Miksi nuoret naiset pelkäävät seksiä?
Tuntuu, että vasta 30-vuotiaana nainen uskaltaa ja haluaa olla seksikäs sekä kokeilla rohkeasti uusia asioita. Nuoret naiset ovat ehkä ulkoisesti seksikkäitä, mutta siitä ei ole paljon iloa jos kangistuu kauhusta heti tosipaikan tullen.
Kommentit (7)
Alkoholi yleensä auttaa asiaa ainakin jonkin verran. Uskaltavat nuoremmatkin olla vähän rohkeita ja tuhmia, ja minähän olen silloin paikalla avittamassa. ;)
M36
Jospa he eivät vaan koe aloittajaa kiihottavaksi?
Suosittelen, että luet enemmän, aloittaja. Asia selviää sinulle paremmin.
M36, suosittelen, että luovut illuusioistasi. Keski-ikä tulee joillekin aikaisin ja aiheuttaa harhoja.
Yleisin syy lienee musulmaanit ja niiden into raiskata nuoria tyttöjä.
Monet nuoret miehet ovat kokemukseni mukaan vähän törkeitä ja lapsellisia. Aika usealla on myös hakusessa mitä tekee. Heidän kanssaan seksi on vaivalloista ja vaivaannuttavaa.
Vanhempien (28-38v) miesten kanssa voi olla luonnollisemmin ja rennosti. Kokemukseni mukaan he ovat ystävällisiä, hienotunteisia ja naisen huomioon ottavia. Taidot ovat myös paremmat. Heidän kanssaan seksi on onnistunut paremmin. Tämä siis vain minun kokemukseni mitenkään yleistämättä.
N22
En harrasta satunnaisseksiä, joten ehkä olen väärä henkilö vastaamaan. Kuitenkin aluksi varmaan olen uuden miehen kanssa vähän varautuneempi, mutta totta kai rentoudun mitä enemmän miestä tunnen. Ehkä kannattaisi etsiä siis kumppani, josko siitä vähän hölläisi.
Ne on liian huolissaan siitä miltä ne näyttää ja mitä niistä ajatellaan, että ne osaisi rentoutua ja nauttia. Sitten vastan kun ne rupsahtaa, ne oppii rentoutumaan. Sääli sinänsä, että kauniit nuoret naiset on niin huonoja sängyssä tämän vuoksi.