Mitä drinkkejä tilata baarista? Mä juon aina siideriä ja alkaa kyllästyttää..
Eli ens viikon la olen tähän aikaan valmistautumassa baariin lähtöön. Otan baarissa aina siideriä ja nyt kun voitin arvosta 100e ajattelin laittaa elämän risaiseksi ja tilata niitä kalliimpia juomia eli drinkkejä. Mitä mun kannattaa tilata? Oletan että saan sillä 100e itselle ja kavereille yhdet juomat (4 meitä yhteensä) ja sitten 4-5 juomaa itselle. Mitä siis tilata? :)
Kommentit (31)
Ostat siis kymmenen kappaletta kymmenen euron drinkkejä. Auttoiko?
Garage ice tea jallulla ja limemehulla :p
Vierailija kirjoitti:
Ostat siis kymmenen kappaletta kymmenen euron drinkkejä. Auttoiko?
Minkä nimisiä/makuisia? Haluan jotain hyvää...
Tilaa vaikka Tom Collins.
4 cl Gin
3 cl Sitruunamehu
2 cl Sokeri (Liemi)
8 cl Soodavesi
Täytä ravistin puolilleen jääpaloja tai jäämurskaa, lisää gini, sitruunamehu ja sokeriliemi, ravista hyvin. Siivilöi juoma jääpaloilla täytettyyn collinslasiin. Täytä lasi soodavedellä ja koristele marachino-kirsikalla ja appelsiiniviipaleella.
Asterix on namia, jos tykkäät banaanista :D
Hyvä baarimikko osaa suositella, kun vähän kerrot makumieltymyksiäsi. Mutta ei ruuhka-aikaan kannata. Yksi vaihtoehto on valmiit sekoitukset, mutta osa baareista pitää niitä niin roskana, etteivät ota valitukseen, oliko ne breezereitä tjsp., viisaammat kertoo. Mutta älä kaikkea juo, syö mieluummin ja jos rahasta on pulaa, käy vaan juomassa yksi keskenäsi. Ei kavereita kannata ostaa.
Kuiva Martini yhdellä oliviilla - a' James Bond. Nam, ja mielikuvat päälle!
Kelkka on klassikko, samoin margariitat. Yleensä limedrinkit on hyviä ja mä oon just se ärsyttävä asiakas baarissa, joka pyytää epämääräisesti "hyvää kirpeää drinkkiä" tai "jotain hyvää limedrinkkiä"
Vierailija kirjoitti:
GIN TONIC!
Ja ehdottomasti Beaf Featerista! Mahtava makuelämys!
Ai niin, Long island ice tea voi olla aika petollista, siinä on paljon teräviä.
Absinttia. Ilta menee ku siivillä.
Mä saan yleensä parhaat drinkit kun pyydän makeaa ja vähän kirpeää. Ja aika monella baarilla on drinkki listat ja niissä lukee aineet. Kelkka, gt ja mojito ovat suosittuja ainakin.
Pina colada :) Kesällä mansikkamargarita, mut nyt talvella en suosittelis, oon ainaki joskus itse pahaa saanut talvella!