Haussa hyvä primer kasvoille (Loreal Studio secrets poistunut valikoimista)
Lumene ei toimi itsellä. Suositelkaa joku hyvä primer ja perustelujen kera.
Lähinnä ihohuokosten peittoon pitäisi löytää hyvä tökötti.
Kommentit (35)
Lancome Effect Miracle piti kirj. Saakohan tätä siis vielä?
Mulla on toiminut Eliten Fantastic primer. En kyllä tiedä myydäänkö sitä enää, Anttilassa myytiin mutta en ole varma onko koko sarjaa enää myynnissä.
Garnierin 5sec blur tms. myös ok mulle mutta ei se kovin paksua mun mielestä ole joten jos joku sellaista kaipaa niin ehkä tuo on liian kevyt :)
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään muita koostumukseltaan samanlaisia (siis sellainen "vaahtomainen" tökötti) kuin Clarins? Minä en halua mitään lirua nestemäistä primeria, ne harvemmin toimivat meikin alla ja silmämeikin alla lähinnä pahentavat tilannetta ja ei mitään hehkua, kiitos. Matta pinta, ihohuokoset piiloon ja siistinä pysyvä silmämeikki yhdellä pohjustustuotteella, kiitos!
Juttelin Lorealin edustajan kanssa ja hän sanoi että parin viikon päästä ehkä tiedetään enemmän siitä että poistuko ko. tuote kokonaan markkinoilta vai onko tilalle tulossa jotain vastaavaa.
Lorkun primer on itse asiassa vielä parempi kuin Clarinsin, ainakin omasta mielestäni. Vedin kyllä pussillisen herneitä nenään kuin avasin tämän aiheen, ihan puun takaa tuli tuo mahdollinen lopetus! Olen käyttänyt L'orealia jo monta purkkia, koska se vaan on paras. Selektiivisten merkkienkin pohjustusaineita olen kokeillut, mutta aina palaan Studio Secretsiin.
:(
Miesten Nivean after shave balm. Ihan oikeasti. :D googlaa vaikka nivea mens after shave balm as primer tms. Maksaa ehkä 6euroa ja riittää ikuisuudeksi.
Mielenkiintoinen tuo Nivea after shave -vinkki, mutta ei siitä kyllä taida silmäluomien pohjustajaksi olla?
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen tuo Nivea after shave -vinkki, mutta ei siitä kyllä taida silmäluomien pohjustajaksi olla?
Tähän en osaa sen kummemmin vastata, koska en ole meikannut silmiäni (luomiväri yms) koska mulla on ripsienpidennykset, ja tää on mullekkin aika uusi juttu, harvemmin tulee laitettua tummempaa meikkiä. Mutta siis kyllä mä olen tätä aika surutta koko naamaan laittanut, kulmakarvojen alle, en ihan silmäluomiin asti. Kulmaväri ainakin pysyy tän kanssa koko päivän. 😊 En mä ole ainakaan huomannut muutosta ihossa, vaikka vähän meneekin silmänympärysiholle tätä. Onkai niitä erillisiä primereitä silmänympärysiholle, niistä en tiedä. T.25/26
Garnier 5 sec pohjustus ei tee mitään laajentuneille huokosille. Tulee vaan liukas ihonpinta, ei muuta vaikutusta ainakaan itsellä. :/
Tota nivean after shavea kehuu kaikki
Bareminerals. Tai mikä tahansa ohut fysikaalinen aurinkosuoja.
Minäkin liputan Nivean aftershaven puolesta! Tietenkään sitä en silmäluomien pohjustukseen käytä, siihen aivan eri tuotteet. Toimii mahtavasti, pitää oikeasti kasvomeikit paikoillaan pitkään.
Yhyyyyyy!! :(( Olipa hyvä kun löysin tän ketjun niin ei tarvi ihmetellä miksei ollut kaupassa.... joo-o, mitähän sitä ostaisi, toi on ollut superhyvä. Joskus kokeilin Lumenen vastaavaa, mutta oli huono...
Lancomella on ollut kalliimpi primer efect miracle = studio secrets eli lähes sama koostumus. Mutta onko sitä valikoimissa enää?
Onko kellään kokemusta tästä Clarinsin primeristä?