Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä joka ei tarvitse ns. some-hyväksyntää?

Vierailija
20.03.2016 |

Eli jos ei ole tunnuksia mihinkään esim. instagramiin, koska ei vaan ole kiinnostunut siitä mitä muut hänestä ajattelevat eikä kaipaa tykkäyksiä tai huomiota.
On mieluummin omissa oloissaan eikä ole kiinnostunut muista ihmisistä pinnallisella tasolla.

Millaisen vaikutelman saat tällaisesta henkilöstä? Palsta-analyysejä kehiin. Minua tämä aihe kiinnostaa ja varmasti useammat ymmärtävät miksi.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upitus

Vierailija
2/50 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh? Eikö tuo nyt ole ihan normaalia aikuisilla ihmisillä? Joillain teineillä nyt ehkä voi olla tarve hakea hyväksyntää somen kautta, mutta ei sellainen kuulu enää aikuisen ihmisen elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen, joten olen varmaan väärä ihminen vastaamaan. Muiden mielipiteet eivät erityisemmin kiinnosta, enkä oikein edes tajua mikä jonkun instagrammin idea on. En tykkää olla kuvattavana, joten omien kuvien laittaminen nettiin tuntuisi kamalalta. Somettomuuteeni on kuitenkin muitakin syitä, en esim halua että entiset koulukiusaajat tai oikeastaan kukaan lapsuusajalta ottaa yhteyttä tai edes huomaa olemassa oloani. Käsittääkseni ystävänikään eivät käytä muuta kuin facebookia ja sitäkin hyvin harvoin, joten mitäpä minä siellä yksin tekisin.

Vierailija
4/50 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siinäpä kypsä oikeasti aikuinen ihminen ja muuta sellaista, positiivista ehdottomasti!

Vierailija
5/50 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sellainen, fbtä en ole päivittänyt vuosiin eikä minulla ole instaa. Ihmiset varmaan luulee etten ole sosiaalinen. Ihan sama:D jossain tutkimuksessa todettiin että ne joilla on paljon ystäviä mutta jotka eivät ole someaktiivisia ovat narsisteja.

Vierailija
6/50 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis häh? Eikö tuo nyt ole ihan normaalia aikuisilla ihmisillä? Joillain teineillä nyt ehkä voi olla tarve hakea hyväksyntää somen kautta, mutta ei sellainen kuulu enää aikuisen ihmisen elämään.

Tämä.

Itse olen Facebookissa lähinnä yhteydenpitoa varten.

Ei kiinnosta jonkun selfiet sitten pätkääkään.

Vierailija
7/50 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen että sellainen ihminen on normaali ja saa tyydytystä muista asioista

Vierailija
8/50 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aihe.

Minusta ihminen joka ei kaipaa muiden hyväksyntää on viisas.

Vierailija
9/50 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Viisas ja hyväitsetuntoinen.

8

Vierailija
10/50 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juuri tuollainen! Ikää 24 ja en vaan voi ymmärtää sitä kun kaikki tuttuni koko ajan näprää sen luurin kanssa ja pitää kuvia ottaa joka helvetin asiasta ja laittaa instaan ja ties minne... Esim bileetkin on vaan sitä tilapäivittämistä lähes puolet ajasta. Itselläni on kyllä facebook, mutta sitä käytän vain ja ainoastaan yhteydenpitoon. En tilapäivitä tai jaksa lisätä kuvia monta kertaa viikossa. Ikäiseni ja nuoremmat ihmettelee sitä miksi en käytä enemmän somea yms.. ei vaan kiinnosta!

Vierailija
11/50 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on teini joka ei hillu instassa ja wapissa ja mapissa. Joutui sitten koulukuraattorin puhutteluun, kun "ei ole ystäviä". Luokanvalvoja oli kuraattorille ilmoittanut huolensa, kun tytöllä ei ole whatsappia eikä ole luokan whatsapissa. Että ei ole ystäviä muka... Ai jaa, ketähän meillä sitten teinin huoneessa ravaa päivät pitkät? He vain tapaavat ihan livenä eivätkä pikselimaailmassa.

Vierailija
12/50 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että elää irlelämää kun muiden elämä on virtuaalielämää.

Vierailija
13/50 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... mä en itse ole missään somessa kuvineen päivineen, käytän lähinnä tyyliin whatsappia. Olin facessa ennen, mutta just se pinnallisuus otti päähän, kysyi keneltä tahansa :"Mitä kuuluu?" "-Hyvää" tai "Ei kummempaa"... kaikki aika meni johonkin samperin farmvilleen:D sitä en tiedä millasta meno on instagramissa, ilmeisesti fitnessiä tursuaa, mitä lehtiin on uskominen.

Aluksi kun häivyin somesta, moni kaveri tuntui siitä vetävän herneen nenään, ikäänkuin kuvittelisin olevani muita parempi heidän mielestä kun tein sen ratkaisun. Minä soittelen mielummin kuulumiset ja näen ihan livenä sitten kun taas matkustelen kotipaikkakunnalle päin.

Nyt on riesana tää av... miten mä tänne edes eksyin ja mitä mä täällä joka päivä teen?!

14/50 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meidän mielipiteillämme tuollaisesta henkilöstä olisi merkitystä? Hänelle itselleen me mielipiteen esittäjät olisimme osa somea eli hän ei ole meistä kiinnostunut. Jos vielä sattuu olemaan itsenäinen eli ei riippuvainen lauman hyväksynnästä niin mahdolliset kaverin esittämät mielipiteet some-asiasta eivät nekään tule vaikuttamaan hänen valintoihinsa asian suhteen.

En ole useampi enkä ymmärrä miksi tämä aihe kiinnostaa. Jokainen tekee nämä valinnat aivan itse.

Vierailija
15/50 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että somesta on tullut nykymaailmassa lähes velvollisuus, varsinkin nuorten maailmassa. Tai vähintäänkin olet jotenkin mukamas outo, jos et ole facebookissa. Onneksi en ole teini-ikäinen nyt, nuori olen edelleenkin mutta kokenut elämässä, en kaipaa tai halua massojen hyväksyntää. Huomiosta en ole ikinä oikein piitannut. Ei minua kukaan kyllä asiasta haasta, kun olen lähes erakko.

Vierailija
16/50 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mitä 99% instaan ja naamakirjaan selfieitä pukkaavat eivät käsitä on ettei muita kiinnosta vähääkään muiden kuvat! Lopulta ihminen on niin itsekäs että vain oma pärstä ja oma elämä kiinnostaa. Turhaan niitä duckface, pusipusikuvia ha käsikädessä wuringonlaskukuvia sinne MUIDEN katsottavaksi laitatte, sillä ne ei vain kiinnosta.

Vierailija
17/50 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21, eikä minulla ole Facebookkia, Instagrammia eikä muutakaan vastaavaa. Twitter-tilin perustin yhtä AMK-kurssia varten, sinne olen kirjoittanut yhden lauseen enkä ole käyttänyt sitä enää kuukausiin. YouTube-tunnukset on, että voin silloin tällöin kommentoida videoita ja seurata mielenkiintoisia kanavia. Kavereita minulla ei ole, muuta kuin avomies, jolla ei myöskään ole yhtäkään somea. Luulen, että kavereiden puutos johtuu juurikin siitä, että koen somet idioottimaisina, mutta suuri osa muista ikäisistäni ei.

Vierailija
18/50 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus samastaa Instagramin käyttämisen hyväksynnän hakemiseen. Näin kapeaa näkemystä voikin olettaa lähinnä ihmiseltä, jolle koko sosiaalisen median maailma on vieras ja pelottava. Aiheeseen tutustuminen paljastaisi huomattavasti monisyisemmän ja vähemmän mustavalkoisen totuuden. Mielipiteeni (jota tässä kysyttiin) onkin, ettei tällainen ihminen oikein tiedä, mistä puhuu.

Vierailija
19/50 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
20/50 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että tällainen ihminen kulkee omia polkujaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi