Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen uskovainen, niin en voi avata ovea manaajalapsille, noitien loitsuille, tai ottaa osaa taikomisiinne.

Vierailija
20.03.2016 |

nuo loitsujen lukija lapset kai tulevat jälleen kerran lukemaan noitien loitsuja ovelleni niin kuin ennekin. Pelottaa. He ei tiedä että kyseessä on oikeat loitsut. En ota osaa noihin, enkö halua ylleni luettavan noita pimeyden taikoja.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi kukaan ei pakota avaamaan sitä ovea...

Vierailija
2/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt ilmeisesti odotat että joku tulisi sinun takiasi leimaamaan kaikki uskovaiset ahdasmielisiksi hörhöiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ VALEHTELE! ET TODELLAKAAN OLE USKOVAINEN, VAAN JUMALANKIELTÄJÄ!

JO SANANVALINTASI PALJASTAVAT TROLLAUKSESI; "Manaajalapset"! AH AH AH AH! Manaaja tarkoittaa pahan hengen POIS AJAJAA! :D :D

AH AH AH AH!

Vierailija
4/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uskovainen, ja odottanut kovasti virpojia.

Vielä ei ole yhtäkään näkynyt :( Kävisipä edes yksi virpoja...

Vierailija
5/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä uskonto sinulla ap on?

Naapuruston vl-perheidenkin lapset virpovat 😊

Vierailija
6/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen uskovainen ja avasin oveni ilolla kahdelle pienelle ja suloiselle virpojatytölle! He olivat ainoat, jotka tänään meillä kävivät. 

En ymmärrä aloittajan asennetta… Lapsi tuskin ajattelee toimivansa Jumalan tahtoa vastaan. Meillä kristityillä sen sijaan pitäisi olla sydämen viisautta suoda mahdollisuus vaikka sitten rukouksen kautta toivoa johdatusta ja siunausta ja varjelua myös heitä kohtaan, jotka eivät ole vielä Jumalaa tai Jeesusta löytäneet. 

Itse en tuomitsisi lapsia. Ainakin meillä virponeet tytöt olivat päivämme aurinko!

Vierailija
7/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄLÄ VALEHTELE! ET TODELLAKAAN OLE USKOVAINEN, VAAN JUMALANKIELTÄJÄ!

JO SANANVALINTASI PALJASTAVAT TROLLAUKSESI; "Manaajalapset"! AH AH AH AH! Manaaja tarkoittaa pahan hengen POIS AJAJAA! :D :D

AH AH AH AH!

en ole. Olen aina ymmärtänyt sanan manaus kahdella eri tavalla. Saul pyysi noitaa kutsumaan Samuelin hengen kuolleista, eli manasi hänet,

"Manaus tarkoittaa kahta, sisällöltään päinvastaista toimintaa: Toisaalta se merkitsee henkiolentojen esiin kutsumista,[1] toisaaltaeksorkismia (kreikan sanasta eksorkismos) eli pahojen henkien pois karkottamista.[2] Manauksen käsite on hyvin vanha ja edelleen osa useita uskontoja" wikpedia

Vierailija
8/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen uskovainen.

Vierailija
9/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meille saa loitsia terveyttä ja tuoreutta tulevalle vuodelle :)

Vierailija
10/10 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en avannut nytkään!