Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäjä huutisostajat, huippuesimerkki "naputtelin maksun väärin"

Vierailija
20.03.2016 |

Miksei vain voi sanoa, että unohdin maksaa.

Sanotaan, että maksan illalla ja sitten kun viikon jälkeen kyselee maksun perään, niin usein on vastaus, että naputteli maksun väärin, tai on unohtanut hyväksyä sen. Ihme juttu kun tekstistä ei paista läpi se harmitus, että maksu onkin lähtenyt jo kertaalleen tililtä ja vieläpä väärälle ihmiselle.
Niin ärsyttävää

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mulla on oikeastikin käynyt pari kertaa moka maksun kanssa. Kerran ihan oikeasti unohdin hyväksyä verkkopankissa maksun, olisikohan puhelin soinut tai jotain, joka "aikakatkaisi" tapahtuman. Eli maksu jäi roikkumaan sinne hyväksyttäviin maksuihin, älysin vasta kun myyjä kyseli rahojen perään. Onneksi taisi uskoa selityksen, pistin välittömästi maksuun kun tajusin virheeni.

Toisella kertaa olin huutanut useaa eri kohdetta, ja sitten kerralla makselin ne. Yhdelle myyjälle sitten maksoin vain pelkät postikulut, hältä oli tullut viesti että summa on vaikka 5€. Siis ne postikulut :) Pokkana löin tuon menemään, enkä ees älynnyt tarkistaa itse huudon hintaa. Tuli vähän hämmentynyttä viestiä takaisinpäin..

Että on meitä oikeastikin maksujen kanssa häröileviä :)

Vierailija
2/2 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Tai sitten "lapsi joutui/jouduin itse sairaalaan. Kyllä siinä huutokaupat jää toissijaiseksi!!!!!111". Myös nettipankkitunnukset ovat jollain olleet hukassa/lukittuneena yms. Ongelmia nettipankin kanssa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi