Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi "sen" kesto on niin tärkeätä?

jusu
19.03.2016 |

Moi. Miksi kaikki olettavat, että panon pitäisi kestää vähintään puoli tuntia? Kun pientä historiaani katson olen tyydyttänyt naiseni ensin suulla ja sormilla minkä jälkeen itse akti on kestänyt noin 15 minuuttia. Ei kai se ole epänormaalia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetkin on yksilöitä. Toiselle tuo riittää täydellisesti, toiselle ei. Mua ei pysty täydellisesti tyydyttää, kun sillä itse yhdynnällä, joten kyllä mä jäisin sitä enemmän kaipaamaan.

Vierailija
2/6 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sitä koko ajan "jyystetä", sitä vaihdetaan asentoa, nuollaan/imetään, suudellaan, kouritaan yms. välillä. Kiihkeän miehen kanssa menee helposti pari, kolme tuntia. Itse "jyystöä" ehkä 30min-45min koko ajasta, joskus enemmän, joskus vähemmän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan molemmat saa niin voi kestää vaikka minuutin :)

Vierailija
4/6 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan molemmat saa niin voi kestää vaikka minuutin :)

Minä ainakin haluan useammin kuin kerran.

Vierailija
5/6 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä totisesti kaipaisi puolen tunnin yhdyntää säännöllisesti. Meidän normi avioseksi (n.joka toinen päivä) kestää kokonaisuudessaan n.20min, sisältäen esileikit ja yhdynnän. Tahtoessa tulemme molemmat. Ehkä 1-2/vuosi lapset ovat jossain yötä, jolloin sekstaillaan "pitkän kaavan" mukaan. En usko, että kumpikaan toivoisi tämän enempää.

Vierailija
6/6 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä totisesti kaipaisi puolen tunnin yhdyntää säännöllisesti. Meidän normi avioseksi (n.joka toinen päivä) kestää kokonaisuudessaan n.20min, sisältäen esileikit ja yhdynnän. Tahtoessa tulemme molemmat. Ehkä 1-2/vuosi lapset ovat jossain yötä, jolloin sekstaillaan "pitkän kaavan" mukaan. En usko, että kumpikaan toivoisi tämän enempää.

Miksi noin vähän? Ja miksi lasten pitää olla yökylässä, että otatte pitkän kaavan mukaan. Kuinka pitkä on pitkä kaava?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä