hadisti. Kunnes äsken laitoin saunan päälle ja avasin viinipullon.. Kai tämä tästä.. Onneksi on pääsiäinen tulossa jamonta päivää saa taas olla ja hengittää.
Työni on määräaikainen, aloitin kesällä ja sopimus loppuu alkukesästä. Ensimmäiseen reiluun puoleen vuoteen ei maanantait ahdistaneet, onkohan sitä että kun alkaa päivät vähentyä niin ei enää jaksa samalla tavalla ja siksi maanantait ahdistaa nykyään?
Ap
Mulla on sama juttu yleensä, mutta nyt on lomaa ensi viikko ja ihanan helpottunut ja rento olo. Aahh....☺️