Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle sattunut jotain OUTOA?

Vierailija
19.03.2016 |

Olin kerran pienenä kaverin kanssa yleisessä vessassa ja ootin sitä sen kopin takana. Sit se tuli ulos ja sano et menee pesee kädet. No sit vaa jäin seisoo siihen ja tajusin yhtäkkii et sehän meni just et mitä mä täs viel venaan. Sit olin just kääntymäs ku se tuli kopistaan ja olin ihan ulal.

Toinen juttu oli ku olin himas ja katoin et hei mun känny on tuol matolla. Sit vaa mietin et mitä mun takataskus sit on ja otin mun taskust puhelimen ja siy katoin matolle ni siin ei olli mitää.

Sit yks juttu oli ku olin r kioskil ja ostin jonku purkan ja sellaset kuulat. Muistan ku mua oikein harmitti ku siel ei ollu vieolettei purkkii vaa jouduin ottaa toisen ja sit muistan et otin ihan sellaset mustat kuulat mitkä lie hevosen pallit olikaa. No sitku söin ne ni katoin vaa et mitä ruttoo tää karkki on sellain punanen tissikarkki. No sit olin vaa sillee et no otin varmaa vahingos väärän ja sit otin sen purkan ni se oli violetti olin varma et siel kaupas ei ollu violettei purkkii. Ja nää kaikki tapahtu joskus yläasteikäsenä..

Kellekkää muulle sattunu mitää tällasii??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten taito kirjoittaa noin sekavaa tekstiä. Onnitteluni.

Vierailija
2/9 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite näin muutama vuosi sitte jännän näyn taivaalle tiiraillessa. Siellä meni suihkukone ihan normaalisti muuten, mutta sen edellä meni myös viiva.

Vaikutti kuin koneen edellä olisi lentänyt juuri äskettäin jokin juuri samassa kohtaa, koska ohuessa pilvipeitteessä näkyi jonkinlainen ura. Vaikea selittää, mutta toivottavasti joku tajusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sattunut, menin yöllä vessaan pissalle ja sitten aloin siinä pesemään käsiä ja samalla säikähdin kun peilistä katsoikin mörökölli! Saippua purkkin sai siinä samalla hieman kyytiä!

Vierailija
4/9 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten taito kirjoittaa noin sekavaa tekstiä. Onnitteluni.

Kiitos ja kumarrus!:)

Ap

Vierailija
5/9 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet!

Vierailija
6/9 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran taivaalla jonkin (lento)koneen, joka nousi suoraan ylöspäin? Siis vähän niinkuin avaruussukkula :O ja sen perässä tuli semmoinen vana niinkuin suihkareissa. Mikähän se mahtoi olla, tietääkö kukaan?

Vierailija
7/9 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite näin muutama vuosi sitte jännän näyn taivaalle tiiraillessa. Siellä meni suihkukone ihan normaalisti muuten, mutta sen edellä meni myös viiva.

Vaikutti kuin koneen edellä olisi lentänyt juuri äskettäin jokin juuri samassa kohtaa, koska ohuessa pilvipeitteessä näkyi jonkinlainen ura. Vaikea selittää, mutta toivottavasti joku tajusi.

Se oli tietysti peruuttanut juuri ennen kuin katsahdit taivaalle. 

Vierailija
8/9 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt varmaan oli jonkinlaista sarkasmia, mutta vastaan silti. Tuskinpa suihkukoneet niin vain peruuttelevat taivaalla lennellessään.

Vierailija
9/9 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt varmaan oli jonkinlaista sarkasmia, mutta vastaan silti. Tuskinpa suihkukoneet niin vain peruuttelevat taivaalla lennellessään.

Niin, asiathan voivat kulkea VAIN ja AINOASTAAN PELKÄSTÄÄN ETEENPÄIN...!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi