Jännämiehelle käyttäymissäänöt ovat erilaiset
Kilttimies saa litsarista jos uskaltaa edes koskea naista, mutta jännämiehelle on ihan ok tunkea kättä samantien perseelle tai "testata onko rinnat aidot". Nainen vain kikattaa ja leikkisästi kieltää, mutta tykkää kuitenkin. Jännämies on tavallaan kuin pikkulapsi jotka ehkä kielletään, mutta ei silti pahastuta jos ei mene sana perille. Miksi näin naiset? Miksi vihaatte kilttimiehiä mutta antaudutte jännämiehelle joka kuitenkin tuottaa teille sydänsuruja.
Kommentit (58)
Pitäisikö sinun keskustella tästä traumastasi myös ihan psykiatrilla?
Kyllä esim.jotkut naiset nyt tykkäävät esim.lihavistakin miehistä tms,syö on tullu jännämiehet nyt melkein trauma,sorry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä lukuisista aloituksista huolimatta ei ole selvinnyt mikä on jännämies? Mulle on jääny mieleen nuorempana naisena kun bussipysäkillä joku, omasta mielestään hauska, tenun oloinen ukkeli kyseli, että voiko tulla mun luo yötä. No ei onnistu. Kysy, että miksei, onko sulla kissa. Sanoin, että ei. No kun en edelleenkään suostunut niin kysy, että voiko mennä mun siskon luo. Sanoin, että mulla ei ole siskoa. Edelleen se kyseli, että voiko mennä mun siskon luo. Meinasin alkaa nauraa, että joillakin on pokkaa. Mutta ei se tarkoita, että hyväksyy mitä tahansa.
Jännämiehen toinen nimi on "paha poika". Mies, jonka käytös naisia kohtaan on usein varsin tylyä ja epäystävällistä mutta joka siitä huolimatta aina saa seuraa. Seuralaisikseen valikoituu niitä naisia, jotka kokevat miehen olevan käyttäytymisensä vuoksi vaarallinen ja mielenkiintoinen eli "jännä" ja siksi seksuaalisesti kiinnostava.
No kuule, jos et sä saa seuraa naisista, niin ei se ole jännämiesten vika. Itse en ainakaan kiinnostu miehistä jotka on tylyjä tai epäystövällinen. päinvastoin. Miehen täytyy olla kohtelias ja kiltti. Ehkä sussa on muuta vikaa, kuin se ,että olisit kilttimies. Kilttimies kyllä löytää seuraa ja naiset tykkää niistä.
Vierailija kirjoitti:
Kilttimies saa litsarista jos uskaltaa edes koskea naista, mutta jännämiehelle on ihan ok tunkea kättä samantien perseelle tai "testata onko rinnat aidot". Nainen vain kikattaa ja leikkisästi kieltää, mutta tykkää kuitenkin. Jännämies on tavallaan kuin pikkulapsi jotka ehkä kielletään, mutta ei silti pahastuta jos ei mene sana perille. Miksi näin naiset? Miksi vihaatte kilttimiehiä mutta antaudutte jännämiehelle joka kuitenkin tuottaa teille sydänsuruja.
Totta, jostain syystä sitä nuorempana antoi itsekin miesten käyttäytyä noin. Joiden miesten käytöstä katsoi tavallaan sormien läpi ja joku toinen tosiaan olisi saanut samasta teosta vähintään juomat päälleen. En mä silti sanoisi että mä vihasin näitä kiltimpiä/hiljaisempia. Kai sitä vaan oli jotenkin oudosti "otettu" siitä röyhkeydestä ja tyhmyyksissään sitä ei silloin ymmärtänyt ansaitsevansa parempaa kohtelua. Ja nyt sitten vähän vanhempana sitä parempaa kohtelua ei näköjään enää ansaitse. Ei edes kilteiltä miehiltä.
N39
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Naisen seksuaalisuus on kauppatavaraa toisin kuin miehen. Miestä ei haittaa peppuläpsy, koska miehen takapuolella ei ole markkinahintaa. Naista taas raivostuttaa jos palveluja tai tuotteita yritetään 'varastaa'.
Eli sulle kaikki naiset(myös oma äitisi, siskosi, vanha mummosi) ovat kauppatavaraa. Ei ihme jos olet ilman naisseuraa. Nainen on ihminen. Samoin tunteva kuin mieskin. luokkaus on aina loukkaus. Ei ihme ,että naisilla menee usko miehiin. Onneksi en ole enää nykynuori nainen. En voisi enää mitenkään uskoa miehiin. Joskus ennenmuinoin miehet oli miehiä. Silloin minäkin oman MIEHEN tapasin. Silloin ei vielä kaikki naiset olleet kaupan,edes miesten mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään naista, joka kikattelisi kenenkään miehen kähmimiselle. Ei me naiset olla esineitä, joita saa kähmiä.
No tämä nyt ainakin on ihan soopaa. Kyllä naiset vaan tykkää jos kiinnostava uros tekee lähempää tuttavuutta. Jännämiehen ero on se että pääsee naisen kanssa nopeasti lähikontaktiasteelle, tunti-pari tutustumista riittää ja nainen antautuu jännämiehelle. Tavislassukalta naisen lämmittely kestää viikkoja ja sittenkään ei onnistu.
No sinähän sen tiedät. Taidat olla nainen? Mikään ei ällötä niin kuin kähmivä vieras mies. Naiset ei sellaisesta tykkää, paitsi sun sairaassa päässäsi. Olet ihme vinkuja. Kun naiset sanoo,että ne ei tykkää kun vieraat miehet kähmii, niin sinä miehenä tiedät paremmin,että tykkäähän ne. Taidat juuri olla se pervo kähmiä ja luulet ,että naiset tykkää. Ja kun et kelpaakaan ,täällä uliset kun ei "kilttimies " ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sinun keskustella tästä traumastasi myös ihan psykiatrilla?
Kyllä esim.jotkut naiset nyt tykkäävät esim.lihavistakin miehistä tms,syö on tullu jännämiehet nyt melkein trauma,sorry.
Varsinkin, kun noista "jännämiehistä" on kiinnostunut nimenomaan tietty osa naisista eivätkä suinkaan kaikki naiset tai edes naisten enemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisenä ujona naisena keräsin useamman kerran rohkeuteni ja lähestyin teitä "kilttejä, hieman ujoja miehiä" yliopiston käytävillä. Sain yhden tavun vastaukseksi ja selän käännön, lopulta lakkasin yrittämästä. En ollut maailman kaunein nainen mutta kuitenkin hoikka, siististi pukeutunut ja ystävällinen.
Aika turha teidän huudella kun itsekin haluatte vain niitä kauneimpia suosittuja naisia itsellenne, muut ei kelpaa.
Montako kertaa teit näin? Kahdesti? Kokeilepa 1000 kertaa ja aina tuo reaktio niin tiedät millaista on olla mies
Okei. Mä olen sitten onnistunut aina olemaan jossain muualla tai väärässä paikassa, koska ikinä mä en ole ollut yhdenkään miehen treffipyynnön kohde ja miehethän ei omien sanojensa mukaan muuta teekään kuin lähestyy naisia. Jokainen tuhansia kertoja. Ihan itse mä olen sen joutunut sen aloitteen tekemään joka kerta ja valitettavasti naisen aloitteesta alkavat jutut on miehille jostain syystä aina pelkkiä panosuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisenä ujona naisena keräsin useamman kerran rohkeuteni ja lähestyin teitä "kilttejä, hieman ujoja miehiä" yliopiston käytävillä. Sain yhden tavun vastaukseksi ja selän käännön, lopulta lakkasin yrittämästä. En ollut maailman kaunein nainen mutta kuitenkin hoikka, siististi pukeutunut ja ystävällinen.
Aika turha teidän huudella kun itsekin haluatte vain niitä kauneimpia suosittuja naisia itsellenne, muut ei kelpaa.
Montako kertaa teit näin? Kahdesti? Kokeilepa 1000 kertaa ja aina tuo reaktio niin tiedät millaista on olla mies
Okei. Mä olen sitten onnistunut aina olemaan jossain muualla tai väärässä paikassa, koska ikinä mä en ole ollut yhdenkään miehen treffipyynnön kohde ja miehethän ei omien sanojensa mukaan muuta teekään kuin lähestyy naisia. Jokainen tuhansia kertoja. Ihan itse mä olen sen joutunut sen aloitteen tekemään joka kerta ja valitettavasti naisen aloitteesta alkavat jutut on miehille jostain syystä aina pelkkiä panosuhteita.
Minuakaan ei ole yksikään mies lähestynyt, koska treffeille ei ole pyydetty. Sen sijaan jotain yöllisiä booty call -kutsuja ja kun itse lähestyin miehiä tuloksena oli juurikin vain seksisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakaan ei ole yksikään mies lähestynyt, koska treffeille ei ole pyydetty. Sen sijaan jotain yöllisiä booty call -kutsuja ja kun itse lähestyin miehiä tuloksena oli juurikin vain seksisuhteita.
Siis vähänkö noi miesten aamuöiset vonkausviestit/soitot on noloja. On se nyt jumalauta kumma, ettei se mene perille että jos se flaksi ei siellä baarissa ole käynyt niin ei se kyllä käy noinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai hitto. Jos joku koskee luvatta niin saa nyrkistä. Sen jälkeen ilmoitus portsarille häirinnästä.
Ei tietenkään tuntemattomia mennä käpälöimään mutta jos jää juttelemaan jonkun kanssa pyrin nopeasti kontaktiin. Ei ole yleensä ketän haitannut.
Ei silloinkaan saa koskea. Menkööt maksullisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on kyllä kumma ilmiö, että jos mies on aloitteen tekijä, niin silloin seurauksena on joko oikea suhde tai ei mitään, mutta naisen aloitteellisuus poikii kerta toisensa jälkeen panosuhteen tai ei mitään. Mikä ihme siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Jännämiehet ovat ilmeisesti paremman näköisiä. Naisille ulkonäkö on tärkeä asia. Paremman näköisillä on varaa olla mitä on, koska saavat silti aina naista.
Oma panokseni keskusteluun. En kutsuisi tyyppiä jännämieheksi, mutta samasta ilmiöstä lienee kysymys. Ei ollut kaveri erityisen komea, ei toki rumakaan. Ei yrittänytkään valita parhaan näköistä naista, koska ymmärsi että nainen valitsee. Renttu oli, mutta sekään ei ollut syy, miksi naista kaatui, seurustelusuhteen ohella tottakai. Siitä huolimatta että seksin perässä oli, hän osasi esittää olevansa kiinnostunut naisesta, ihmisenä. Katsoi silmiin, kuunteli, heitti läppää, oli hyvällä tuulella.
Aikanaan opin samat jutut, ja eipä tarvinnut yksin viettää iltojaan. Itse en enää yhden illanjutuista saa iloa niitä harrastaakseni, mutta mukavia tuttavuuksia olen saanut niin vapaista kuin varatuista.
Että sellasta jännämieheilyä.
Sieluni silmin nään näiden aloitusten tekijän 200 kiloinen rasvaletti, fedora päässä, halaen my little pony pehmolelua "i'm a good guy" paita päällä itkien koneensa ääressä kuinka maailma on julma, kun Kate Moss ei tule hakemaan kotoa vaikka on niin kilttimies...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on varmaan enemmänkin ihan siitä ulkonäöstä. Toinen on sporttisemman näköinen ja siten myös kontakti siltä on baari/clubi skenessä tervetulleempaa. Ihan samanlaisia me miehetkin ollaan. Jos tulee oikein nätti nainen koskemaan niin sitä ei ota läheskään niin häiritsevänä asiana kuin jos joku ruma nainen tekee saman. Ihan samanlaisia ollaan tässä asiassa kun kyse on ulkonäöstä. Olen itse reppana jota ei koskaan lähestystä mutta enemmän mua vituttaa kaksinaismoralistit kuin "jännämiehet".
Mies 26v.
Ainakin vaikutat huomattavasti älykkäämmältä kuin puolet "jännämiehistä". Ehkä sinua onnistaisi paremmin vaikka opiskelijatyttösten kanssa? Älykkyys kun on uusi musta. Cumberbatch, anyone?
Kiitos, ja siis kyllä, pariutumisesta kun puhutaan niin baarit/klubit eivät todellakaan ole se mun skene. Välillä noissa käyn mutta ihan kavereiden kanssa viettämässä kivaa aikaa. Et ei mua mitenkään katkeroita se että mä en oo sitä mitä klubilaiset hakee (eipä). Oon vaa taustaltani ja persoonaltani sellanen että mulla ei ole oikein samanlaisia sosiaalisia eväitä tuollaisessa paikassa hurmata naisia, ja se on iha ok.
pari kertaa on käynyt niin että nainen on hermostunut kun olen tullut liian lähelle mutta silloin olen ollut vähän liian kännissä normisti ihan hyvä mennä heti kosketuksiin
Vierailija kirjoitti:
Tutkimus: Kilttimies ei saa naista:D Kyllä kuule monella "kilttimiehellä" on vaimo ja perhe, mutta kaikki miehet ei vaan mene kaupaksi. Eikä kaikki naisetkaan, ei sen puoleen. Osa on aina ilman kaveria. Lopeta tämä uikutun. Kyllä mies osaa olla martyyri ja itkeä tätä samaa asiaa jatkuvasti. Naiset ottaa kenet ottaa, ei se täällä itkemällä parane. Sinussa on jotakin vikaa, joe ei kellekään kelpaa. Minkäs sille voi. Ei kaikilla naisillakaan ole miestä, mutta ei ne sitä täällä jatkuvasti ulise.