Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oonko muka nyt paha ihminen

Vierailija
20.03.2016 |

jos en tykkää koirista. mun sisko suuttu mulle ku sanoin etten pidä koiristä koska monet pennut tai huonosti kasvatetut saattaa jyrsiä kaiken, hyppiä, purra, nylkyttää ja sitäpaitsi mun mielestä ne haisee ja se ku ne kävelee kovalla lattialla nii se ääni on ärsyttävä ku kynnet osuu lattiaan.
ja ei nyt se etten mie itelle koskaa koiraa ottais tarkota etten voi käydä kylässä paikassa jossa on koira tai komenna et se pitää pistää ulos. tiedän et se on osa perhettä ja koitan vaa olla ajattelematta sitä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ainakaan kukaan ole suuttunut, vaikka olen sanonut etten ole yhtään koiraihminen, enkä esim. anna tuoda koiria meille.

Mulla ei ole mitään koiria vastaan, meillä oli lapsuudessani koiria, mutta omaan kotiini tai lähelleni en niitä halua.

Vierailija
2/3 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus mielipiteisiin. Ei siitä voi loukkaantua tai sanoa, 

että onko joku hyvä tai huono ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvittavin tässä on se et mulla on itellä kissoja ja monet mun vieraat on sanonu et ei taho et mun kissat tulee mun lähelle ja olen pitänyt huolta ettei kissat tulis niiden jalkoihin pyörimään enkä ole suuttunut asiasta.

sitten myös ovat valittaneet sitä kuinka kissat on vain rahan tuhlausta eikä niistä ole hyötyä. useimmilla näillä jotka sanovat kissoista tuollee, on koira jota ei käytetä mettällä, agilityssä tai näytelyssä. eli eihä heidänkää lemmikistä sitte ole hyötyä sen enempää ku kissastakaan..

sitäpaitsi mun kissat syö hämähäkkejä jote mun silmissä niistä on hyötyä.. pelkään hämähäkkejä

AV