Olen sairaalloisen ylipainoinen
Kommentit (16)
Siinä alkaa jo olla mitat minun makuuni...
M21
Vierailija kirjoitti:
M21
Oletko feeder?
Minäkin olen iso. 110kg ja 164cm.
Nyt laihdutan. Tavoite loppukesään mennessä 90kg.
Vierailija kirjoitti:
En kävele
Miten llikut?
Onko sinulla pyörätuoli?
Tiedän tunteen.Niin minäkin, nainen 175cm/105kg.Muutenkin roteva.
166cm ja 110kg. Tavoite loppuvuoteen -20kg eli 90kg. Siitä seuraavana vuonna -20kg myös ja olisin tavoitteessaan 70kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M21Oletko feeder?
En, vain fat admirer. Pidän siitä että lapsesta saakka on ollut lihava, en että laihaa alkaa vain yht'äkkiä lihottamaan.
Nuo 170/140 ja 164/110 myös Ok mittoja vaikkakin jälkimmäinen varsinkin aika vaatimaton. Supersize vs Superskinny Charlene -jaksosta youtubessa saa kuvan, miltä 140 kg tuon pituinen voi näyttää. Usein on niin, että se luku kuulostaa isolta mutta totuus on toinen
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen.Niin minäkin, nainen 175cm/105kg.Muutenkin roteva.
No ei tuo nyt ole yhtään sama asia. Ystäväni on myös 175-senttinen ja yli satakiloinen. Ihan omin jaloin kävelee tuolla koirapolulla ja muutenkin. Paa tohon nyt 50 kg lisää eli ota hentoinen ystäväsi reppariin ja sitten voit puhua että tiedät tunteen.
Olikos niin, että BMI yli 40 on sairaalloista lihavuutta ja yli 50 super morbidly obese? Nimim. termirunkkari 😝
Olen itsekin ollut super morbidly obese. Pudotin painoa 30 kg ja menin lihavuusleikkaukseen. Leikkauksen jälkeen olen laihtunut 20 kg (3 kk:ssa). Tällä painonpudotusvauhdilla loppuvuodesta painan puolet korkeimmasta painosta 😮. Aika jännää.
Itselläni ei painosta ollut vielä mitattavia, näkyviä terveyshaittoja, vaikka varmasti lihavuus jo terveyttä nakersi. Nyt huomaa sen, miten liikkuminen on helpottunut. Ja ihmisten suhtautuminen: mua on alettu kohdella kuin ihmistä eikä läskimonsteria, joka tulee ja syö suihinsa 🙂.
Vierailija kirjoitti:
Olikos niin, että BMI yli 40 on sairaalloista lihavuutta ja yli 50 super morbidly obese? Nimim. termirunkkari 😝
Olen itsekin ollut super morbidly obese. Pudotin painoa 30 kg ja menin lihavuusleikkaukseen. Leikkauksen jälkeen olen laihtunut 20 kg (3 kk:ssa). Tällä painonpudotusvauhdilla loppuvuodesta painan puolet korkeimmasta painosta 😮. Aika jännää.
Itselläni ei painosta ollut vielä mitattavia, näkyviä terveyshaittoja, vaikka varmasti lihavuus jo terveyttä nakersi. Nyt huomaa sen, miten liikkuminen on helpottunut. Ja ihmisten suhtautuminen: mua on alettu kohdella kuin ihmistä eikä läskimonsteria, joka tulee ja syö suihinsa 🙂.
Miten liikkuminen on helpottunut ja millaista se oli korkeimnassa painossa? Olet oikeassa termeistä vaikka en itse niitä tunnustakaan.
Niin? Omapa on elämäsi.