Maanjäristys viime yönä - tunsitko?
Kommentit (12)
En huomannut, olinkohan sitten jo nukahtanut. Paikkakunnalla on kyllä havaittu kun facesta luin.
Puoli nukuksissa ajattelin, että hävittäjä lentää..
Juu, Oulussa jyrisi ja ikkunat helisi.
^^^~~~~√√√√~~~~^^^^^^^~~~√√√
Darra täälläkin, vaikka olen espoossa... :)
Tunsin joo. Talo tärähti kerran aika lujasti.
Tunsin, mutta tiesin sen olevan maanjäristys vasta, kun luin siitä uutiset. Ekaksi luulin sitä joksikin isojen raskaiden kulkuneuvojen joukkomarssiksi, tie kun menee tuossa aivan vieressä.
Kuulin vain sen, kun ovi tärähteli hieman saranoillaan. Luulin aluksi, että sen aiheutti ohiajava juna, sillä asun rautatien varrella, ja eritoten talvella saattaa ikkunat helistä.
Tunsin sen hetken. Vaimeaa värinää joka tuntui ja näkyi. Mietin että oliko se vain omaa kuvitelmaa. Heti sen jälkeen undulaatti alkoi hätääntyneenä räpistelemään häkissä siipiään ja kissa maukui hieman kysyvällä äänellä ja hakeutui lähelle, molemmat poikkeuksellisia eleite tuohon aikaa. Sitten taas mietin että olikohan se tosiaan maanjäristys kun eläimetkin reagoivat noin. Aamulla sitten sain tietää, että olihan se. Olin sittenkin vielä hieman ihmeissään, että täh, oliko oikeesti. Jotenkin jännä ja epätodellinen kokemus, vaikka tapahtuuhan noita aina joskus, muttei ole omalle kohdalle ennen osunut. Jos en olis aamulla kuullut asiasta, olisin varmasti jäänyt siihen luuloon että kuvittelin vain, sen verran nopeasti meni ohi.
Tunsin. Huomasi, ettei ole räjähteistä johtuvaa.
Olin juuri nousemassa portaita yläkertaan kun tuntui jonkinlainen aalto, talo natisi ja lattia tärisi. Tavarat tasoilla kolisivat. Ekana tuli mieleen maanjäristys tai jokin ydinkatastrofi.
Sen verran epämiellyttävän tuntuinen oli näin laimeanakin, ettei käy kateeksi niitä jotka asuvat alueilla missä nämä ovat yleisiä.
täällä keminmaassaki tuntu