Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet ihmisestä joka ei tarvitse ns. some-hyväksyntää?

Vierailija
20.03.2016 |

Eli jos ei ole tunnuksia mihinkään esim. instagramiin, koska ei vaan ole kiinnostunut siitä mitä muut hänestä ajattelevat eikä kaipaa tykkäyksiä tai huomiota.
On mieluummin omissa oloissaan eikä ole kiinnostunut muista ihmisistä pinnallisella tasolla.

Millaisen vaikutelman saat tällaisesta henkilöstä? Palsta-analyysejä kehiin. Minua tämä aihe kiinnostaa ja varmasti useammat ymmärtävät miksi.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ihmisenä, jotka ei halua käyttää nettiä yhteydenpitoon. Jos erikseen nostaa itsensä jalustalle käyttämättömyydestään, kuten ap, pidän kapeakatseisena ja tuomitsevana.

Vierailija
42/50 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti menestynyt elämässään, hyvä itsetunto ja vahva luonne. = mun mieheni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan lähtenyt mukaan tähän somettamiseen, koska yritän vältellä ihmisiä parhaani mukaan. Joillain keskustelupalstoilla saatan sanoa joskus jotain. Olen sellainen old school netinkäyttäjä. En ikinä esiinny oikealla nimelläni netissä, enkä ikinä laita kuvia itsestäni, tai mistään muustakaan nettiin. Tykkään olla off the grid. Netissä ei mitään oteta vakavasti ja kaikki on sallittu.

Vierailija
44/50 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä ihmiset suojelevat itseään ja jäävät pois SoMesta. Sanovat että ei kiinnosta kerätä tykkäyksiä yms, koska sisimmässään tietävät ettei tykkäyksiä tulisi kuitenkaan ja ketään ei kiinnosta.

Vierailija
45/50 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nämä ihmiset suojelevat itseään ja jäävät pois SoMesta. Sanovat että ei kiinnosta kerätä tykkäyksiä yms, koska sisimmässään tietävät ettei tykkäyksiä tulisi kuitenkaan ja ketään ei kiinnosta.

Tykkäyksillä itsetunto taivaisiin. On kyllä koominen aikakausi, jossa elämme.

Vierailija
46/50 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mitä 99% instaan ja naamakirjaan selfieitä pukkaavat eivät käsitä on ettei muita kiinnosta vähääkään muiden kuvat! Lopulta ihminen on niin itsekäs että vain oma pärstä ja oma elämä kiinnostaa. Turhaan niitä duckface, pusipusikuvia ha käsikädessä wuringonlaskukuvia sinne MUIDEN katsottavaksi laitatte, sillä ne ei vain kiinnosta.

Täysin samaa mieltä. Ei vain kiinnosta puolituttujen tai tuttujen alyttömät näppäilyt ja hehkutukset joka asiasta. Kaikki tuntemani somehypettäjät ovat niin itseään täynnnä, että oksettaa.

Vierailija
47/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tälläinen.

Tunnen suurta helpotusta että ei tarvitse olla Somessa.

Vierailija
48/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on somessa ei tarkoita että tarvitsee somehyväksyntää. Somessa voi myös vain seurata esim. instassa muita oman harrastuksensa alalta ja saada inspiraatiota.

Itse olen vasta viimeaikoina tutustunut instaan ja olen ihastunut mitä kaikkea kaunista siellä on, kauniita luontokuvia ympäri maailmaa sekä upeita juttuja harrastuksieni tiimoilta. Olen myös verkostunut muiden harrastajien kanssa ympäri maailmaa, aika huikeeta! Minusta on kiva tykätä muiden kauniista kuvista, siitä tulee hyvä mieli(en seuraa selfiekuvia enkä itsekään niitä ota). Kyllähän se kivalle myös tuntuu kun maailman toiselta puolen joku tykkää luontokuvastani.

Aion jatkaa verkostoitumista ja seuraamista muualla somessa ja ehkä joskus jakaa omiakin harrastuksen tuloksia siellä.

Eli aloittajasta ajattelen että hänellä on väärä kuva instagramista.

Sielläkin voi muuten olla anonyymina kuten tällä palstalla. Itselläni on siellä käytössä pelkkä nimimerkki enkä ole jakanut yhtään kuvaa itsestäni. Eli aika sama asia julkaista siellä kuin täällä, paitsi että instassa on minusta siellä on aika positiivinen meininki, ihmiset kannustavat toisiaan, täällä on paljon negatiivisempaa, tässä keskustelussakin on mielestäni negatiivinen sävy.

terveisin somettava täti-ihminen

Vierailija
49/50 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kaipaa ihmisiä. Muutaman ystävän kans pidän yhteyttä. En jaksa someja. Autistisen nuoren äitinä aika kuluu nuoren asioihin sekä työhön. Koti on turvapaikka maailmassa. T sinkku äiti,introvertti

Vierailija
50/50 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteluketju johon ei ilmesty yhtään tykkäyksiä ei pitkään jatku.  Oli kyseessä mikä aihe alue tahansa, niin eihän sitä kukaan viitsi jakaa omia juttujaan, mikäli aihe ei kiinnosta ketään tai edes kukaan ole ehkä käynyt edes lukemassa.  Toisaalta on myös heitä jotka lähes loukkaantuvat alapeukusta, mutta se on myös ihmisiä joita ei todellakaan kiinnosta mikään, ei tunne sympatiaa/ empatiaa toista ihmistä kohtaan, hänen surulleen/ilolleen.  Olen nykyisin hanakampi antamaan alapeukun, varsinkin niille jotka käyvät sarjamuotoisena rääpimässä toisten mielipiteitä.  Mutta, se ei ilmeisesti ole kiellettyä av:lla ja ehkä kaikilla kävijöillä ei ole omia mielipiteitä, niin silloin sen puutteen voi peittää antamalla toisten tehdä työt ja itse kulkea perässä arvostelemassa.