Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännämiehelle käyttäymissäänöt ovat erilaiset

Vierailija
19.03.2016 |

Kilttimies saa litsarista jos uskaltaa edes koskea naista, mutta jännämiehelle on ihan ok tunkea kättä samantien perseelle tai "testata onko rinnat aidot". Nainen vain kikattaa ja leikkisästi kieltää, mutta tykkää kuitenkin. Jännämies on tavallaan kuin pikkulapsi jotka ehkä kielletään, mutta ei silti pahastuta jos ei mene sana perille. Miksi näin naiset? Miksi vihaatte kilttimiehiä mutta antaudutte jännämiehelle joka kuitenkin tuottaa teille sydänsuruja.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä tyyppi, jonka päähän mahtuu kerrallaan korkeintaan kaksi sanaa. -.-

Nyt näköjään muotia ovat jännämies ja kilttimies.

Vierailija
22/58 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että te lassukat olette sitten typeriä. Käännetään tämä nyt toisinpäin, kun ei teillä ymmärrys riitä. 

Jos sinun vehjettäsi koskettaa housujen läpi Megan Fox, viettelevällä ilmeellä kysyen, että halusi vain koettaa onko se aito vai sukka, niin onko se sinusta sama tilanne kun jos 80-v, puolihampaaton pulimummo, tekee saman? Jos halutaan realistisemmin, niin 130kg nättikasvoinen tyttö?

Kyseessä ei ole "jännämies" ja "kiltti mies" vaan mies, jonka nainen kokee hyvännäköiseksi. Eli sen sijaan, että vääntäisit tästäkin ihan typerän sukupuolijutun, miksei voi puhua vain hyvännäköisistä ihmisistä eikä sukupuolista?

Näinhän se on. Jos jännämies raiskaa naisen niin se on pienempi rikos kuin jos ruma kilttimies sen tekisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännämiehet ovat ilmeisesti paremman näköisiä. Naisille ulkonäkö on tärkeä asia. Paremman näköisillä on varaa olla mitä on, koska saavat silti aina naista.

Naiset eivät välitä ulkonäöstä, ellei tämä jolloin tavalla indikoi korkeaa statusta.

Ja tämän uskominen on syy, miksi monet "kilttimiehet" eivät tule tulevaisuudessakaan saamaan naisia.

Vierailija
24/58 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitto. Jos joku koskee luvatta niin saa nyrkistä. Sen jälkeen ilmoitus portsarille häirinnästä.

Vierailija
25/58 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai hitto. Jos joku koskee luvatta niin saa nyrkistä. Sen jälkeen ilmoitus portsarille häirinnästä.

Ei tietenkään tuntemattomia mennä käpälöimään mutta jos jää juttelemaan jonkun kanssa pyrin nopeasti kontaktiin. Ei ole yleensä ketän haitannut.

Vierailija
26/58 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännämiehet ovat ilmeisesti paremman näköisiä. Naisille ulkonäkö on tärkeä asia. Paremman näköisillä on varaa olla mitä on, koska saavat silti aina naista.

Naiset eivät välitä ulkonäöstä, ellei tämä jolloin tavalla indikoi korkeaa statusta.

Ja tämän uskominen on syy, miksi monet "kilttimiehet" eivät tule tulevaisuudessakaan saamaan naisia.

Itseasiassa se ei ole uskomus. Se on ihan tieteellisesti tutkittu ja universaali asia.

Vierailija
27/58 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa se ei ole uskomus. Se on ihan tieteellisesti tutkittu ja universaali asia.

Miten tämä tieteellisesti tutkittu universaali asia selittää komeiden mutta köyhien ja tyhjäpäisten pullistelijoiden menestyksen naismaailmassa? Paitsi jos kuvittelet, että mm. komeat kriminaalit, bodarit ja muut tyhjäntoimittajat ovat korkean statuksen miehiä. Minusta eivät.

Vierailija
28/58 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään naista, joka kikattelisi kenenkään miehen kähmimiselle. Ei me naiset olla esineitä, joita saa kähmiä.

Vierailija
29/58 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et jatka jauhamista niissä lukuisissa aiemmissa jännämies - aloituksissasi? Aloitusten tehtaileminen näyttää joko tarkoitukselliselta provoilulta tai sitten pakkomielteeltä. 

Lieneekö tarkoituksenasi tehdä dark triad - piirteistä keskustelemista mahdottomaksi?

http://www.voice.fi/daami/suhteet/hs-evoluutiopsykologi-valaisee-naiset…

Vierailija
30/58 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään tuntemattomia mennä käpälöimään mutta jos jää juttelemaan jonkun kanssa pyrin nopeasti kontaktiin. Ei ole yleensä ketän haitannut.

En oo sama jolle vastasit, mutta vaikka juttelisin sun kanssa niin saisit nyrkistä jos kosket muhun.

Vierailija
31/58 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään naista, joka kikattelisi kenenkään miehen kähmimiselle. Ei me naiset olla esineitä, joita saa kähmiä.

No tämä nyt ainakin on ihan soopaa. Kyllä naiset vaan tykkää jos kiinnostava uros tekee lähempää tuttavuutta. Jännämiehen ero on se että pääsee naisen kanssa nopeasti lähikontaktiasteelle, tunti-pari tutustumista riittää ja nainen antautuu jännämiehelle. Tavislassukalta naisen lämmittely kestää viikkoja ja sittenkään ei onnistu.

Vierailija
32/58 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mietitäänpä, mitä tuossa tilanteessa tapahtuu. Ihminen, tässä tapauksessa nainen, antaa sellaisen miehen koskea, jonka haluaa koskevan itseään? Olisikin kiinnostavaa kuulla, mikä olisi ratkaisusi pulmaan, jos nainen haluaa kosketta tätä jännämieheksi kutsumaasi miestä, mutta ei halua koskea sinua? Mitä on tehtävissä?

Erilaisia skenaarioita miettiessä tietenkin ensimmäisenä pälkähti päähäni se, että jos nainen antaisikin sinun koskea itseään. Mutta kun ei tahdo. Miten ajattelit muuttaa sen halun?

Jos vastauksesi koskee sitä, että  naisen pitää muuttua jollakin tavalla, niin vastaa tähän yksinkertaiseen, mielenkiintoiseen kysymykseen: jos sinä et pidä, sanotaan vaikka äitisi ikäisestä, ylipainoisesta naisesta, mutta tämä pitäisi kovasti sinusta ja haluaisi koskea, ratkaisu olisi toki silloin aivan sama, kuin mitä tarjoat naiselle. Sinä antaisit koskea tai kosketusta ihmiselle, jota kukaties pitäisit ällöttävänä. Tai alkaisit pitää äitisi ikäisiä ylipainoisia ihmisiä haluttavina?

Mutta kerro, olisitko siis itse valmis solidaarisuuden ja hyvän esimerkin vuoksi tekemään näin? Jos koko yhteiskunta vaikka muuttuisi niin, että jokainen saisi koskea ketä haluaa, riippumatta sen toisen haluista, niin olisihan se aika erilaista. Veikkaan, että David Beckhamille tulisi kiire  muuttaa maalle. :) Pohdin tässä vielä lisää kysymyksiä kun odottelen vastaustasi. :)

P.s. Ehkä olen äitisi ikäinen ja ylipainoinen. ;)

Vierailija
33/58 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä lukuisista aloituksista huolimatta ei ole selvinnyt mikä on jännämies? Mulle on jääny mieleen nuorempana naisena kun bussipysäkillä joku, omasta mielestään hauska, tenun oloinen ukkeli kyseli, että voiko tulla mun luo yötä. No ei onnistu. Kysy, että miksei, onko sulla kissa. Sanoin, että ei. No kun en edelleenkään suostunut niin kysy, että voiko mennä mun siskon luo. Sanoin, että mulla ei ole siskoa. Edelleen se kyseli, että voiko mennä mun siskon luo. Meinasin alkaa nauraa, että joillakin on pokkaa. Mutta ei se tarkoita, että hyväksyy mitä tahansa.

Vierailija
34/58 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen seksuaalisuus on kauppatavaraa toisin kuin miehen. Miestä ei haittaa peppuläpsy, koska miehen takapuolella ei ole markkinahintaa. Naista taas raivostuttaa jos palveluja tai tuotteita yritetään 'varastaa'.

Vierailija
35/58 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä ujona naisena keräsin useamman kerran rohkeuteni ja lähestyin teitä "kilttejä, hieman ujoja miehiä" yliopiston käytävillä. Sain yhden tavun vastaukseksi ja selän käännön, lopulta lakkasin yrittämästä. En ollut maailman kaunein nainen mutta kuitenkin hoikka, siististi pukeutunut ja ystävällinen.

Aika turha teidän huudella kun itsekin haluatte vain niitä kauneimpia suosittuja naisia itsellenne, muut ei kelpaa.

Montako kertaa teit näin? Kahdesti? Kokeilepa 1000 kertaa ja aina tuo reaktio niin tiedät millaista on olla mies

Vierailija
36/58 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä lukuisista aloituksista huolimatta ei ole selvinnyt mikä on jännämies? Mulle on jääny mieleen nuorempana naisena kun bussipysäkillä joku, omasta mielestään hauska, tenun oloinen ukkeli kyseli, että voiko tulla mun luo yötä. No ei onnistu. Kysy, että miksei, onko sulla kissa. Sanoin, että ei. No kun en edelleenkään suostunut niin kysy, että voiko mennä mun siskon luo. Sanoin, että mulla ei ole siskoa. Edelleen se kyseli, että voiko mennä mun siskon luo. Meinasin alkaa nauraa, että joillakin on pokkaa. Mutta ei se tarkoita, että hyväksyy mitä tahansa.

Jännämiehen toinen nimi on "paha poika". Mies, jonka käytös naisia kohtaan on usein varsin tylyä ja epäystävällistä mutta joka siitä huolimatta aina saa seuraa. Seuralaisikseen valikoituu niitä naisia, jotka kokevat miehen olevan käyttäytymisensä vuoksi vaarallinen ja mielenkiintoinen eli "jännä" ja siksi seksuaalisesti kiinnostava.

Vierailija
37/58 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Naisen seksuaalisuus on kauppatavaraa toisin kuin miehen. Miestä ei haittaa peppuläpsy, koska miehen takapuolella ei ole markkinahintaa. Naista taas raivostuttaa jos palveluja tai tuotteita yritetään 'varastaa'.

Itse en halua tulla ahdistelluksi, koska se tuntuu nimenomaisesti ahdistavalta ja ällöttävältä. Pahimmillaan se voi jättää traumat ja tuhota kyvyn nauttia seksistä, koska ahdistavat muistot nousevat pintaan (tässä tarkoitan muutakin kuin peppuläpsyä). Mieskin voi tuntea samoin, mutta sen ilmaiseminen ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää. Miehet eivät kuitenkaan ahdistu yhtä helposti, koska ovat yleensä jo valmiiksi kiinnostuneita melkein kaikista naisista, naisen kiinnostus on vaikeampi herättää.

Vierailija
38/58 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännämiehen toinen nimi on "paha poika". Mies, jonka käytös naisia kohtaan on usein varsin tylyä ja epäystävällistä mutta joka siitä huolimatta aina saa seuraa. Seuralaisikseen valikoituu niitä naisia, jotka kokevat miehen olevan käyttäytymisensä vuoksi vaarallinen ja mielenkiintoinen eli "jännä" ja siksi seksuaalisesti kiinnostava.

Mutta eikö se mene niin sekä miehillä että naisilla, että kiinnostutaan seksuaalisesti kiinnostavista? Miehet kiinnostuvat hedelmällisen näköisistä naisista ja naiset miehekkäinä pitämistään miehistä.

Miten siis voitaisiin muuttaa tätä, jos näin on ollut aina, biologisista tai muista syistä? Ja miksi, tätä pitäisi muuttaa, kuka siitä hyötyisi? Kenelle siitä olisi haittaa? Ihan vain pohdin. :)

Minusta olisi toki kätevää, jos ei enää tarvitsisi huhkia salilla joka päivä, miehet lakoaisivat eteeni vaikka olisin punkero ja lihakseton. Tällaistahan sinä ap ajat takaa miehen näkökulmasta? Minä ainakin kannatan, ei mitään nuorten naisten palvontaa. :)

Vierailija
39/58 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Itse en halua tulla ahdistelluksi, koska se tuntuu nimenomaisesti ahdistavalta ja ällöttävältä. Pahimmillaan se voi jättää traumat ja tuhota kyvyn nauttia seksistä, koska ahdistavat muistot nousevat pintaan (tässä tarkoitan muutakin kuin peppuläpsyä). Mieskin voi tuntea samoin, mutta sen ilmaiseminen ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää. Miehet eivät kuitenkaan ahdistu yhtä helposti, koska ovat yleensä jo valmiiksi kiinnostuneita melkein kaikista naisista, naisen kiinnostus on vaikeampi herättää.

Olen samaa mieltä. Halusin vain tuoda yhden lisänäkökulman asiaan.

Ihan vasta tänään toisessa ketjussa sanoin että naiset ahdistuvat seksiehdotuksista ynnä muusta sellaisesta ja minut lytättiin täysin. Naisen sanomana kyllä uskotaan. Osan erosta selittää kiinnostus ja osan se, että naiset hätääntyvät helpommin ihan kaikissa tilanteissa ja eivät kestä stressiä yhtä hyvin kuin miehet. Tämä tunnetaan myös työelämässä.

Vierailija
40/58 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä ujona naisena keräsin useamman kerran rohkeuteni ja lähestyin teitä "kilttejä, hieman ujoja miehiä" yliopiston käytävillä. Sain yhden tavun vastaukseksi ja selän käännön, lopulta lakkasin yrittämästä. En ollut maailman kaunein nainen mutta kuitenkin hoikka, siististi pukeutunut ja ystävällinen.

Aika turha teidän huudella kun itsekin haluatte vain niitä kauneimpia suosittuja naisia itsellenne, muut ei kelpaa.

Juuri tämä. Tavalliset miehet tässä kohtaa uhriutuvat ja vetävät esille mieskortin, eli ns. miehillä pahempaa, vaikka kyseessä on naisen tavoite kertoa omien kokemustensa ansiosta, että niille "ujoille ja kilteille" miehille eivät kelpaa ne samanlaiset naiset.

Te odotatte saavanne ne kaikista kauneimmat, kuten muutkin miehet.