Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisopskelijat huomio!!!!!!

Vierailija
19.02.2006 |

Onko olemassa ns.monimuoto-opiskeluna suoritettavia opintoja (ammattiin valmistavia) joihin ei tarvitse olla saman alan työkokemusta tai koulutuspohjaa? Esim. sihteerin koulutusta tms. Pääkaupunkiseudulla/ Uudellamaalla?

Kiinnostaisi alan vaihto mutta päiväopiskelu ei oikein innosta ku sitten pitäis laittaa lapsi hoitoon ja rahat jäis vähiin. Iltaopiskelun ohessa voisin tehdä nykyistä työtäni osa-aikaisena.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse opiskelin porissa porin aikuisoppilaitoksessa päihdetyöntekijäksi (ammattitutkinto 2,5v.) ja samalla olin töissä koulussa iltis`vastaavana..eipä olis ollut mullakaan vaaraa olla pelkkä opiskelija kun on perhe. perjantai-illat ja lauantai päivät meni opiskellessa ja sitten oli harjoittelu-jaksoja pitkiäkin 5vkon mittaisia joita varten kerran otin palkattoman vapaan, mutta muut harjoittelut sain soviteltua niin että onnistui töiden ohella..

Vierailija
2/4 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös sulla 2. ollut sitten saman alan kokemusta? Noita sosiaalipuolen juttujahan molemmat, työsi ja opintosi? -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mulla oli mutta ne opintoviikot eivät päteneet tähän mitenkään, sillä olin aiemmin srk.n nuorisotyönohjaaja ja päihdetyön opintoihin eivät riittäneet mitkään aiemmat suoritukset mitä olin opiskellut n. 10 v.aiemmin siis...

Vierailija
4/4 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitaanko aina jotain pohjakoulutusta tai työkokemusta samalta alalta vai voisinko esim. hakea tuollaista sosiaalialan koulutuspaikkaa vaikkei mitään aikaisempaa kokemusta ole?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi